וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: פנאתינייקוס שוב ניצחה, והשתוותה למכבי תל אביב

פאו הסתבכה בדקות האחרונות מול הכוכב האדום, אבל הכניעה אותה עם 69:74 בדרך לניצחון שלישי ברציפות ומאזן 2:5. צסק"א הביסה את מילאנו, פנר אולקר גברה 71:77 על אנאדולו

אמיר פרלדז'יץ' שחקן פנרבחצ'ה אולקר חוגג. GettyImages
בדרך לניצחון רביעי ברציפות. פרלדז'יץ'/GettyImages

סיבוב המשחקים הראשון בשלב הטופ 16 ביורוליג ננעל הערב (שישי) עם ארבעה משחקים נוספים, אחד בבית של מכבי תל אביב ושלושה בבית המקביל. פנאתינייקוס פגשה את הכוכב האדום ובזכות ניצחון 69:74 היא הצליחה להשתוות למכבי תל אביב. לבוראל קוצ'ה ניצחה בקרב הכל ספרדי את מלאגה 74:49. צסק"א הביסה 75:97 את מילאנו, אבל גולת הכותרת הייתה באיסטנבול, שם נערך דרבי טורקי לוהט שבו פנרבחצ'ה אולקר גברה 71:77 על אנדולו אפס בחוץ.

פנאתינייקוס - הכוכב האדום 69:74

פאו, שהזדנבה עד עכשיו אחרי מכבי תל אביב, מוצאת את עצמה משתווה עליה בזכות ההפסד של הצהובים לברלין וניצחון נוסף של הירוקים. הקבוצה של דושקו איבנוביץ' שוב חסרה את ניקוס פאפאס הפצוע, אבל זה לא מנע ממנה לחגוג בפעם השלישית ברציפות. המשחק קם ונפל על הרבע הראשון האיום ונורא של הסרבים שקלעו שש נקודות, ואיפשרו לירוקים ליצור יתרון 6:26. אלא שלמרות זאת, פאו הורידה את הרגל מהגז ושילמה ביוקר כאשר הפער קוזז ל-37:29 עד ההפסקה. באמצע הרבע האחרון עוד קיבלנו משחק צמוד, אבל דיאמנטידיס לקח אחריות ומנע מבוכה. איי ג'יי סלוטר הוליך את המנצחים עם 16 נקודות. בובאן מריאנוביץ' וצ'רלס ג'נקינס הוליכו את המפסידים עם 17 כל אחד.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

לבוראל קוצ'ה - מלאגה 74:79

המפגש הכל-ספרדי בחבל הבאסקים מקרב את לבוראל קוצ'ה למאזן חיובי, אבל משאיר את שתי הקבוצות מאחורי המקום שממנו עולים להצלבה. אחרי ההפסד הדרמטי בשבוע שעבר בנקודה לפנרבחצ'ה אולקר, הפעם השחקנים של איבון נבארו לא הרשו לעצמם למעוד פעם נוספת, ועוד מול הנמושה של הבית שהשיגה ניצחון אחד בלבד. 20 נקודות של דריוס אדאמס סייעו לניצחון.

צסק"א מוסקבה - מילאנו 75:97

אחרי פתיחה מסחררת, הרוסים היו בדעיכה לאחרונה, ספגו בשבוע שעבר הפסד בכורה ביורוליג העונה ועוד שניים ב-VTB. אבל במפגש הראשון מול מילאנו מזה חמש שנים, הם הראו שיש להם עוד המון מה למכור, בעוד האיטלקים החלשים צונחים למאזן 6:1. צסק"א רצה ל-5:17 מהיר ובהפסקה הובילה 38:54. מילאנו עלתה מצוין למחצית השנייה וצימקה עד מינוס שלוש, אבל שם נגמר לה האוויר ועוד ריצה של הרוסים הפכה את הסיום לגארבג' טיים. מילוש תאודוסיץ' כיכב עם 19 נקודות ושישה אסיסטים. לננדו דה קולו היו 18 נקודות ושבעה אסיסטים, סוני ווימס קלע 14 וקטף שמונה ריבאונדים ו-ויטאלי פרידזון הוסיף 13 ותשעה ריבאונדים. במילאנו, 24 למארשון ברוקס ו-18 לג'ו ראגלנד.

סוני ווימס צסק"א מוסקבה מול מארשון ברוקס ארמאני מילאנו. GettyImages
24 נקודות של ברוקס לא עזרו מול ווימס והחבורה באדום/GettyImages

אנאדולו אפס - פנרבחצ'ה אולקר 77:71

הקרב בין המורה איבקוביץ' לתלמיד אוברדוביץ' היה, איך לא, צמוד, אבל בסיומו פנר/אולקר משפרת את מאזנה ל-2:5, ממשיכה לניצחון רביעי ברציפות ומשפרת את סיכוייה להמשיך ולהיאבק על אחד משני המקומות הראשונים. אחרי שנחלה תבוסה מרה במפגש הליגה ביניהן בדצמבר האחרון, שחקניה של המארחת התעלו במאני טיים, ולמרות שלשה גדולה של סטראטוס פרפרוגלו 39 שניות לסיום, שקבעו 68:69 לזכות אפס, אנדרו גודלוק החזיר בשלשה מהצד השני וריקי היקמן סגר את הסיפור עם ארבע רצופות מהעונשין לפני שנמניה בייליצה קלע את הנקודות האחרונות. יאן וסלי ובייליצה קלעו 14 כל אחד, היקמן הסתפק ב-11. תומאס הוארטל הוליך את המפסידים עם 17.

דושאן איבקוביץ' מאמן אנאדולו אפס במהלך פסק הזמן. GettyImages
המורה הוותיק הפסיד. איבקוביץ' בפסק הזמן/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully