וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקרב מול מכבי תל אביב נמשך: שלט התגובה של אוהדי גלאטסראיי

יומיים אחרי השלט של האוהדים הצהובים בהיכל ("Galatasacry"), הטורקים ניצלו את קיומו של משחק כדורסל בכסאות גלגלים באולמם הביתי כדי להציג את התשובה: "Maccabitch". המשך יבוא?

one

ביום חמישי הציגו אוהדי מכבי תל אביב שלט גדול בגנותה של גלאטסראיי ("Galatasacry"). השלט שהתנוסס בפתיחת המשחק מול אלבה ברלין גרם למהומה בהיכל וגם עורר לאחר מכן סערה בטורקיה. היום (שבת) הגיעה התגובה של הטורקים, שתלו באולמם הביתי (בזמן משחק כדורסל בכיסאות גלגלים) את השלט הזה נגד מכבי תל אביב:

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שלט התגובה של אוהדי גלאטסראיי/מערכת וואלה!, צילום מסך

כזכור, הכול התחיל במשחק בין הקבוצות בשבוע שעבר, אז הטורקים טענו לחסימה בלתי חוקית של אלכס טיוס בשניות הסיום, שבעקבותיה הגיעה שלשת הניצחון של ג'רמי פארגו ממש על הבאזר. גלאטסראיי ערערה בבקשה לקיים משחק חוזר, אך נדחתה ואף נקנסה ב-6,000 יורו בגין התפרעות אוהדיה לאחר המשחק. גם המאמן ארגין עתמאן נקנס ב-2,000 יורו בעקבות התפרצותו על השופט, אבל בגלא לא נרגעו.

המנהל המקצועי של גלאטסראיי מוראט אוזייר פתח את החזית מחדש בחשבון הטוויטר שלו. אחרי שהמשחק בהיכל הסתיים, אוזר עקץ את מכבי תל אביב: "זו אלבה ברלין שניצחה, לא? #בומרנג". הציוץ של אוזייר, שאימן בעבר בגלאטסראיי ובאולקר, זכה לעשרות תגובות.

מנהל גלאטסראיי עקץ את מכבי תל אביב לאחר ההפסד לאלבה

השלט של אוהדי מכבי תל אביב גרם לעימות עם המאבטחים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully