וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרנט: "גם הנסיך וויליאם שאל אותי למה אני לא מגיע לאסטון וילה"

אחרי שהוביל את גאנה לגמר אליפות אפריקה, באנגליה מדווחים שהמאמן עשוי לחתום בשורותיה של הקבוצה מבירמינגהאם: "פגשתי את הנסיך, אמרתי לו שכשהוא יהיה יו"ר, אני אגיע"

אברהם גרנט, אנדרה אייוו, נבחרת גאנה. רויטרס
בלאטר שלח ברכות. גרנט עם אייוו/רויטרס

בעקבות ההצלחה באליפות אפריקה האחרונה, שהסתיימה לפני מספר ימים בגינאה המשוונית, אברהם גרנט חוזר לכותרות באנגליה. המאמן, שעמד על הקווים בצ'לסי, ווסטהאם ובפורטסמות', עשוי לשוב לפרמיירליג, כשבממלכה מדווחים שהוא הוזכר כמועמד להגיע לאסטון וילה המדשדשת, שנמצאת מתחת לקו האדום בליגה האנגלית.

גרנט כזכור, סיים את טורניר אפריקה לאומות במקום השני, לאחר שהוא ונבחרתו הפסידו בגמר לחוף השנהב בפנדלים, ונותרו רק עם המחמאות. גרנט, שאמר כבר כי היה רוצה להישאר בתפקיד מאמן גאנה לפחות לעוד שנתיים נוספות, התייחס לאפשרות שיגיע לאסטון וילה: "מדובר במועדון נפלא עם אוהדים אדירים", הודה גרנט, "זה כבוד גדול עבורי להיות מועמד לקבוצה שכזו, אבל אני רוצה להמשיך בגאנה עד סיום החוזה שלי. אנשים שואלים אותי על האופציה שאגיע. אפילו הנסיך וויליאם שאל אותי למה אני לא מגיע. פגשתי אותו. אמרתי לו שכשהוא יהיה יו"ר, אני אגיע".

אוהדי אסטון וילה. רויטרס
אוהדי אסטון וילה. זכו לפרגון מאברהם גרנט/רויטרס

עוד קודם לכן גרנט התראיין בתחנת הטלוויזיה מטרו וסיפר על התוכניות שלו ועל האפשרות שהוא ימשיך מעבר לשנתיים הבאות.

"זו העבודה שלי והחלום שלי הוא לבנות נבחרת לגאנה שתוכל להתחרות למשך הרבה זמן, ולכן אני שמח להיות כאן בשנתיים הקרובות ולאחר מכן נראה אם הם ירצו אותי, אולי אני אשאר", הצהיר גרנט שכעת יפנה לטפח את הדור הצעיר במדינה.

ובינתיים מי שהעביר את ברכתו לגרנט ולהתאחדות הגנאית הוא נשיא פיפ"א, ספ בלאטר, שכתב לנשיא ההתאחדות, קווסי ניאנטאקי: "ברכות לנבחרת על השגת המקום בגמר אליפות אפריקה בגינאה המשוונית. משחק הגמר נגד חוף השנהב היה מפגש מלהיב, שלצערכם הפסדתם אחרי דו קרב פנדלים מותח שהסתיים ב-8:9 לטובת הפילים.

"למרות זאת, הנבחרת שלכם שיחקה כדורגל מצוין והייתה יכולה לזכות בתואר", המשיך בלאטר. "עם חזרתי לציריך, אני רוצה לברך אתכם בשם קהילת הכדורגל הבינלאומית על המקום השני שבו סיימתם, את השחקנים, המאמן אברהם גרנט, הצוות הטכני, האדמיניסטרטיבי והרפואי. אני מאחל לכם הצלחה גם בטורנירים הבאים".

עוד באותו נושא

דיווח: יורגן קלינסמן מועמד לאמן את אסטון וילה

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully