וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בדש: "היה שווה לשבור את האף בשביל הגול הזה"

16.2.2015 / 23:06

חלוץ מכבי תל אביב חגג את ה-1:1 הדרמטי מול קרית שמונה: "אין לי בעיה לקחת אליפות מבלי לנצח אותם או את באר שבע". פאקו: "לא ניצלנו הזדמנויות, אז אפשר להיות מרוצים מהנקודה"

ברק בדש שחקן מכבי תל אביב מול עודד אלקיים שחקן עירוני קרית שמונה. ברני ארדוב
ברק בדש. המהלך שהביא לשער/לשבר באף/ברני ארדוב

מכבי תל אביב כמעט ואיבדה את המקום הראשון בטבלת ליגת העל, אך בסופו של דבר הצליחה, בזכות הרבה אופי, להשיג שער שוויון מאוחר ולהיפרד ב-1:1 מעירוני קרית שמונה שנמצאת במקום השני.

"לא ניצלנו את ההזדמנויות שהגענו אליהן", ציין פאקו אייסטרן, "מנגד, קרית שמונה הצליחה לנצל את ההזדמנויות המועטות שאליהן היא הגיעה. אשמח להביט בסטטיסטיקה של המשחק כדי לראות את כמות הבעיטות שלנו. אני מניח שבעטנו יותר מ-20 פעמים לשער. אבל כשלא מנצלים כל כך הרבה מצבים, אפשר להיות מרוצים מנקודה. לא משנה כמה שחקנים היו לנו בהתקפה, השאלה היא אם מספקים להם כדורים או לא. בכל מקרה, זאת ריצת מרתון, אבל אם למישהי הגיעה ניצחון זה למכבי תל אביב".

הסטטוס-קוו נשמר: מכבי תל אביב וקרית שמונה נפרדו ב-1:1

שחקני קרית שמונה טוענים: "יפת הגיע ואמר 'היה פנדל, טעיתי'"

הציונים: איך עברה הבכורה של ורמוט, כמה קיבלו זהבי וקהת?

"לקח לנו הרבה זמן עד שהצלחנו לכבוש", הוסיף כובש השער, ברק בדש, ששבר את אפו תוך כדי המהלך, "חבל שיצאתי מהמשחק אחרי שכבשתי, אבל אין מה לעשות. רצינו לנצח, היינו יותר טובים במשחק, שלטנו והיינו מסוכנים. בסדר, גם 1:1 זה טוב. גם אם לא ננצח את קרית שמונה והפועל באר שבע עד סוף העונה וניקח אליפות, אין לי בעיה עם זה. קרית שמונה קבוצה מצוינת וידענו שיהיה משחק קשה מאוד. פאקו תמיד רואה אותי, יש תחרות קשה מאוד במכבי תל אביב, במיוחד בהתקפה. יש עומס, קשה לבוא לידי ביטוי כשחקנים. בשביל משחקים כמו היום אני פה. אני מקווה לעשות את זה כמה שיותר. אם אני מוכן לשבור את האף בכל שבוע בתמורה לשער? בוודאי".

ברק בדש שחקן מכבי תל אביב לאחר ששבר את האף. ברני ארדוב
ברק בדש לאחר שגילה כי שבר את אפו/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully