וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לואיס אנריקה: "אני בוטח במסי וניימאר, אבל מסי הוא הבועט הקבוע"

ניימאר החמיץ פנדל בניצחון 1:3 בחצי גמר גביע המלך על ויאריאל ומאמן ברצלונה הסביר את המחווה של מסי: "השחקנים יכולים להחליט ביניהם על המגרש". התקשורת הקטאלנית מהללת את סוארס

חלוץ ברצלונה לואיס סוארס. GettyImages
האוהדים מאוהבים. סוארס/GettyImages

צפו בסרט על חייו של מסי בוואלה VOD

הקהל בקאמפ נואו קרא "סוארס, סוארס" ובכך סיכם את ניצחונה הגדולה של ברצלונה על ויאריאל בתוצאה 1:3 במסגרת המשחק הראשון בחצי גמר גביע המלך. החלוץ האורוגוואי היה פעלתן, בישל פעמיים ושיחק מצוין. מסי, אינייסטה ופיקה כבשו לבלאוגרנה, ורשמו ניצחון עשירי ברציפות בכל המסגרות, לראשונה מאז דצמבר 2010.

"הגמר קרוב יותר", הייתה הכותרת ב"אל מונדו דפורטיבו" הקטאלני, ששיבח את סוארס: "הקאמפ נואו גמל לסוארס על ההופעה כשקרא בשמו. סוארס היה להוט להחזיר אהבה לקהל, וסיפק כמה רגעים קסומים".

"התוצאה היא טובה, אבל היא הייתה יכולה להיות טובה יותר", סיכם ג'רארד פיקה בסיום. "אנחנו יודעים שלשחק באל מדרגאל זו משימה מסובכת ואנחנו צריכים לגמור את הסיפור. בליגה סבלנו יותר והחמצנו יותר הזדמנויות ממה שעשינו הלילה. הלילה היינו יותר מרוכזים". על השער שהבקיע, אמר הבלם: "ידעתי שמסי ייתן לי את הכדור כדי שאבקיע. אנחנו מבינים אחד את השני מצוין". על מצבו הגופני אמר פיקה: "אני מרגיש בנוח. אני לא יודע אם אני אחשב אחד הבלמים הטובים בעולם, אבל מרגיש שוב טוב".

מי שיצא עם טעם מעט מר מהמשחק הוא ניימאר. מסי ויתר על בעיטת הפנדל בדקה ה-71 ופרגן לברזילאי, אך ניימאר בעט כדור יחסית חלש שנהדף על ידי שוער ויאריאל. "מסי בועט את הפנדלים אבל היום הם החליטו שניימאר יבעט", אמר מאמן ברצלונה לואיס אנריקה, "אני בוטח בשניהם, אבל מסי הוא הבועט הקבוע. ניימאר השני ברשימה. השחקנים יכולים להחליט ביניהם על המגרש". פיקה אמר על כך: "תצטרכו לשאול את ניימאר או את מסי לגבי הפנדל. אני לא יודע כלום".

שחקן ברצלונה ניימאר. GettyImages
השני ברשימה. ניימאר/GettyImages

אנריקה החמיא לפיקה, וציין: "ההופעה של פיקה הייתה טובה מאוד. הוא שחקן חיוני ולא ידעתי שהוא הבקיע חמישה שערים העונה. מבחינה הגנתית, הוא אחד השחקנים הכי טובים ברמה הזו".

על המשחק עצמו אמר המאמן: "במשחק היום הראינו הרבה יותר אופי מאשר במשחק הליגה. ויאריאל שיחקה בצורה יותר הגנתית מאשר היא שיחקה בליגה, אז הם חיפשו תוצאה חיובית יותר. הם שיחקו עם עשרה שחקנים בקצה הרחבה. ניסינו לסכן אותם באמצעות שחקני הקו ומחוץ לרחבה, ולחצנו כדי למנוע התקפות מתפרצות.

"העובדה שהחמצנו פנדל נותנת לנו הרגשה שהיינו יכולים להשיג יותר, אבל בכל מקרה אני חושב שזו תוצאה טובה", המשיך אנריקה. "נגיע לאל מדרגאל כדי לתקוף ולהשיג תוצאה טובה. אנחנו נמצאים בפורמה טובה במהלך העונה הזו, אבל אנחנו עדיין יכולים להשתפר באספקטים רבים של המשחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully