וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלון יפת: "עשיתי טעות גדולה, סימנו לי שהיה פנדל ונאטמתי"

16.2.2015 / 23:06

זעם בקרית שמונה בעקבות החלטת השופט שלא להעניק להם פנדל בדקה האחרונה. גורם באיגוד השופטים: גם הקוון וגם חכמון טענו לפנדל. שחקן: "אם זה היה קורה הפוך, מכבי היתה מקבלת את השריקה"

one

עירוני קרית שמונה הייתה קרובה להעפיל הערב (שני) לפסגת ליגת העל, אך ספגה בדקה ה-85 וסיימה ב-1:1 את משחק העונה בבלומפילד מול המוליכה מכבי תל אביב. וובה בראון העלה את קרית שמונה ליתרון בבעיטה מרחוק בדקה ה-10, אבל ברק בדש המחליף נגח את השוויון לרשת האקסית, שמצדה יכולה להיות מתוסכלת לאחר שאלון יפת התעלם מתפיסה בחולצה של שמעון אבוחצירא בתוספת הזמן ולא העניק לה פנדל. גורם באיגוד השופטים סיפר כי גם הקוון וגם שופט הרחבה אלי חכמון טענו ברשת הקשר כי היה פנדל, ובכל זאת יפת לא שרק.

שחקני קרית שמונה טענו בסיום כי חכמון אמר לשופט הראשי יפת שהיה פנדל, אך יפת ענה לו: "ראיתי יותר טוב". עם זאת, לטענת שחקני קרית שמונה יפת הגיע אליהם לאחר השריקה לסיום ואמר לחלקם: "היה פנדל, טעיתי".

יפת עלה לשידור ביציע העיתונות בערוץ הספורט ואמר: "מהזווית שלי במשחק, מאיפה שעמדתי, לא ראיתי את התפיסה של טיבי על אבוחצירא. קיבלתי את ההחלטה. חכמון צעק לי שזה פנדל, אבל באותו רגע נאטמתי איכשהו. לא יודע מה להגיד. החלטתי לקחת את ההחלטה על עצמי ועשיתי טעות גדולה, לצערי. כמה דקות לאחר סיום המשחק היו צעקות במסדרון. יצאתי מחדר השופטים ודיברתי עם שחקני קרית שמונה. ביקשתי סליחה ויותר מזה אין לי מה להגיד. אני לא יכול לשקר להם ולדבר שטויות. כשדיברתי איתם, עוד לא ראיתי את זה, אבל מהתגובות אתה מבין. מהתגובה של חכמון ושל עוזר השופט. זו החלטה שאתה לא רוצה לקבל, בטח שלא במשחק עונה. חבל מאוד שזה קרה לי ואני לא מבסוט, ברור שלא. אני מבין הכול, את כל ההשלכות ובגלל זה לא נעים לי כרגע. הייתי צריך להקשיב לשופט הרחבה, לא עשיתי את זה וזו הייתה טעות".

שחקן בקבוצה אמר לוואלה ספורט: "זו הבושה הכי גדולה שראיתי. למה יש שופטי רחבה אם שופט כזה אומר מה ראה והשופט המרכזי מבטל אותו? ברור שאם זה היה קורה בצד השני, יפת היה מקשיב לשופט ונותן למכבי תל אביב פנדל".

הסטטוס-קוו נשמר: מכבי תל אביב וקרית שמונה נפרדו ב-1:1

פאקו: "מניח שבעטנו יותר מ-20 פעמים לשער, הגיע לנו לנצח"

הציונים: איך עברה הבכורה של ורמוט, כמה קיבלו זהבי וקהת?

השופט אלון יפת בין שחקני עירוני קרית שמונה. ברני ארדוב
מדוע התעלם מהמלצת שופט הרחבה? אלון יפת עם שחקני קרית שמונה/ברני ארדוב

"הובלנו והיינו טובים יותר בחצי הראשון", הודה המאמן ברק בכר, "בחצי השני ירדנו אחורה. דרשתי מהשחקנים לצאת קדימה, אבל זה לא קל. בסוף בנינו על המזל וקיווינו שהכדור לא ייכנס. ניצחון של מכבי תל אביב היה משנה את התמונה. הייתה לנו אפשרות לצאת קדימה בחלק השני אבל לא עשינו את זה. הרגשות מעורבים, צריך לזכור שלא הפסדנו מול קבוצה נהדרת. כל השחקנים של מכבי תל אביב מוכשרים מאוד, אבל סגרנו אותם טוב. אנחנו מאמינים שאפשר לרוץ עד הסוף, הסגל שלנו טוב".

כובש השער וובה בראון: "הצוות המקצועי הכין אותנו כמו שצריך, הסתכלנו להם בעיניים, הוכחנו שאנחנו ממשיכים להיאבק עם מכבי על האליפות וכלום לא נגמר עדיין. המועדון נותן לנו הכל, אנחנו עובדים קשה וממשיכים לשחק כקבוצה תמיד".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס
ברק בכר מאמן עירוני קרית שמונה. ברני ארדוב
עדיין בתמונה. ברק בכר/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully