וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: יורגן קלינסמן מועמד לאמן את אסטון וילה

בארה"ב טוענים שמאמן הנבחרת האמריקאית הוא אחד המועמדים הבולטים לרשת את פול למברט המפוטר. גם טים שרווד וגלן הודל מועמדים לאמן את קבוצת התחתית מבירמינגהאם

מאמן נבחרת ארה"ב, יורגן קלינסמן. רויטרס
יחזור לאנגליה? קלינסמן/רויטרס

אחרי הפסד הליגה השלישי ברציפות מול האל סיטי ביום שלישי והפיטורים של המאמן פול למברט, באסטון וילה החלו לחפש אחרי מועמדים שיחליפו את למברט על הקווים והשם החם שעולה ביממה האחרונה הוא של לא אחר מאשר יורגן קלינסמן, מאמנה של נבחרת ארה"ב.

כבר בנובמבר בשנה שעבר שמו של קלינסמן הוזכר כמועמד לאמן את טוטנהאם, הקבוצה בה שיחק בשתי קדנציות שונות וכעת הוא המועמד המוביל והמעניין מכולם לרשת את פול למברט. יש לציין שלקלינסי יש חוזה עד 2018 בארה"ב אבל באנגליה מעריכים שהוא עשוי לוותר על הג'וב לטובת אימון בפרמיירליג. שני מועמדים נוספים לתפקיד הזה הם טים שרווד וגלן הודל.

ההפסד מול האל בשבת הוריד את אסטון וילה אל מתחת לקו האדום כשבמאזנה 22 נקודות בלבד אחרי 25 מחזורים. הבעיה הגדולה של הקבוצה היא ההתקפה העלובה שלה שהבקיעה 12 (!) שערים בלבד עד כה. רק לשם השוואה, הקבוצה שכבשה הכי מעט שערים אחרי וילה היא לסטר האחרונה עם 22 כיבושים, כמעט פי 2 מאסטון וילה. אולי קלינסמן שהיה חלוץ עבר גדול יצליח לעזור לה בנושא הזה?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully