וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: "פלורנטינו פרס שוקל למכור את רונאלדו בקיץ הקרוב"

בספרד מדווחים שנשיא ריאל מדריד הבין שלכוכב הגדול של הקבוצה אין עוד הרבה שנים בטופ, והוא שוקל בכובד ראש את מכירתו כבר בחלון ההעברות הקרוב. וגם: קבלת הפנים "החמה" שחיכתה ל-CR7

נשיא ריאל מדריד פלורנטינו פרס. AP
פלורנטינו פרס. יזעזע את הסגל של ריאל?/AP

כריסטיאנו רונאלדו כבר לא ילד. כוכב ריאל מדריד חגג לפני מספר ימים יום הולדת 30, ומי שרק לפני מספר שנים שיגע את שחקני מנצ'סטר יונייטד במדי ספורטינג ליסבון, מה שגרם לאלכס פרגוסון להחתים את השחקן ולהביאו לאנגליה, מתקרב לחלק האחרון בקריירה הנפלאה שלו. נכון, לפורטוגלי נותרו עוד מספר שנים בטופ, אך מדובר בשנים אחדות. ככה זה בענף הכדורגל.

כנראה שגם נשיא ריאל מדריד מבין שלכוכב הכי גדול שלו לא נותרו עוד שנים רבות בשיא. על פי דיווח באל קונפידנסיאל הספרדי, פרס הבין שאם הוא רוצה לגזור קופון שמן במיוחד על רונאלדו, הוא צריך למכור אותו כבר בקיץ הקרוב. CR7 נחשב לאחד משני השחקנים הגדולים בעולם כיום, בצוותא עם ליאו מסי, והנשיא בטוח, כך על פי הדיווח, שהבלאנקוס יכולו לקבל סכום אסטרונומי עבורו, רק אם יימכר בקיץ הקרוב. מנצ'סטר יונייטד, בשורותיה שיחק רונאלדו בעבר, הוזכרה כמי שעשויה להחזירו לשורותיה, כשגם צ'לסי, מנצ'סטר סיטי ופריס סן ז'רמן יכולות, אולי, לשלם סכומים אדירים עבור השחקן.

הסרטון החדש של רונאלדו רוקד ושר במסיבת יום ההולדת

קרלו אנצ'לוטי לא מתכוון לעבור לסדר היום בעקבות התבוסה של ריאל מדריד בדרבי מול אתלטיקו במחזור הקודם. על פי הדיווחים בתקשורת במדריד, אחד השחקנים שעשויים לשלם את המחיר בעקבות ה-4:0 המביש בקלדרון הוא הקפטן והשוער הוותיק איקר קסיאס. השוער, שהיה אשם בשער הראשון של טיאגו, צפוי לפנות את מקומו בשבת מול לה קורוניה לקיילור נבאס מחליפו שפתח עד כה במשחקים של הקבוצה בגביע ובליגת האלופות, כשקסיאס פותח במשחקי הליגה.

"מסי"- הסרט הדוקומנטרי שעולם הספורט חיכה לו. צפו בוואלה VOD

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

צפו באוהדי ריאל מדריד מחכים לרונאלדו במתחם האימונים

אבל זה לא השינוי היחיד שאנצ'לוטי צפוי לעשות בשבת. על פי הדיווחים המאמן האיטלקי צפוי לערוך עוד שלושה שינויים ובהרכב בשבת יהיו שלושה שחקנים שלא פתחו בדרבי. אלברו ארבלואה ומרסלו יחזרו לעמדות המגנים ובקישור אסייר ייראמנדי יחליף את סמי חדירה שנפצע במשחק מול אתלטיקו. השלישייה הקדמית תורכב כמובן מגארת' בייל, כריסטיאנו רונאלדו וקארים בנזמה.

איקר קסיאס שוער ריאל מדריד. רויטרס
מקרה מוריניו חוזר? קסיאס/רויטרס

ובינתיים, בספרד נחשף סרטון חדש שבו נראה רונאלדו רוקד ושר במסיבת יום ההולדת לאחר התבוסה בדרבי, ומעורר סערה. במקביל, תקרית לא נעימה ודי חריגה התרחשה אתמול בבוקר במתחם האימונים של הקבוצה כאשר מספר אוהדים זועמים של ריאל מדריד חיכו לרונאלדו שהגיע עם שחקן נוסף ברכב, וצעקו לעברו: "אתה צריך יותר ביצים ופחות מסיבות". האוהדים זועמים כמובן על העובדה שהכוכב הפורטוגלי חגג במסיבה פרטית את יום הולדת ה-30 שלו בתזמון לא כל כך טוב מבחינתם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully