וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניקולה מיטרוביץ': שחקן החודש של מנהלת הליגות בשיתוף וואלה! ספורט

הכדור המתוחכם לרשת אשדוד, הטיל המונחה בדרבי, אבל לא רק. הקשר הסרבי הפך לבאנקר של מכבי תל אביב ונצץ בחודש בו ערן זהבי כבש רק מהנקודה הלבנה. גם אתם הבנתם את זה, ובחרתם בו לכדורגלן החודש של מנהלת הליגות בשיתוף וואלה! ספורט

one

ניקולה מיטרוביץ' הוא שחקן חודש ינואר של מנהלת הליגות בכדורגל בשיתוף וואלה! ספורט. לאחר הצבעה בין אוהדי הקבוצות שנערכה בשבוע האחרון, זכה הקשר הסרבי לרוב הקולות, כשהוא מקדים את חברו לקבוצה השוער חואן פאבלו, את חלוץ הפועל רעננה ממאדו צ'אם, את כוכב מכבי נתניה ערן לוי ואת שוער מכבי פתח תקוה איתמר ניצן.

בחודש בו ערן זהבי כובש רק פעמיים (וגם זה מהנקודה הלבנה) והגנת הברזל של מכבי תל אביב היא מקור הגאווה, ניקולה מיטרוביץ' עשה צעד לעבר קדמת הבמה וסיפק מהלכי קלאץ' שהעניקו לצהובים יתרון בן ארבע נקודות בפסגה. הקשר הסרבי, שכבר היה עם רגל וחצי מחוץ למועדון בקיץ, הפך ליקירו של פאקו אייסטרן. בינואר, מעבר ליציבות, להשקעה במרכז השדה, לתרומה הקבועה להנעת הכדור ולמסירות המתוחכמות, הוא גם כבש שניים מהשערים היפים של מכבי תל אביב העונה. מיטרוביץ' סובב את שער הניצחון הנפלא לרשת מ.ס. אשדוד ומחזור לאחר מכן הפציץ את השני בדרבי ונבחר לאיש המשחק.

לדף הפייסבוק של מנהלת הליגות

קשר מכבי תל אביב ניקולה מיטרוביץ' חוגג שער. ניב אהרונסון
כשיש מגיע. מיטרוביץ'/ניב אהרונסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully