וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"ל איגוד השופטים: "יפת יכול לשפוט את קרית שמונה-מכבי תל אביב העונה"

18.2.2015 / 9:21

יריב טפר גונן על יפת שנענש בכך שנשלל ממנו לשפוט את המשחק בין הפועל תל אביב למכבי חיפה במחזור הקרוב, גרינפלד יחליפו. טפר: "הוא מהבכירים בארץ והוא כבר עבר סיטואציות מורכבות"

one

ביום שאחרי סערת אלון יפת, באיגוד השופטים מנסים קצת להרגיע. מנכ"ל האיגוד יריב טפר שוחח אמש (שלישי) עם יפת שהיה בהכנות אחרונות ליציאה לשפוט בליגה האירופית את וולפסבורג וספורטינג ליסבון. "אחרי כל מה שנאמר ופורסם ואחרי שאלון הודה ששגה, רציתי גם להגיד מילה טובה ולחזק כי אחרי הכול אלה העובדים שלנו והאנשים שאנחנו צריכים שימשיכו עם כל הכוח", הסביר טפר שמיישר קו עם יושב ראש האיגוד, בן ציון סלמן, שאמר אתמול כי יפת יצטרך לשפוט את המשחק הבא בליגה הלאומית כחלק מלקחי המשחק בין מכבי תל אביב לקרית שמונה.

יפת לא ישפוט את הפועל תל אביב - מכבי חיפה, סלמן: "כועס עליו"

השופט אלון יפת בין שחקני עירוני קרית שמונה. ברני ארדוב
"אם היו שואלים את הקבוצות, הן היו מוכנות שאלון ישפוט בכל אחד מהמשחקים הקרובים ביניהן". אלון יפת/ברני ארדוב

יחד עם הביקורת הגדולה כלפי יפת, טפר חושב שזה יהיה שגוי לפסול את השופט מלנהל העונה את המשחקים בין מכבי תל אביב לקרית שמונה. קרוב לוודאי שבצמד משחקי גביע המדינה בשלב רבע הגמר, יפת לא ישובץ, אבל בפלייאוף העליון, מנכ"ל האיגוד חושב שיפת יוכל לשפוט ללא שום פניות ומשוא פנים אף ששגה במשחק השבוע. "אני לא המשבץ ואני לא קובע מי ישפוט, אבל את דעתי אני אומר ואני חושב שאלון יפת יכול לשפוט את מכבי תל אביב מול קרית שמונה כבר העונה ובטח במשחקים אחרים שהקבוצות הללו יטלו חלק", אמר טפר.

"אלון הוא מהבכירים ביותר ששפטו בארץ והוא כבר עבר סיטואציות מורכבות והתגבר על כולן" המשיך מנכ"ל האיגוד. "שופט שיוצא השבוע לנהל משחק בליגה האירופית בגרמניה בשלב 32 האחרונות יכול גם לנהל משחק נוסף של מכבי תל אביב וקרית שמונה. אני גם משוכנע שאם היו שואלים את הקבוצות, הן היו מוכנות שאלון ישפוט בכל אחד מהמשחקים הקרובים ביניהן".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
אוראל גרינפלד שופט כדורגל מניף כרטיס צהוב. ברני ארדוב
משחק לא פשוט מחכה לו. אוראל גרינפלד/ברני ארדוב

ובינתיים פורסם שיבוץ השופטים למחזור הקרוב כאשר מי שינהל את המשחק בין הפועל תל אביב למכבי חיפה (שני, 20:55, בלומפילד), אותו היה אמור לשפוט יפת, הוא אוראל גרינפלד. לירן ליאני שובץ למשחק ביום ראשון (20:30, המושבה) בין מכבי פתח תקוה לבית"ר ירושלים. יתר המשחקים יתקיימו בשבת כאשר דניאל בר נתן ישפוט בין מכבי נתניה להפועל באר שבע (17:00, נתניה), אורן סימניאן ינהל את המשחק בין מ.ס. אשדוד להפועל עכו (18:30, אשדוד), במשחק בין עירוני קרית שמונה להפועל רעננה ישפוט צביקה לוי (18:00, קרית שמונה). האלופה מכבי תל אביב שתצא למשחק חוץ נגד הפועל חיפה (19:20, סמי עופר) תפגוש את זיו אדלר, ורועי ריינשרייבר ינהל את המשחק בין בני סכנין להפועל פתח תקוה (18:30, דוחא).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully