וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיטרוביץ': "רוצה להודות לכל מי שהצביע לי, התואר מוקדש לאוהדים"

קשר מכבי תל אביב דיבר על הזכייה בתואר שחקן חודש ינואר של מנהלת הליגה בשיתוף וואלה ספורט: "עבורי הוא קולקטיבי". פאקו אייסטרן ומרטין ביין ביקרו בטייסת 101 בבסיס חיל האוויר 'חצור'

one

אחרי שזכה בתואר שחקן חודש ינואר של מנהלת הליגה בשיתוף וואלה ספורט, קשר מכבי תל אביב, ניקולה מיטרוביץ', דיבר על הזכייה באתר הרשמי של הצהובים, וכהרגלו, נשאר צנוע. הסרבי, שהפך ליקירו של המאמן פאקו אייסטרן, כבש בחודש ינואר שלושה שערים חשובים למדי - בגמר גביע הטוטו, ב-0:1 על מ.ס אשדוד בליגה ובדרבי התל אביבי מול היריבה העירונית.

ניקולה מיטרוביץ' שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
ניקולה מיטרוביץ' עם הפרס/ברני ארדוב

"אני רוצה להודות לכל מי שהצביע לי בבחירת השחקן המצטיין של חודש ינואר", אמר מיטרוביץ', "אני רוצה להקדיש את התואר הזה לחבריי לקבוצה והאוהדים שעזרו לי ותמכו בי לאורך כל הדרך. למרות שמדובר בתואר אישי, עבורי זהו תואר קולקטיבי. ללא חבריי לקבוצה ועבודת הצוות, הבחירה הזו לא הייתה אפשרית. הבחירה בי בחודש ינואר כשחקן מצטיין לא מספקת אותי ולא את מכבי תל אביב. יש לנו עוד הרבה עבודה לפנינו שמתחילה כבר במשחק הקרוב מול הפועל חיפה בשבת וביום רביעי הבא במשחק הראשון ברבע גמר גביע המדינה. אז, יאללה מכבי!".

רגע לאחר ה-1:1 מול עירוני קרית שמונה ולפני המשחק מול הפועל חיפה, מאמן הצהובים, פאקו אייסטרן, לקח פסק זמן מהשגרה היומית. הבאסקי, מלווה במנכ"ל מרטין ביין ובאנשי הצוות המקצועי, הגיע לבקר בטייסת 101 בבסיס חיל האוויר 'חצור'. במהלך הביקור, זכו אנשי הקבוצה לתדרוך מאחד הטייסים ולהיכרות קרובה עם מטוס ה- F16. "כבוד גדול עבורנו להתארח בטייסת", אמר ביין לאתר הרשמי של הקבוצה, "בספורט ובכדורגל בפרט, האחריות של המאמן והשחקנים הם להשיג תוצאות שישמחו את האוהדים, זו אחריות גדולה אבל לא משתווה לאחריות שמונחת על כתפיכם", הוסיף המנכ"ל כשדיבר אל הטייסים.

דרבי הנוער, שאמור היה להתקיים ביום שבת בקרית שלום, הועבר לרמלה, וייערך ביום המתוכנן בשעה 12:00.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
מאמן מכבי תל אביב, פאקו אייסטרן. אתר הרשמי של מכבי תל אביב,
פאקו אייסטרן. בדק את ה-F16 מקרוב/אתר הרשמי של מכבי תל אביב
מאמן מכבי תל אביב, פאקו אייסטרן. אתר הרשמי של מכבי תל אביב,
פאקו אייסטרן עם מרטין ביין. לקחו פסק זמן מהשגרה/אתר הרשמי של מכבי תל אביב
מאמן מכבי תל אביב, פאקו אייסטרן. אתר הרשמי של מכבי תל אביב,
פאקו אייסטרן. קיבל שיעור מהטייסים/אתר הרשמי של מכבי תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully