וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פתח תקוה - הפועל חיפה: 150 אוהדים באימון, קורצקי עובר לשני בלמים

במלאבס מבינים את חשיבות המפגש מול הפועל חיפה (שבת, 18:00), שיהיה גם המשחק הראשון בתפקיד של המאמן החדש. חמדי סליחי שוב יפתח בכנף אצל ראובן עטר, קוראץ' ימתין על הספסל

מחזור 22מחצית14/02/2015
הפועל פתח תקוה
    0
      הפועל חיפה
      אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
      אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

      טריוויה

      * שני הניצחונות הביתיים האחרונים של פתח תקוה על הפועל חיפה? 2005 ו-2010 (מצמד של דודו ביטון). עוד חמש שנים קדימה, עוד ניצחון?

      * הפועל פתח תקוה עם תשעה משחקי ליגה ללא ניצחון. הניצחון האחרון שלה היה בדרבי לפני יותר מחודשיים.

      * המשחק האחרון בין שתי הקבוצות בו לא הובקעו שערים היה אי שם בשנת 2007.

      * זו הפעם הראשונה שהפועל חיפה תפגוש את הפועל פתח תקווה למשחק באיצטדיון המושבה.

      חלוץ הפועל פתח תקוה דודו ביטון. ברני ארדוב
      האחרון שניצח עבור הפועל פתח תקוה את הפועל חיפה. ביטון/ברני ארדוב

      מפתחות והכנות: הפועל פתח תקוה

      בקבוצה אומרים כי מדובר במשחק עונה. "ברור שיהיו עוד הרבה משחקים לחיים ולמוות בפלייאוף התחתון, אבל זה המשחק. בטח בשבוע שאנחנו מחליפים מאמן, שיכול לקבוע אם נרד או נישאר בליגה", אמר גורם במועדון. גם האוהדים מבינים את חשיבות המשחק והבוקר הגיעו מ-150 מהם לאימון המסכם וייצרו אווירה. מלבד שירים היו שם גם זיקוקים, תופים ואפילו פח שהודלק. "אם מישהו היה צריך תזכורת לקראת מה אנחנו הולכים, הוא קיבל אותה הבוקר מהאוהדים", אמר אחד השחקנים.

      זה יהיה המשחק הראשון של הקבוצה בעידן מנחם קורצקי והמאמן כבר סימן מספר שינויים. צ'ימאזי אמבה, אחד הפייבוריטים של עידן בר און, יירד לספסל ונראה כי קורצקי יזנח את שיטת שלושת הבלמים של המאמן הקודם. במרכז ההגנה ישחקו מייקל טוקורה ואורי פסו, שימלא את מקומו של עודד גביש הפצוע. קובי מוסא יחזור לעמדת המגן הימני והקישור יהיה מעובה ויכלול את גל אראל, חסן אבו זייד, לירוי צעירי ומירקו אורמוש.

      sheen-shitof

      עם הנחה בלעדית

      השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

      בשיתוף HairMax
      מנחם קורצקי, אימון הפועל פתח תקוה. ברני ארדוב
      חייב ניצחון כבר במשחק הבכורה. קורצקי/ברני ארדוב

      מפתחות והכנות: הפועל חיפה

      ראובן עטר מתכנן כמה שינויים לעומת ההרכב שפתח בהפסד לביתר ירושלים, לקראת משחק התחתית הלוהט מחר מול הפועל פתח תקוה. עטר הבהיר לשחקנים לאורך כל השבוע את חשיבות המשחק ובקבוצה מודעים לכך שהפסד יקרב אותם מאוד לקו האדום ולמעשה עשוי להכריע שהקבוצה תיאבק על ההישארות עד סוף העונה. לפי התרגולים האחרונים עטר מתכוון להחזיר את סטיבן כהן להרכב על חשבונו של הישאם כיוואן, כשגם אושרי רואש יחזור להרכב במקומו של גל כהן. לפי האימון עטר עדיין מתלבט בין קובי דג'אני לבין יובל שבתאי, אך נראה שלפחות כרגע האחרון מקבל עדיפות.

      מי שיוותר על הספסל שוב הוא ז'רקו קוראץ', כשחמדי סליחי ומהראן לאלה צפויים לפתוח. בקבוצה מרוצים מאוד מלאלה שנמצא בכושר שיא, אך לגבי סליחי ישנו ספק האם החלוץ האלבני אכן יכול להביא לביטוי את יכולותיו כשחקן כנף כפי שתופקד במשחק האחרון.

      "מצפה לנו משחק קשה מול יריבה טובה", אמר המגן חיים מגרלשווילי לקראת המשחק. "הפועל פתח תקוה התחזקה בחלון ההעברות ואנו מודעים היטב לחשיבות המשחק ולהשלכות שלו לקראת המשך הליגה. התכוננו בהתאם ונבוא לתת הכל כדי לחזור עם שלוש נקודות".

      סטיבן כהן שחקן הפועל חיפה. ניר בן טובים
      יחזור לעניינים? סטיבן כהן/ניר בן טובים

      יעמדו למבחן

      הפועל פתח תקוה: בן בן יאיר

      המון כשרון יש לבן יאיר. יש כאלה שחושבים שמקומו צריך להיות בסגל של מכבי תל אביב, קבוצת האם שלו. אחרי ששיחק כמושאל במועדונים עם קהל מועט, הוא מגיע למקום תוסס הרבה יותר וזה הזמן להראות מה הוא שווה.

      הפועל חיפה: חמדי סליחי

      החלוץ האלבני שהגיע בקול תרועה רמה בתום מועד חלון ההעברות תופקד בכנף במשחק האחרון ואם ימשיך כך יצטרך להראות שגם שם הוא יכול לתת תפוקה. הפועל חיפה זקוקה מאוד לסליחי וכדי לנצח מחר האלבני יצטרך להראות למה הפועל חיפה התעקשה כל כך להביאו.

      הרכבי הקבוצות

      שופט: אלי חכמון
      אצטדיון: שלמה ביטוח (פתח תקוה)
      קהל: 2500

      טרם התפרסמו תגובות

      הוסף תגובה חדשה

      +
      בשליחת תגובה אני מסכים/ה
        2
        walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully