וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: ניר ביטון וסלטיק ממשיכים לדהור לאליפות, עוד שער לדאבור

הקשר הישראלי השלים עוד 90 דקות טובות בהרכב אלופת סקוטלנד, שניצחה 0:3 בחוץ את פרטיק ת'יסל. חלוץ גראסהופרס כבש מחזור שני רצוף, אך קבוצתו הפסידה 4:2 מול יאנג בויז. 71 דקות לשהר בהפסד ווילם מול ויטסה. דן מורי לא שותף. תיקו לקולאוטי

ניר ביטון שחקן סלטיק (למטה). רויטרס
יש המשכיות. ניר ביטון/רויטרס

ניר ביטון המשיך הערב (רביעי) את התקופה הטובה שלו במדי סלטיק, כשהשלים 90 דקות בניצחון החוץ 0:3 על פרטיק ת'יסל במשחק השלמה מהמחזור ה-19. למצטרף החדש גארי מקיי סטיבן הספיקו 38 שניות כדי לכבוש בבכורה שלו במדי סלטיק, כשחברו מדנדי יונייטד, סטיוארט ארמסטרונג, חיקה אותו ומצא גם הוא את הרשת בבכורה בדקה ה-30. הנורבגי סטפן יוהאנסון חתם בדקה ה-66.

ביטון עם רצף של 12 משחקים בהרכב ובכולם השלים 90 דקות. אלופת סקוטלנד, שלא ספגה עדיין ב-2015 וניצחה את כל שבעת משחקיה בכל המסגרות בשנה החדשה, פתחה כעת פער של שלוש נקודות מאברדין השנייה, לה משחק עודף.

* מונס דאבור שיחק 90 דקות וכבש שער מחזור שני רצוף, אך קבוצתו שוב הפסידה, הפעם 4:2 בחוץ מול יאנג בויז מהצמרת. החלוץ הישראלי צימק ל-3:1 בדקה ה-71 אך לא מנע מקבוצתו הפסד 11 העונה ב-20 מחזורים.

* רוברטו קולאוטי פתח בהרכב א.א.ק לרנקה והוחלף בדקה ה-64, כשקבוצתו סיימה ב-1:1 בחוץ מול אותלוס במשחק הראשון מבין שניים ברבע גמר הגביע הקפריסאי.

* ליאור רפאלוב הפצוע נעדר ממשחקה של קלאב ברוז', שניצחה 2:3 את סרקל ברוז' בדרבי והעפילה לגמר הגביע הבלגי אחרי שניצחה גם במשחק הראשון (1:5). כעת היא ממתינה למנצחת בין אנדרלכט לגנט (0:2 לאנדרלכט במשחק הראשון).

* בן שהר פתח והוחלף בדקה ה-71 ודן מורי לא שותף ב-0:2 של ויטסה ארנהיים על ווילם.

הישראלי הבא בפרמיירליג? ניר ביטון בראיון מיוחד על התקופה המוצלחת בסלטיק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully