וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים העפילה לגמר גביע המדינה בכדורסל

16.2.2015 / 20:28

האדומים פירקו בארנה הביתית שלהם את הפועל אילת 65:97, כשיותם הלפרין מצטיין עם 22 נקודות. ריצות של 0:10 בפתיחת המשחק ו-0:15 בתחילת הרבע השלישי עשו את העבודה וירושלים תחפש גביע חמישי בתולדותיה

יותם הלפרין שחקן הפועל ירושלים. קובי אליהו
ניצחון קליל לירושלים. הלפרין/קובי אליהו

הפועל ירושלים ניצלה הערב (שני) עד תום את יתרון הביתיות שלה והעפילה לגמר גביע המדינה אחרי 65:97 מוחץ על הפועל אילת. הקבוצה של דן שמיר, שאימן את ירושלים בשתי הזכיות האחרונות שלה בגביע (מתוך ארבע בסך הכול עד היום), קיוותה לעשות את מה שעשתה בארנה בליגה ולהשיג ניצחון מפתיע, אבל ריצת 0:10 של ירושלים בפתיחת המשחק ועוד ריצת 0:15 בדקות הראשונות של המחצית השנייה סגרו את הסיפור מוקדם.

יותם הלפרין היה מצוין וסיים עם 22 נקודות, כשהוא מקבל עזרה מג'וזף ג'ונס, שהיה אגרסיבי מתחת לסלים וסיפק 16 נקודות ועשרה ריבאונדים. אלישי כדיר היה היחיד שעוד איכשהו תיפקד באילת וקלע 18, אבל ירושלים היא זו שתשחק בגמר, בפעם ה-11 בתולדות המועדון.

שחקן הפועל ירושלים ג'וזף ג'ונס. קובי אליהו
ג'ונס פתח היטב/קובי אליהו

מהלך המשחק

ג'וזף ג'ונס הגיע חד וירושלים רצה ל-0:8 תוך שלוש דקות, מה שגרם לשמיר להזעיק טיים אאוט. אילת נכנסה למשחק סופסוף, אבל דונטה סמית' צינן אותה עם דאנק. סמית' המשיך להיות האיש של ירושלים בדקות האלה ושמר אותה ביתרון קטן. הרבע הסתיים ב-16:24.

אילת הורידה עד מינוס חמש, אבל אריאל צלף שלשה מהפינה. וייאט ביצע עבירה שלישית מוקדמת מאוד מבחינתו וירושלים עלתה ל-21:29, שש דקות למחצית. אילת לא הפסיקה להחטיא מהעונשין, אבל ירושלים פשוט לא תפקדה התקפית. בסופו של דבר, משהו השתחרר בירושלים ושלשה של רייט קבעה 30:40. אילת לקחה פסק זמן וחזרה ממנו עם ארבע נקודות מהירות, כולל אסיסט של ניב ברקוביץ' מאחורי הגב א-לה אבא מיקי לאפיק ניסים. שלשה של הלפרין, שהגיע ל-12 נקודות במחצית הראשונה, קבעה 34:43 לירושלים בהפסקה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
ליאור אליהו שחקן הפועל ירושלים (שמאל) מול אלישי כדיר שחקן הפועל אילת. קובי אליהו
אליהו היה גדול על כדיר/קובי אליהו

ירושלים פתחה היטב את המחצית השנייה ועלתה ליתרון שיא במשחק, 36:50. ירושלים הרימה את הרמה, רקדה על המגרש, שמרה מעולה בהגנה ורצה 0:15 כדי לעלות ל-36:58, שש דקות לסוף הרבע השלישי וכנראה להבטיח לעצמה מקום בגמר הגביע. אילת אומנם עצרה את המפולת, אבל זה לא עזר לה ממש לצמק את ההפרש. הרבע הסתיים ב-49:71. עוד עשר דקות של גארבג' טיים מחכות לנו.

כצפוי, לא יותר מדי קרה ברבע האחרון. שש וחצי דקות לסיום ירושלים טיפסה עד 53:79. עוד שלשה של רייט ודאנק של גפני קבעו 57:88. זה נגמר 65:97.

seperator

סטטיסטיקה:

קלעו לירושלים: יותם הלפרין 22, ג'וזף ג'ונס 16 (10 ריבאונדים), ברייסי רייט 14, דונטה סמית' 14 (7 ריבאונדים), ליאור אליהו 12, אדם אריאל 5, טייווין מקי 5, בר טימור 3, טוני גפני 2, תום מעיין 2, איתמר מור 2.

קלעו לאילת: אלישי כדיר 18 (8 ריבאונדים), קאליף וייאט 10, אדריאן יוטר 10, קווין פאלמר 8, אפיק ניסים 8, ניב ברקוביץ' 7, בריאן אסברי 4.

חגיגה אדומה בדרך לגמר/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully