וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לואיס פיגו: "צריך להגדיל את המונדיאל ל-40 או 48 נבחרות"

כוכב העבר הפורטוגלי, שמתחרה על תפקיד נשיא פיפ"א, הציג את ההצעה מרחיקת הלכת שלו: "נצטרך להגדיל את הטורניר רק בשלושה-ארבעה ימים. הנבחרות שיתווספו יהיו לא אירופאיות"

לואיס פיגו משיק את הקמפיין שלו לבחירות לנשיאות פיפ"א. רויטרס
הצעות מעניינות. פיגו/רויטרס

לואיס פיגו, כוכב העבר הפורטוגלי, הוא אחד האנשים שמנסים להפיל את ספ בלאטר משלטונו ולהפוך לנשיא פיפ"א. הבחירות לנשיאות הארגון ייערכו ב-29 במאי, כאשר פיגו יתמודד בהן מול בלאטר, מיכאל ואן פראג ההולנדי והנסיך הקטארי עלי בין אל-חוסיין.

במסגרת קמפיין הבחירות שמנהל פיגו, הוא אמר היום (חמישי) במסיבת עיתונאים שערך באצטדיון וומבלי: "אני מאמין שאנחנו צריכים לשקול בכובד ראש את ההצעה להגדיל את המונדיאל מ-32 נבחרות ל-40, אולי אפילו ל-48".

פיגו המשיך: "שתי האופציות האלה אפשריות אם רק נוסיף שלושה או ארבעה ימים לטורניר. אם ההגדלה הזו תתרחש, אני מאמין שהנבחרות שיצטרפו צריכות להיות נבחרות לא אירופאיות".

עוד מהפורטוגלי: "פיפ"א שייכת להתאחדויות שחברות בה וזה אך טבעי שההכנסות של הארגון יחולקו בחזרה להתאחדויות באופן ישיר. אם ההצעה שלי לגבי חלוקת 50 אחוז מהרווחים תתקבל, המשמעות היא שכל התאחדות תקבל תוך ארבע שנים בין שמונה לעשרה מיליון דולר". פיגו גם דיבר על רצונו לבטל את "העונש המשולש", של פנדל, הרחקה והשעיה למשחק הבא במקרה של עבירה של שחקן שנמצא אחרון בדרכו אל השער. הוא גם הוסיף כי הוא תומך בשיפור טכנולוגיית קו השער ובכלל, בהכנסת טכנולוגיה לספורט.

לואיס פיגו משיק את הקמפיין שלו לבחירות לנשיאות פיפ"א. רויטרס
תומך בשיפור טכנולוגיית קו השער ובכלל, בהכנסת טכנולוגיה לספורט. לואיס פיגו/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully