וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנהל גלאטסראיי בעקיצה למכבי תל אביב: "אלבה ניצחה, לא?"

השלט שהניפו אוהדי מכבי תל אביב בגנות הטורקים ("גלאטסראיי בכיינים") עורר תגובות נזעמות, לצד שמחה לאיד מצידם של אוהדי פנרבחצ'ה. המנהל המקצועי של גלא הלהיט את הרוחות עם ציוץ שנוי במחלוקת

מוראט אוזייר, המנהל המקצועי של גלאטסראיי. GettyImages
עקיצה למכבי תל אביב. מוראט אוזייר/GettyImages

זה כבר הפך למסורת: אחרי שבעונה שעברה הניפו כרזה "פוגענית" שעוררה את חמתם של אוהדי הכוכב האדום, אוהדי מכבי תל אביב עשו זאת שוב, הפעם לגלאטסראיי. לפני המשחק אמש (חמישי) הניפו האוהדים הצהובים שלט עם הכיתוב "גלאטסראיי בכיינים" (Galatasacry"), שפתח עבורם חזית חדשה, כך נראה, עם האוהדים הטורקים.

התמונה עם השלט הופצה במהירות ברשתות החברתיות וגררה עשרות תגובות נזעמות, לצד תגובות אוהדות וחמימות, כמובן, מאוהדי היריבה השנואה פנרבחצ'ה. עד מהרה קיבל השלט האשטאג משלו בטוויטר, שהוצף על ידי אוהדים טורקים.

אוהדי מכבי תל אביב מניפים שלט בגנות גלאטסראיי. ברני ארדוב
השלט שעורר זעם/ברני ארדוב

הגדיל לעשות המנהל המקצועי של גלאטסראיי מוראט אוזייר, שבכבודו ועצמו התייחס לסוגיה בחשבון הטוויטר שלו. אחרי שהמשחק בהיכל הסתיים, אוזר עקץ את מכבי תל אביב: "זו אלבה ברלין שניצחה, לא? #בומרנג". הציוץ של אוזייר, שאימן בעבר בגלאטסראיי ובאולקר, זכה לעשרות תגובות.

כזכור, אמש נדחה ערעורה של גלאטסראיי, שדרשה לקיים משחק חוזר בעקבות החסימה הלא חוקית, לטענתם, שביצע אלכס טיוס בשניות הסיום במשחק ביניהן בשבוע שעבר, שהוכרע בשנייה האחרונה עם שלשת ניצחון של ג'רמי פארגו.

בחוזר שפרסמה היורוליג אמש היא הודיעה כי הערעור נדחה, וכי בנוסף יוטלו על גלאטסראיי קנסות בעקבות התפרעות האוהדים לאחר המשחק. הטורקים נקנסו ב-6,000 יורו בגין הדלקת אבוקות ובסכום זהה גם על סעיף של התפרעות אוהדים, על רקע השלכת החפצים לעבר הפרקט לאחר שריקת הסיום. מאמן גלא ארגין עתמאן נקנס ב-2,000 יורו בעקבות ההתפרצות שלו על השופט בסיום המשחק.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

הציוץ של מוראט אוזייר

לאחר המשחק מאמן גלא ארגין עתמאן תקף: "נשדדנו, זה ערב מביש ליורוליג. כל הזמן דופקים את גלאטסראיי. לא ייתכן שהליגה הזו רק בולעת את הכסף של הכדורסל הטורקי, ורק דופקת את הקבוצות שלו בכל פעם מחדש. מחיתי כבר כמה פעמים, כבר נמאס לנו. אין שום הגיון בכך שהספונסר הראשי של הליגה הוא חברה טורקית, ואיכשהו הקבוצות הטורקיות הן תמיד הקורבן. נלחמנו כמו אריות, אבל השופט גזל ממנו את הניצחון. אנחנו מתכוונים לערער על תוצאת המשחק ולדרוש את השעייתו של השופט".

גם גורמים רשמיים אחרים בגלאטסראיי התקשו לעכל את ההפסד. בחשבון הטוויטר הרשמי של גלאטסראיי פרסמו הוכחה מצולמת, כביכול, לכך שהזריקה של ארסלן הייתה צריכה להיחשב כסל, תחת ההאשטאג "שערוריית שיפוט ביורוליג" (#EuroleagueRefereeScandal). ההאשטאג, אגב, הוצף תוך זמן קצר בתגובות של אוהדים טורקים זועמים, שאף הם דרשו משחק חוזר ותבעו את השעייתו המיידית של לאמוניקה.

אגב, מצבה של גלאטסראיי בכל הנוגע לתמונת הסיכויים להעפלה להצלבה לא מזהירים. אמש הם ספגו אמש לברצלונה (82:70), שהרע את מאזנם ל-5:2. באופן אירוני, הניצחון של אלבה שבזכותו הטורקים צהלו עשוי להיות זה שיחרוץ את גורלם. לגרמנים יש כעת ניצחון עודף עליהם, והם מדורגים במקום הרביעי בבית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully