וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: במועדון גילו כי לג'ו אלכסנדר יש שורשים יהודיים

11.2.2015 / 20:05

לוואלה ספורט נודע כי הצהובים למדו שסבו מצד אמו של הפורוורד האמריקאי הוא יהודי. השחקן לא שולל קבלת אזרחות. גודס לקראת אלבה ברלין: "צריך להתעורר מבחינה הגנתית" (ה', 21:05, שידור ישיר באתר)

גיא גודס מאמן מכבי תל אביב. יוסי ציפקיס
רוצה לראות שיפור מידי בהגנה. גודס/יוסי ציפקיס

מכבי תל אביב תנעל ביום חמישי (21:05, ישיר באתר) את הסיבוב הראשון בטופ 16 עם משחק ביתי מול אלבה ברלין, אותה פגשה מוקדם יותר העונה פעמיים בשלב הבתים. הצהובים רוצים להמשיך במומנטום הנפלא בו הם מצויים, עם חמישה ניצחונות רצופים ביורוליג ו-11 בכל המסגרות.

החבורה של גיא גודס בעיקר רוצה לעבור בשלום את המשחק הביתי מול הגרמנים, שכן בעוד פחות משבוע נכון לה קרב גדול וחשוב בחצי גמר הגביע מול מכבי חיפה. כמו לפני כל משחק ביתי ביורוליג, הצהובים כינסו את מסיבת העיתונאים המסורתית בהשתתפותו של המאמן.

"אנחנו נצטרך להשתוות לאגרסיביות של אלבה. הייתה לנו הכנה טובה לזה נגד מכבי חיפה השבוע", אמר גיא גודס בפתח מסיבת העיתונאים. "אלבה מאוד פיזית, וצריך לשחק נכון, אסור להיכנס למלכודות שלהם, הם עושים לחץ על כל המגרש ואם מנצלים זאת נכון אפשר לעשות נקודות, השחקנים צריכים להיות מוכנים לדבר הזה. אלבה תוקפת את הריבאונד כל הזמן, היו רגעים במשחק פה שהם לקחו ריבאונד בהתקפה ועשו סלים, נצטרך לשמור על הריבאונד ולרוץ לסלים קלים, כי לא קל לשחק נגדם התקפה עומדת".

"לכל קבוצה יש מה להפסיד. אלבה רוצה להישאר בטופ 16 ולהצליח. היא הובילה מול פנאתינייקוס והיוונים השתלטו על המשחק ברבע הרביעי. אלבה לא מוותרת אפילו לשנייה, גם כשאתה פותח הפרש ולכן נצטרך להיות עם המון סבלנות בהגנה, הם מתקיפים הרבה פעמים בסוף השעון, ומזיזים את הכדור הרבה. אלבה מנסה לסגור את הצבע ומכריחה את הקלעים לזרוק ואין ספק שנקווה להיות ביום קליעה טוב כי הם נותנים זריקות פנויות ושם נצטרך להיות חדים".

"אנחנו משחקים ביורוליג והגביע והליגה בשבוע הבא בכלל לא על המגש, אנחנו צריכים לשמור על הבית ביורוליג, עשינו את זה מול ברצלונה וריאל ואם אנחנו רוצים להיות במקום שאליו אנחנו מכוונים אז לשמור על הבית זה מאוד חשוב. אנחנו צריכים להתעורר מבחינה הגנתית. נגד גלאטסראיי ומכבי חיפה שמרנו לא טוב. אנחנו צריכים להיות אגרסיביים, אסור לקבל את הנקודות שקיבלנו בשני המשחקים האלה, כי קשה לחזור מהפרשים כאלה. אני מקווה שזה היה שיעור טוב לשחקנים, לכל משחק יש משמעות".

גיא גודס, מכבי תל אביב. מגד גוזני
מקווה שהשחקנים למדו ממה שקרה מול גלאטסראיי ומכבי חיפה. גודס/מגד גוזני

"נגד ריאל היה יותר הגיוני להיקלע לפיגור כי היא בקבוצה ברמה, עם פוטנציאל יותר גדול, זה קורה בגלל חוסר ריכוז, עבירות של של שחקנים, אבל אני שמח שהקבוצה לא מוותרת ונלחמת, וזה מראה על הרבה אופי, כשהיא מצליחה לחזור מבורות, מה שבתחילת השנה לא הצלחנו".

על נייט לינהארט אמר גודס: "יש לי כמות מסוימת של דקות, אני לא עושה חשבונות ואומר שכל ה-12 ישחקו, יש דינמיקה למשחק, יש את השחקנים הדומינטיים, אבל אם כששחקן משחק טוב אני נותן, יש סיטואציות שאתה משחק עם מי שטווב ואם האחרים לא טובים הוא יקבל את ההזדמנות. לכל אחד יש את המקום, אם לדקה-שתיים ואם ל-30". גודס נשאל האם גל מקל יחזור למכבי תל אביב והשיב: "תשאלו את גל".

בתוך כך, לוואלה ספורט נודע שלג'ו אלכסנדר יש שורשים יהודיים. סבו מצד אמו הוא יהודי ועל כן, על פי חוק השבות, מגיעה לו הזדמנות. אלכסנדר עצמו אמר למקורביו שאם התנאים יבשילו לכך הוא לא שולל קבלת אזרחות והשתתפות בנבחרת ישראל. בעקבות הפרסום, החלו שיחות בנושא ואנשים החלו להתעדכן.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

סשה אוברדוביץ': "אפשר לנצח כל קבוצה ביורוליג"

אלבה פתחה את הטופ 16 עם ניצחון ביתי גדול ומפתיע על ברצלונה, אבל מאז נחלשה ומגיעה ליד אליהו בכושר רע למדי, אחרי שלושה הפסדים רצופים בכל המסגרות, כולל הפסד ליגה לפרנקפורט בתחילת השבוע. ערב המשחק היא מדורגת במקום השישי בבית עם מאזן של שני ניצחונות לעומת ארבעה הפסדים. לא הרבה השתנה מאז המפגשים הקודמים בין שתי הקבוצות. הפורוורד ג'אמל מקלין עדיין מוליך את הקבוצה של סשה אוברדוביץ' בנקודות (12.8 למשחק בטופ 16) וריבאונדים (4.8), בעוד רג'י רדינג הרב גוני מנפק 10.7 נקודות ו-4.7 נקודות לערב.

"מכבי תל אביב כבר פחות או יותר עלתה להצלבה, יש לה סיכוי טוב לסיים במקום הראשון או השני בבית", אמר מאמן הגרמנים סשה אוברדוביץ' לקראת המשחק. "אם נוכל להפחית בכמות האיבודים שלנו, שהרגה אותנו במשחקים קודמים, אפשר לסכן כל קבוצה ביורוליג".

הרכז קליף האמונדס הוסיף: "אנחנו חייבים ללמוד מהעבר ולשמור טוב יותר על הכדור. העובדה ששיחקנו נגד מכבי תל אביב פעמיים העונה בהחלט תעזור לנו, כי אנחנו מכירים אותה פחות יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully