וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא גודס: "אין ספק שהפועל ירושלים פייבוריטית בגמר"

16.2.2015 / 23:27

מאמן מכבי תל אביב נשם לרווחה אחרי ה-87:90 הדרמטי על מכבי חיפה בחצי גמר הגביע, והביט ליום חמישי: "נצטרך להעלות את הרמה". רנדל: "זה לא יספיק". הדר: "הפסדנו את המשחק לפני ההארכה"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

איזו דרמה ענקית, איזה קרב איתנים קיבלנו הערב (שני) בארנה בירושלים במסגרת חצי גמר גביע המדינה השני. בסופו של דבר ואחרי הארכה, הצליחה מכבי תל אביב לנצח 87:90 את מכבי חיפה אחרי 45 דקות ולעלות לגמר, שם יפגשו את הפועל ירושלים, שהביסה את הפועל אילת 65:97 במשחק הראשון שנערך בחצי הגמר.

מאמן המנצחת גיא גודס נראה כאילו רווח לו מאוד בסיום ואמר: "יצאנו מבור ענק, משחק לא טוב שלנו. היו לנו בעיות בהרכבים. סופו חולה, טיוס לא יכול היה לעזור. אני שמח שניצחנו, אבל נצטרך לעלות את הרמה שלנו לקראת יום חמישי. אחרי ההצגה של ירושלים, אין ספק שהם פייבוריטים". גודס התייחס למה החזיר אותם למשחק בדקות הסיום: "חזרנו למשחק באמצעות לחץ, קצת חטיפות, סלים קלים. יצאנו מבור עמוק ואני מקווה שנוכל להגיע מוכנים יותר ביום חמישי". על הגמר הצפוי מול ירושלים ביום חמישי אמר המאמן: "יש לנו יומיים להתכונן למשחק מול ירושלים. נבוא כדי לשחק על התואר כמו שאנחנו עושים כל השנים".

במסיבת העיתונאים הוסיף מאמן אלופת אירופה: "אי אפשר לקבל משחק יותר טוב מזה, עם 18 שינויי הובלה. לגביע יש את החוקים משלו, זה סוג של משחק עם המון לחץ, לפייבוריטיות אין כמעט השפעה אלא אם אתה תופס יום טוב והכל הולך לך. באנו פצועים למשחק הזה, עם המון פציעות ומחלות, אנחנו לא בשיאנו בתקופה האחרונה ואנחנו מנסים למצוא את הקצב מחדש. באינטנסיביות כזאת אתה צריך קצת מזל במשחקים כאלה, זו רוח המועדון.
חיפה היתה יכולה לגמור את המשחק במהלך אחד או שניים, ואנחנו עשינו כמה מהלכים והמזל היה איתנו. זה היופי של הכדורסל. אני שמח שניצחנו, ברור לנו שאנחנו הולכים לשחק נגד ירושלים בבית שלהם, אם הם רוצים לזכות, הם צריכים לעבור דרכנו".

בריאן רנדל אמר לאחר המשחק: "יצאנו מהקבר. אני וכל שאר החברים, זה היה ניצחון שהורווח בצורה קשה מאוד. היינו צריכים לשחק טוב יותר וחבל שהגענו לשניות אחרונות כל כך צמודות". רנדל התייחס לשניות האחרונות ואמר: "רצינו ללחוץ בשניות האחרונות, לרוץ, לקפוץ ולהמר. דווין הצליח לחטוף כדור ובסופו של דבר הוצאנו את הניצחון. אני לא עייף, אני פשוט קצת מתוסכל בגלל כל מיני דברים קטנים". לקראת הגמר הצפוי מול ירושלים אמר רנדל: "זה לא יהיה מספיק בשביל לנצח בגמר את הפועל ירושלים. אנחנו נצטרך לשחק הרבה יותר טוב מבחינה הגנתית והתקפית. נצטרך להעלות בהרבה את רמת האינטנסיביות כדי לנצח את הפועל ירושלים".

סילבן לנדסברג סיכם: "ידענו למה חיפה מסוגלת, היא קבוצה מאוד אגרסיבית גם בהתקפה וגם בהגנה, ידענו שנצטרך להשוות את האינטנסיביות שלהם ובשלב מסוים הם עלו עלינו, אבל ברגע שהבנו איזה סוג של משחק זה יהיה הצלחנו לצאת עם הניצחון. יש דברים שצריכים לתקן, לא צריך לעשות יותר מדי התאמות, זה יותר מנטאלי. נצטרך להיות רעבים ואגרסיביים יותר. ירושלים היא קבוצה מוכשרת, אנחנו יודעים את זה, יודעים שזה לא יהיה משחק קל, במיוחד כאן באולם שלהם, נצטרך להרים את המשחק שלנו. נעשה את הכל כדי שהגביע יחזור איתנו לתל אביב".

רמי הדר מאמן מכבי חיפה. קובי אליהו
הכי כואב שיש. רמי הדר/קובי אליהו

המאמן המפסיד רמי הדר הודה בסיום: "אני חושב שהפסדנו במשחק לפני ההארכה, נשארנו בלי גבוהים. היינו צריכים לקחת את המשחק לפני ההארכה. אני מכבד את התוצאה. אני מרגיש בנוח עם מה שעשיתי במשחק. נכנסתי לחדר ההלבשה ואמרתי לשחקנים שאני אוהב אותם מאוד. זו החמצה, אבל אני הרבה שנים בעסק הזה וצריך ליהנות ממה שיש. ההפסד כואב, אבל אנחנו נקום מזה ונגיע נחושים למשחק הבא. אנחנו משחקים אחלה כדורסל, עם המון תשוקה, ואני פשוט נהנה מכל יום עם השחקנים האלה. יש תחושה של פספוס, אבל שום דבר לא ישבור את מכבי חיפה, כלום".

מורן רוט הוסיף: "זה מאוד אכזרי, מכבי חיפה נתנה היום תצוגת כדורסל מאוד יפה, במיוחד בחצי השני, שלטנו במשחק, קבענו את הקצב, הרגשנו נוח. עשינו את כל הדברים הנכונים כדי לנצח, הגענו למצב שהמשחק היה ביד שלנו, 30 שניות לסיום, ומכבי באו ולקחו את זה. בעטנו בדלי, הגיע לנו הניצחון אבל אין כזה דבר מגיע. לא חושב שהתרגשנו, או שהרגשנו את הניצחון ביד, פשוט עשינו החלטות מנטאליות לא נכונות, וזה עולה ביוקר כשאתה טועה נגד מכבי. חבל, אני גאה בשחקנים ובצוות, עשינו את זה בצורה מיוחדת".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
גיא גודס מאמן מכבי תל אביב. קובי אליהו
שרד מותחן ענק. גודס/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully