וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב - קרית שמונה: התלבטות בין פרץ לגרסיה, בכורה לורמוט

אחרי תצוגת הנפל שלו מול נתניה, הספרדי עשוי לאבד את מקומו בהרכב במשחק העונה (שני, 20:55, ערוץ 1). ורמוט עשוי להמתין על הספסל. בקרית שמונה: פינאס ואלקיים צפויים לפתוח

מחזור 22מחצית16/02/2015
מכבי תל אביב
    1:0
      עירוני קרית שמונה
      אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
      אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

      טריוויה

      * ההפסד האחרון של מכבי תל אביב היה לפני כמעט שלושה חודשים, 1:2 לקרית שמונה. רוג'רס קולה, אחרי פחות מדקה, ורועי קהת העלו ליתרון. ערן זהבי רק צימק בפנדל בדקה ה-90.

      * בקרית שמונה מכבי תל אביב מתקשה, אבל בבלומפילד המאזן שלה בחמשת המפגשים האחרונים בין המועדונים עומד על חמישה ניצחונות עם יחס שערים יוצא מן הכלל של 3:14.

      גילי ורמוט שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
      הפעם זה באמת קורה. ורמוט/ברני ארדוב

      מפתחות והכנות: מכבי תל אביב

      גם אם פאקו אייסטרן סירב להכתיר אותו כמשחק העונה, המפגש של מכבי תל אביב מול קרית שמונה יכול לקבוע לאן שתי הקבוצות ילכו. ניצחון של מכבי תל אביב אמור לסלול את הדרך לאליפות שלישית ברציפות ונראה כי בקרית שלום מרגישים שהלחץ נמצא דווקא על הצד השני שאמנם מגיע כאנדרדוג, אבל לא כזה שבא להרים ידיים מראש.

      שבוע עבר מאז התיקו 3:3 בנתניה. באמצע נדחה משחק הגביע בקרית שמונה לשמחתו של פאקו שהיה מאוד חרד לגורל שחקניו באמבטיה שנוצרה על כר הדשא בצפון. טל בן חיים שהיה אמור להיעדר מהגביע, ירצה את עונש הצהובים בליגה ויהיה זמין לבאסקי בצמד משחקי הגביע שעוד נכונו לשני הצדדים. גילי ורמוט אמור לערוך את הופעת הבכורה בצהוב, אם כי עדיין לא ברור אם זה יהיה בהרכב או שמא רק כמחליף. דן איינבינדר שהיה בסגל למשחק הגביע ברביעי, לא נכלל בסגל למחר והוא ודאי מאוכזב. ראדה פריצה הפצוע יעדר וכך גם ברק יצחקי שעדיין לא חזר לאימונים מלאים.

      פאקו מתלבט באיזה מערך לפתוח, אבל נראה שילך על קישור מעובה עם ניקולה מיטרוביץ', מהראן ראדי ונוסא איגייבור כאשר בהתקפה ישחקו עדן בן בסט, ערן זהבי וככל הנראה ורמוט אם כי גם דור מיכה נלקח בחשבון. במרכז ההגנה ההתלבטות היא בין קרלוס גרסיה לבין דור פרץ ונראה כי דווקא הספרדי הוותיק יפתח.

      sheen-shitof

      עוד בוואלה!

      לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

      בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
      עודד אלקיים שחקן עירוני קרית שמונה. ברני ארדוב
      עודד אלקיים. יחזור ל-11 של ברק בכר/ברני ארדוב

      מפתחות והכנות: עירוני קרית שמונה

      עירוני קרית שמונה ערכה היום (ראשון) את האימון המסכם שלה לקראת המשחק הגדול מחר (שני, 20:55, ערוץ 1) מול מכבי תל אביב במגרש האימונים שבווינגייט. טובארנו פינאס, שלא היה כשיר למשחק הגביע מול הצהובים שבוטל בשל תנאי מזג אוויר קשים, יהיה כשיר והוא אמור לפתוח בהרכב של ברק בכר על חשבונו של חן דילמוני, כשעודד אלקיים צפוי גם הוא לשוב להרכב. נראה שמלבד לשינויים האלו, בכר לא יבצע שינויים נוספים כשוובה בראון אמור להמשיך בקישור האחורי כששמעון אבוחצירא יפתח בחוד.

      "כל העונה בטוחים שאנחנו משהו חולף, אבל אנחנו מוכיחים שמדובר בקבוצה חזקה ויציבה", אמר שחקן בקרית שמונה, "מחר זו ההזדמנות שלנו להוכיח שאנו באמת ראויים להתמודד עד סוף העונה מול מכבי תל אביב. אנחנו מגיעים עם הרבה רצון ונקווה להוכיח את זה על המגרש".

      ברק בכר מאמן עירוני קרית שמונה. ברני ארדוב
      ברק בכר. משחק חשוב עבור קרית שמונה/ברני ארדוב

      יעמדו למבחן

      מכבי תל אביב: ערן זהבי

      יותר מדי התעסקות יש בערן זהבי והוא בטוח לא משתגע על זה. כשהוא לא מבקיע שואלים למה החמיץ וכשהוא לא משחק, שואלים איך פאקו מעז להשאיר אותו על הספסל. כל זה ודאי מייצר מתיחות קלה בין המאמן לשחקן וזהבי רוצה לתת את התשובות במקום בו הוא יודע לדבר הכי טוב.

      עירוני קרית שמונה: גיא חיימוב

      בעוד שאופיר מרציאנו נמצא בתקופה פחות טובה, גיא חיימוב ממשיך לשמור על יציבות. מחר במשחק העונה חיימוב יוכל להוכיח לעצמו, לפרשנים וגם למאמן נבחרת ישראל, אלי גוטמן, שהוא מסוגל לעצור גם התקפה הכוללת את עדן בן בסט, גילי ורמוט וערן זהבי.

      גיא חיימוב שוער עירוני קרית שמונה. טל לוי
      ממשיך לשמור על יציבות. חיימוב/טל לוי

      הרכבי הקבוצות

      שופט: אלון יפת
      אצטדיון: בלומפילד
      קהל: 13710

      טרם התפרסמו תגובות

      הוסף תגובה חדשה

      +
      בשליחת תגובה אני מסכים/ה
        3
        walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully