וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסי: "היו לי בעיות במגרש ומחוצה לו. אני רוצה להיות השחקן שהייתי"

הפרעוש התראיין לתכנית טלוויזיה ארגנטינאית והתייחס לתקופה הקשה שעברה עליו בברצלונה: "השנה אני ניסיתי להיכנס לכושר מהר יותר. האתגר היה לשנות את התדמית שהייתה לי בעונה שעברה"

ליאונל מסי. GettyImages
"המטרה שלי העונה היא להשכיח את העונה הקודמת". מסי/GettyImages

שנה לא קלה על ליאונל מסי. פרשת המסים בה היה מעורב, העובדה שלא זכה עם ברצלונה באליפות ספרד ואליפות אירופה והמשבר ביחסים עם מאמנו לואיס אנריקה הקשו על הכוכב הגדול של הבלאוגראנה. בראיון לתכנית הטלוויזיה הטלוויזיה הארגנטינאית "מונדו ליאו" שמוקדשת אך ורק לו, חשף הפרעוש את תחושותיו לגבי החודשים האחרונים. "היו לי בעיות במגרש ומחוצה לו", אמר מסי, "האמת היא שהשנה אני ניסיתי להיכנס לכושר מהר יותר. ידעתי שאני חוזר משנה לא טובה שבמהלכה התמודדתי עם הרבה בעיות".

מסי כבש ב-2014 41 שערים ב-46 משחקים בכל המסגרות, אבל לא הניף אף תואר. "האתגר היה לשנות את התדמית שהייתה לי בעונה שעברה, המטרה שלי העונה היא להשכיח את העונה הקודמת, ולהיות השחקן שהייתי פעם". מסי זכה ארבע פעמים בכדור הזהב, ובתחילת השנה ראה את כריסטיאנו רונאלדו מניף את התואר אחרי שנה גדולה מבחינה אישית וזכייה בליגת האלופות. מסי חולם על זכייה נוספת בליגת האלופות והתייחס למאבק הצפוי עם מנצ'סטר סיטי בשמינית הגמר ב-24 בפברואר. "אנחנו בכושר טוב כרגע. אחרי המשחק נגד ריאל סוסיאדד הכול השתנה, יש דינמיקה אחרת בקבוצה, כל מה שאנחנו עושים מצליח", אמר מספר 10 ולא התייחס לכך שההכנות למשחק חשפו את מערכת היחסים הטעונה בינו לבין לואיס אנריקה. "יש לקבוצה המון ביטחון ושינינו את הגישה, אבל יש עוד דרך ארוכה לפנינו. מנצ'סטר סיטי קבוצה עם שחקנים מצוינים. הפרטים הקטנים יכריעו במשחקים מולה".

אירופה שוב מאוהבת: "רונאלדו פגע בלב של שאלקה"

לואיס פיגו: "צריך להגדיל את המונדיאל ל-40 או 48 נבחרות"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully