וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טעות טכנית בדו"ח השיפוט: הרישום של חביב אוחיון היה תקין

17.2.2015 / 14:56

על פי הדו"ח של אלון יפת, השוער המחליף של מכבי תל אביב לא היה רשאי, לכאורה, לשחק, אבל ההתאחדות הבהירה לאחר מכן כי הייתה זו טעות טכנית. פאקו לא הבין איך ברק בכר ידע באיזה הרכב יפתח

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

בעיית הרישום של חביב אוחיון: רק טעות טכנית. אחרי שבדו"ח השיפוט של אלון יפת נכתב כי רישומו של השוער המחליף של מכבי תל אביב לא היה תקין, ולכן שיתוף שלו במשחק אמש (שני) מול עירוני קרית שמונה היה עולה לצהובים בהפסד טכני, הבהירה ההתאחדות כי הייתה זו תקלה טכנית בלבד והוא נרשם כראוי. כזכור, אוחיון הוקפץ לסגל ברגע האחרון, בעקבות פציעתו בחימום של חואן פאבלו.

כשעה לאחר פרסום דו"ח השיפוט, הוציאה ההתאחדות הבהרה בזו הלשון: "מדובר בטעות טכנית בלבד. מכבי תל אביב קיבלה אישור מנשיאות בית הדין העליון של ההתאחדות לכדורגל לשתף את אוחיון במשחקי ליגת העל ובמדי הקבוצה הבוגרת". בהתאם לדו"ח של יפת, האלופה תעמוד לדין גם בגין זריקת ארטיק לכר הדשא.

אגב חואן פאבלו, אם הספרדי ימשיך להרגיש את הכאבים הבוקר, הוא יישלח לצילום.

חביב אוחיון (מימין), ברק לוי שוערי מכבי תל אביב. ברני ארדוב
הרישום תקין. חביב אוחיון, מימין/ברני ארדוב

במכבי תל אביב מתכוונים לבדוק כיצד שני מאמנים בליגת העל ידעו לפני המשחק מולה כיצד ישחק פאקו אייסטרן. גם ברק בכר אמש (שני) וגם רוני לוי בשבוע שעבר סיפרו כי היה להם מידע מוקדם באשר להרכב ולמערך איתו יפתח הבאסקי. רוני לוי סיפר כי לא הופתע כאשר ערן זהבי לא נכלל בהרכב של פאקו מול נתניה. ברק בכר אמר אמש כי ידע שהבאסקי יפתח בהרכב התקפי עם גילי ורמוט ודור מיכה יחד עם עדן בן בסט וערן זהבי. פאקו התייחס לעניין אמש ואמר: "אם כך, כנראה שיש להם מרגלים טובים שמסרו להם את המידע. זה בהחלט חבל אם הדברים יצאו לקבוצות היריבות".

אורן יוסיפוביץ מסביר: כך ברק בכר גילה את ההרכב של פאקו

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
פאקו אייסטרן מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
"פתחתי במערך של 1-3-2-4 כמו שאתם מבקשים ולא במערך 3-3-4 שאני רגיל לשחק. העליתי עוד חלוץ כמו שאתם כל הזמן חושבים שצריך להיות". פאקו/ברני ארדוב

פאקו הגיע די נינוח למסיבת העיתונאים בסיום המשחק, אבל די מהר נכנס למגננה שהפכה להתקפה. הוא לא אהב את ההתעסקות בכישלון של מכבי תל אביב במשחקים מול קרית שמונה והפועל באר שבע, הוא קצת כעס שהיה צריך לשנות מערך גם בגלל לחץ התקשורת, והוא גם לא הבין מדוע כל אלה שרצו לראות את גילי ורמוט בהרכב, קופצים ומבקרים את הופעת הבכורה הפושרת של הקשר. "מבחינתי צעדנו היום צעד אחד קדימה ולא הלכנו לאחור", קבע פאקו. "עברנו משחק והפער מקרית שמונה נשאר אותו פער. נכון שלא ניצחנו את קרית שמונה ובאר שבע, אבל אני מוכן לחתום עכשיו על אליפות בלי לנצח אותן גם בפלייאוף. אנחנו במקום הראשון עכשיו בלי שניצחנו אותן ואין שום סיבה שלא נהיה במקום הראשון בסיום העונה גם אם לא ננצח אותן. הגיע לנו לנצח את קרית שמונה בגדול, אבל לא ניצלנו את כל המצבים אליהם הגענו".

כשנשאל פאקו מדוע מכבי תל אביב פתחה את המשחק בנרפות שהביאה גם לשער היתרון המוקדם של קרית שמונה, הוא קפץ וירה: "פתחתי במערך של 1-3-2-4 כמו שאתם מבקשים ולא במערך 3-3-4 שאני רגיל לשחק. העליתי עוד חלוץ כמו שאתם כל הזמן חושבים שצריך להיות. שיחקתי במערך שבחרתי הערב כי לפעמים אתה מאמין במה שאתה בוחר ולפעמים אתה צריך להראות שדברים גם לא עובדים. לא עליתי במערך הזה כדי לעשות בכוונה. באמת האמנתי שהמערך הזה יצליח. אני לא יודע מה אחליט בהמשך ואיך אשחק. במערך ההתקפי בו שיחקנו נוצרו פערים גדולים בין ההתקפה לקישור ובין הקישור להגנה".

ערן זהבי, גילי ורמוט שחקני מכבי תל אביב. ברני ארדוב
פאקו: "כולכם אמרתם לי במסיבת העיתונאים לפני המשחק שיש לנו שחקן כמו גילי ואיך אני לא משתף אותו ועכשיו אתם אומרים שהוא לא יכול להיות מתאים למכבי? תנו לו זמן. תהיו סבלניים כלפיו. חלק בקהל לא תמך בו וזה חבל". ורמוט/ברני ארדוב

על ורמוט אמר פאקו: "הוא ניסה והתאמץ. הוא מילא אחר ההוראות שביקשתי עד שהחלפתי אותו. גילי ורמוט נמצא איתנו רק שבוע ואי אפשר לצפות ממנו שידביק את האחרים בקצב המשחק. כולכם אמרתם לי במסיבת העיתונאים לפני המשחק שיש לנו שחקן כמו גילי ואיך אני לא משתף אותו ועכשיו אתם אומרים שהוא לא יכול להיות מתאים למכבי? תנו לו זמן. תהיו סבלניים כלפיו. חלק בקהל לא תמך בו וזה חבל כי ברגע שהוא לובש את החולצה הצהובה צריך להיות איתו. הוא יקבל ממני את התמיכה וזה הכי חשוב, אבל אני מצפה גם מהקהל לתמוך".

פאקו פירגן לברק בדש ששבר את אפו תוך כדי נגיחת שער השוויון: "אמרתי לשחקנים עוד בתחילת העונה שאף אחד לא יודע מתי תגיע הדקה שלו וברק עשה היום שער שהיה מאוד חשוב לנו. את מה שאני מרגיש כלפי ברק וכלפי שאר החלוצים שיש לי בסגל, הראיתי במעשים ולא בדיבורים. אתם יודעים כמה חלוצים הוצעו לנו בחלון ההעברות ואני אמרתי שאני מאמין בחלוצים שיש לי. החלוצים האלה יביאו לנו את האליפות".

לקראת המשחקים שעוד צפויים לשתי הקבוצות גם בגביע המדינה וגם בפלייאוף העליון, אמר הבאסקי: "לא הופתעתי מקרית שמונה. הם שיחקו את המשחק שלהם בצורה טובה ואני לא חושב שיש משהו שהפתיע אותי".

השופט אלון יפת בין שחקני עירוני קרית שמונה. ברני ארדוב
איתן טיבי מתעקש: יפת לא טעה/ברני ארדוב

כל נושא הפנדל שלא נשרק לטובת קרית שמונה, פחות עניין את אנשי מכבי תל אביב. פאקו אפילו התעלם מהשאלה על קיום הפנדל וירה: "אני ראיתי פנדל שנעשה על ערן זהבי במחצית הראשונה". איתן טיבי שנראה מושך בחולצתו של שמעון אבוחצירא אמר: "יכולים להגיד שהיה פנדל. אני אומר שלא היה פנדל. הוא תפס אותי לפני שאני תפסתי אותו. לא היה צריך לשרוק לפנדל".

ברק בדש ששבר את אפו תוך כדי מהלך השער שכבש, ייבדק היום ובכל מקרה הוא מתכוון לשחק גם אם יצטרך לעשות זאת עם מסיכה מיוחדת. "אני מאמין שכל חלוץ היה מכניס את הראש כמוני. חזרתי אחרי לא מעט זמן בחוץ ואני שמח שכבשתי גול מאוד חשוב. יש תחרות במכבי תל אביב וזה לא פשוט. יש בחלק הקדמי עומס של שחקני נבחרת וכולם רוצים לשחק. היום זה היה היום שלי ומחר מישהו אחר יבקיע ויביא את הנקודות. שמחתי כששחקני קרית שמונה ואנשי המועדון באו ופירגנו לי בסיום אפילו שכבשתי נגדם שער שמנע מהם ניצחון". גם בדש יישר קו עם מאמנו בכל הקשור למפגשים מול באר שבע וקרית שמונה: "אני מוכן לזכות באליפות בלי לנצח את קרית שמונה ובאר שבע. ברור שאנחנו רוצים מאוד לנצח את שתיהן ובעונה שעברה גמרנו את המשחקים נגדן כבר בהתחלה. נעשה את המקסימום לנצח אותן במשחקים הבאים".

(עדכון ראשון: 8:00)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully