וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אולסטאר: קליי תומפסון וג'יימס הארדן יפתחו במערב, נוביצקי יחליף את דייויס

סטיב קר בחר בכוכבו להחליף את בלייק גריפין, מלך הסלים של ה-NBA יפתח במקום קובי בריאנט, הגרמני צורף אחרי שקרלייל הביע שביעות רצון מכך שלא נבחר. וגם: ניק יאנג מגן על גרסתו בפרשת הדולפין, אנתוני מייסון נאבק על חייו

קליי תומפסון שחקן גולדן סטייט ווריורס. AP
הוא וקרי ביחד גם באולסטאר. קליי תומפסון/AP

שלושה ימים לפני משחק האולסטאר, נרשם הלילה (בין רביעי לחמישי) שינוי נוסף בהרכב נבחרת המערב. כצפוי, ג'יימס הארדן יהיה זה שיחליף את קובי בריאנט הפצוע בחמישייה של סטיב קר, ואליו יצטרף גם קליי תומפסון. הצלף הקטלני יחבור לסטפן קרי ולמאמנם בגולדן סטייט כמחליפו של בלייק גריפין, שגם הוא לא יהיה כשיר למשחק הכוכבים במדיסון סקוור גארדן.

השניים הקופצו לחמישייה על ידי קר, שיצטרך להפוך שחקן נוסף שנבחר לשמש כמחליף לפותח בעקבות ההודעה על כך שגם אנתוני דייויס הפצוע ייעדר. הקומישינר אדם סילבר כבר הודיע שמי שיחליף את האיש והגבה בסגל המערב יהיה דירק נוביצקי, כשעדיין לא ברור מי יוקפץ במקום דייויס לחמישייה.

ההודעה על בחירתו של נוביצקי, שיופיע במשחק האולסטאר ה-13 במספר שלו, הגיעה קצת אחרי הכרזתו של ריק קרלייל על כך שהמנוחה תעשה טוב לכוכבו בדאלאס, ושאי הכללתו בסגל היא "ברכה". אחרי ששמע על החדשות אמר קרלייל: "טוב, הוא ינצל את זה לטובה. בלי קשר לאיך מסתכלים על זה, זה כבוד גדול וזה מגיע לו. הוא מרכיב לעצמו רזומה של אחד הגדולים בכל הזמנים, וזה חלק ממנו אז אנחנו גאים בו. זה קצת מאכזב שהוא לא יכול פשוט להיעלם וליהנות מקצת זמן חופשי, אבל זו האחריות שמגיעה לצד הגדולה והוא מבין את זה".

פורוורד דאלאס מאבריקס דירק נוביצקי. AP
"זו האחריות שמגיעה לצד הגדולה". דירק נוביצקי/AP

הלייקרס יצאו הלילה לפגרת האולסטאר עם הפסד שישי ברציפות, הפעם 102:86 בפורטלנד, וקבעו שיא מועדון להפסדי חוץ רצופים עם 11. אלא שמי שריכז את מירב תשומת הלב בסיום היה ניק יאנג, שהסתפק ב-9 נקודות בלבד, אבל כיכב בכותרות כשנדרש להגן על גרסתו בפרשת הדולפין.

למי שלא עקב, בת זוגו של "סוואגי פי", הראפרית האוסטרלית איגי אזליה, גילתה אתמול שהגארד המוחצן סובל מפחד מדולפינים בשל תקרית במהלכה דולפין ניסה להטביע אותו. מעטים בארצות הברית האמינו לגרסה הזו, מה גם שהקומיקאי קווין הארט סיפר בעבר סיפור זהה כמעט לחלוטין.

אבל אחרי ההפסד בפורטלנד הצהיר יאנג: "זה באמת קרה גם לו? זה מטורף. זה קרה במקסיקו כשצללתי עם דולפינים, והאמת שקצת חששתי וכנראה שהדולפין הרגיש את הפחד שלי והוא גרר אותי למטה לעומק של יותר משבעה מטר כדי לנסות להטביע אותי. עכשיו אני אנצל את הפגרה כדי לנקום בכמה דולפינים ואטוס להוואי". גם ביירון סקוט, מאמנו של יאנג, לא קנה את הסיפור המוזר, ואמר: "הוא היה משכנע אותי יותר אם היה מדובר בכריש, אבל דולפין? נו באמת".

עוד באותו נושא

הפסד דרמטי לאטלנטה, סל ניצחון לדרוזן על וושינגטון, כספי שוב פתח

לכתבה המלאה

סיפור פחות משעשע הגיע מניו יורק, שם דיווחו על כך שאנתוני מייסון, שחקן הניקס לשעבר, עבר התקף לב ונאבק על חייו. מייסון בן ה-48 שנדד בין טורקיה, ונצואלה והיה אפילו חתום לכמה ימים במכבי ראשון לציון לפני שהגיע ל-NBA, שיחק חמש שנים במדי הניקס, ארבע שנים בשארלוט ובנוסף בניו ג'רזי, במיאמי ובמילווקי.

ממוצעי הקריירה שלו עמדו על 10.9 נקודות ו-8.3 ריבאונדים למשחק, וברזומה שלו יש אפילו הופעה אחת באולסטאר, ב-2001. רבים מחבריו לקבוצה לשעבר של מייסון הביעו בו תמיכה פומבית, ומארק ג'קסון צייץ: "אני מתפלל בשביל חברי אנתוני מייסון". גם בחשבון הטוויטר הרשמי של הניקס נכתב: "המחשבות והתפילות שלנו נמצאות עם אנתוני מייסון ועם משפחתו".

אנתוני מייסון במדי ניו יורק ניקס. AP
התקף לב בגיל 48. אנתוני מייסון/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully