וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: בני יהודה ניצחה 0:2 בחוץ את הכח עמידר רמת גן

גל צרויה העלה את האורחים ליתרון בדקה ה-27, דולב חזיזה הכפיל בשער מצוין (66) ולאחר שנענשה בהפסד טכני באמצע השבוע, המוליכה חזרה בקלות לעניינים. הפועל ירושלים - בני לוד 2:1

מחזור 24מחצית13/02/2015
הכח עמידר רמת-גן
    0
      בני יהודה תל-אביב
      יוסי אבוקסיס מאמן בני יהודה. ברני ארדוב
      בני יהודה רוצה לשמור על הפער בפסגה. יוסי אבוקסיס/ברני ארדוב

      המחזור ה-24 בליגה הלאומית יצא היום (שישי) לדרך. בני יהודה, שספגה הפסד טכני בשל שיתופו של קסטוטיס איבשקביצ'יוס שלא כחוק במחזור האחרון, חזרה לעניינים עם 0:2 בחוץ על האחרונה בטבלה, הכח עמידר רמת גן. השנייה בני לוד ניצחה 1:2 בחוץ את הפועל ירושלים, הפועל ניר רמת השרון גברה 1:2 בדקה ה-91 על הפועל נצרת עילית, עירוני קרית גת השיגה 0:2 מול הפועל רמת גן והפועל ראשון לציון נפרדה ב-2:2 דרמטי מבית"ר תל אביב רמלה.

      seperator

      אחרי השבוע הסוער שעבר עליה עם ההפסד הטכני שספגה הקבוצה בשל שיתופו הלא חוקי של קסטוטיס איבשקביצ'יוס מול הפועל ירושלים, מוליכת הטבלה זכתה למשחק נוח מול האחרונה ולא התקשתה להוסיף עוד שלוש נקודות למאזנה בדרכה הבטוחה לליגת העל. המשחק לא התעלה לרמה גבוהה, אבל שני השחקנים החמים של בני יהודה בתקופה האחרונה, גל צרויה ודולב חזיזה, מצאו את הרשת של יוסי גינסבורג וסידרו ניצחון.

      מהלך המשחק

      27
      גול

      אחרי פתיחה חלשה שלה, בני יהודה העלתה לפתע הילוך ובאה על שכרה. קרן הגיע לגל צרויה, שנותר חופשי לחלוטין במרכז הרחבה. גינסבורג הדף את הבעיטה שלו מאחורי הקו, 0:1 לזהובים

      66
      גול

      גולאסו! צרויה השאיר לדולב חזיזה, שביצע הטעיה ברחבה ובעט בשמאל לחיבורים את ה-0:2

      גל צרויה שחקן בני יהודה. מגד גוזני
      אי אפשר לעצור אותו. צרויה/מגד גוזני

      הפועל ירושלים - בני לוד 2:1

      ירושלים קיבלה במתנה שלוש נקודות בשל ההפסד הטכני של בני יהודה. היא הייתה יכולה להשלים שבוע חלומי, אך שמטה אותם בדרמטיות בבית. גיא כהן העלה את המארחת ליתרון (29), אך ינון ברדה (65) ודור אזולאי (77) סידרו ללוד ניצחון שלישי ברציפות והיא שומרת על המקום השני.

      הפועל ניר רמת השרון - הפועל נצרת עילית 1:2

      רמת השרון ממשיכה לחלום על הפלייאוף העליון והצליחה להשיג שלוש נקודות יקרות עם הניצחון השני שלה בלבד בחמשת המחזורים האחרונים. נצרת עילית מצדה, ממשיכה להיות מסובכת קשות בתחתית. עומר פרץ כבש את שער הניצחון הדרמטי לזכות המארחים, בדקה ה-91. עוד קודם לכן, יוסי שבחון כבש בפנדל (20) לאחר הרחקתו של נירן רוטשטיין, אלירן חודידה השווה לאורחים (37) והם נשארו בתשעה שחקנים, אחרי שגם מוטי מלכה ראה אדום (40).

      רז משולם עוזר מאמן הפועל ניר רמת השרון. ברני ארדוב
      ניצחון דרמטי לרמת השרון. שבחון/ברני ארדוב

      עירוני קרית גת - הפועל רמת גן 0:2

      קרית גת עדיין לא מוכנה לוותר. העולה החדשה, שפתחה מצוין ונקלעה לתקופה לא טובה, ניצחה לראשונה אחרי שלושה מחזורים והשאירה את האורדונים עמוק בתחתית. עמנואל אגודה (23) כבש את הראשון ועידן שריקי (62) השלים בפנדל.

      הפועל ראשון לציון - בית"ר תל אביב/רמלה 2:2

      שתי הקבוצות איבדו רצף ניצחונות, אולם בעוד שעבור הקבוצה מעיר היין מדובר באכזבה עצומה שהגיע אחרי שני ניצחונות רצופים, הרי שהיריבה, שנלחמת על חייה, הצליחה להציל נקודה ולשמור על התקופה הטובה, למרות שנעצרה בעצמה לאחר שלושה ניצחונות. רמי ביינשרדיני העלה את ראשון ליתרון מהיר (5), אך אלון סולטן השווה (35). היתרון חזר למארחים משער של מתיאס מרטין (79), אולם שלוש דקות בתוך תוספת הזמן, דניאל אסקלינג קבע חלוקת נקודות.

      • עוד באותו נושא:
      • בני יהודה

      טרם התפרסמו תגובות

      הוסף תגובה חדשה

      +
      בשליחת תגובה אני מסכים/ה
        2
        walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully