וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ו אלכסנדר: "הנבחרת? בהחלט מעניין אותי. יכול להיות מרגש"

13.2.2015 / 9:46

מכבי תל אביב מנסה לאזרח את הפורוורד, ששוקל את האפשרות להישאר בישראל. גודס ממשיך להחזיק בדעה כי יש לצרף לקבוצה גארד נוסף, והחיזורים אחר גל מקל נמשכים. סמית' על ההפסד לאלבה: "צריך ללכת משחק אחר משחק, ולא לחשוב באיזה מיקום אנחנו מסיימים את הטופ 16"

עריכה: מתן חדד

1. "המטרה שלנו היא להיכנס לפלייאוף. צריך להוציא מהראש את מקומות 1-2, להיות מציאותיים", הכריז המאמן גיא גודס בסיום ההפסד אמש לאלבה ברלין. הגרמנים קטעו רצף נאה של 11 ניצחונות, ובמכבי תל אביב מודעים היטב כי מצפה להם סיבוב שני לא קל בטופ 16, סיבוב הכולל משחקי חוץ נגד ריאל מדריד וברצלונה. במועדון מציינים כי קיימת ירידה ביכולת הקבוצה בשבועות האחרונים אולם מדגישים: "בשבוע של גביע חייבים להתעשת, להילחם ולעשות הכול כדי להשיג את הגביע". דברים אלו הודגשו לאורך רוב נאומו של גיא גודס בחדר ההלבשה בסיום המשחק: "אלבה הוציאה אותנו מסגנון המשחק שלנו, אבל צריך 'זיכרון קצר' להפסד, להמשיך הלאה ולהתרכז במטרה הבאה: הגביע. תארים הם הדברים שזוכרים".

כיצד הסבירו את ההפסד במכבי? "הגנתית היינו סבירים עם 66, התקפית פשוט לא ידענו לייצר נקודות", סבורים בצוות המקצועי. "לא הצלחנו בפעולות קטנות כמו עונשין שמחטיאים בסיום ואיבודי כדור, ואלו דברים שמשנים משחק. נפלנו למשחק של אלבה ששיחקה חזק וקשוח. תכנית המשחק שלהם עבדה", הודו בקבוצה. אגב, גיא גודס ממשיך להחזיק בדעה כי יש לצרף לקבוצה גארד נוסף, כשהחיזורים אחר גל מקל נמשכים. אגב, מנהל הקבוצה ניקולה וויציץ' טס לארה"ב ויצטרף לדני פדרמן בארה"ב שנמצא עם הנוער, למסע בארה"ב הצטרף ביום רביעי גם הכישרון הצעיר דראגן בנדר.

רוצים פיינל פור? הפתרון נמצא למכבי תל אביב מול העיניים

מכבי תל אביב הפסידה לאלבה ברלין 66:59 ביד אליהו

גודס מודה: "צריך להוציא מהראש את מקומות 1 ו-2"

שחקן מכבי תל אביב, גיא גודס. ברני ארדוב
רוצה עוד גארד. גודס/ברני ארדוב

2. לא מעט שחקנים נראו מאוכזבים בחדר ההלבשה. ג'רמי פארגו, שנעצר על הקבוצה הגרמנית, אמר: "הם פשוט שיחקו טוב מאיתנו. לא הצלחנו לשחק את הסטייל שלנו, גם אני לא שיחקתי נכון בכל המשחק, אנחנו חייבים לשחק את סגנון המשחק שלנו. היו דברים שלא אופייניים לנו שגרמו לנו להפסיד את המשחק, כמו איבודים, אם אתה מאבד כדור מול קבוצה שלוחצת עליך לא קל להשיג ניצחון. אנחנו לא חושבים על כך שאנחנו בפלייאוף, אלו דברים שאתם מנתחים בתקשורת. אנחנו רק צריכים להיות מרוכזים במשחק שלנו. ההשפעה על הגביע? אסור לתת להפסד הזה להשפיע עלינו לפני משחקים כל כך חשובים. פשוט צריך לשכוח מההפסד". בריאן רנדל הוסיף: "הם הוציאו אותנו מתכנית המשחק שלנו, אלבה שלטה בקצב המשחק. אלבה היא קבוצה מאוד פיזית והצליחה לשלוט על המשחק. דווין סמית' סיכם: "השגנו ניצחונות אבל זה לא אומר כלום, אנחנו צריכים ללכת משחק אחר משחק, ולא לחשוב באיזה מיקום אנחנו מסיימים את הטופ 16".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
ג'רמי פארגו שחקן מכבי תל אביב לפני אקים ורגאס שחקן אלבה ברלין. ברני ארדוב
מכבי איבדה את הסטייל מול הגרמנים. פארגו/ברני ארדוב

3. מי שסבל מהתייבשות וטופל בעירוי במחצית המשחק הוא סופוקוליס שחורצאניטיס . גורמים במכבי תל אביב ציינו לטובה את שחורצאניטיס על כך שהתעקש לחזור לשחק למרות שחש ברע. שחורצאניטיס אמר לוואלה! ספורט: "יש לי ווירוס. אבל התפקיד שלנו לשחק, כל מה שרציתי זה לעזור לקבוצה לנצח. זה חשוב לי, ולכן רציתי לשחק". על המשחק עצמו אמר השחקן: "לא היינו מספיק אגרסיביים, אלבה ברלין הייתה פשוט יותר אגרסיבית מאיתנו. הם לא הפתיעו אותי בקשיחות שלהם כי כך הם משחקים. זה לא משנה כמה ניצחונות השגנו, משחק הוא משחק, קבוצות יורוליג משחקיות כדי לנצח . הפלייאוף עדיין לא מובטח, אסור לנו להירגע או להוריד הילוך בכל משחק שאנחנו משחקים". על משחקי הגביע בשבוע הבא הכריז הסנטר היווני: "מכבי היא קבוצה שמשיגה תארים וזה מה שנעשה בשבוע הבא".

שחקן מכבי תל אביב סופוקליס שחורציאניטיס. ברני ארדוב
גם וירוס, גם הפסד. שחורציאניטיס/ברני ארדוב

4. שלשום נחשף בוואלה! ספורט על שורשיו היהודיים של ג'ו אלכסנדר. בעקבות הגילוי החלו אנשי מכבי תל אביב בבדיקות לאזרח את אלכסנדר. גם בנבחרת מדגישים כי קיים מחסור בגבוהים איכותיים ובודקים את הנושא. בקבוצה הוחלט להשיג את המסמכים הנדרשים מאלכסנדר, וישוחחו עם השחקן ומשפחתו כדי לקדם את אזרוחו. אלכסנדר עצמו אמר אמש בשיחה עם וואלה! ספורט: "זה משהו שמעולם לא חשבתי עליו ועל המשמעות שלו מבחינת כדורסל, החתימה וההגעה שלי למכבי הייתה מהלך מהיר. שוחחתי עם ידיד שלי על זה אתמול ולא מעט דיברו איתי על זה מאז. עדיין לא היה לי זמן לשקול מה האפשרויות, הנבחרת הלאומית? בהחלט משהו שמעניין אותי. יכול להיות מרגש".

לשאלה האם היה רוצה לשהות בישראל כמה שנים ברציפות, השיב אלכסנדר: "עדיין מוקדם לשאול אותי את זה. אבל אני בהחלט מאוד נהנה מהתקופה של בישראל עד כה". ומה לגבי המשחק מול אלבה? "אף אחד לא מאושר כאן מההפסד כמובן. אבל כולם רוצים להתעשת ולהיראות חזקים יותר במשחק הבא. הייתה לנו בעיה בעונשין, אבל ההגנה שלנו הייתה טובה".

שחקן מכבי תל אביב ג'ו אלכסנדר. ברני ארדוב
כשחתם במכבי הוא לא חשב על אפשרות שישחק גם בנבחרת. אלכסנדר/ברני ארדוב

5. בפתיחת המשחק היה ניתן לחזות בארוע חריג בהיכל, זאת לאחר שאוהדי גייט 11 של הצהובים החליטו לפלוש ליציע התחתון שמאחורי ספסל מכבי, ולתלות שלט נגד גלאטסראיי הטורקית ("Galatasacry"). השלט הסתיר ללא מעט מאוהדים, כשמקביל במכבי תל אביב לא רצו לספוג קנס מהיורוליג. מנכ"ל הקבוצה אלי דריקס נשלח לקהל לבקש להסירו, וספג בתגובה דחיפות ברוטליות מאוהדי הקבוצה. גם כוחות האבטחה התערבו והתעמתו פיזית עם האוהדים במשך כעשר דקות עד שהרוחות נרגעו.

מהומה ביציע אוהדי מכבי תל אביב. ברני ארדוב
העימות בין האוהדים לאנשי האבטחה ביציעי יד אליהו/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully