וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: ניצחונות לריאל וברצלונה, הצגה והפסד לפרחוסקי

הבלאנקוס התקשו בדרך ל-71:88 על ז'לגיריס בחוץ, הקטלאנים גברו על גלאטסראיי 70:82. אקס הפועל ירושלים סיפק 25 נקודות ו-11 ריבאונדים, אך ניז'ני נכנעה 91:82 לאולימפיאקוס

שחקן ריאל מדריד רודי פרננדס. GettyImages
17 נקודות וניצחון קליל. פרננדס/GettyImages

מלבד מכבי תל אביב, שתפגוש הערב (חמישי) את אלבה ברלין ביד אליהו במסגרת המחזור השביעי בשלב הטופ 16 של היורוליג, יתקיימו שלושה משחקים נוספים. ריאל מדריד, שמסתמנת כיריבה העיקרית של הצהובים על ראשות הבית, טיילה בדרך ל-71:88 על ז'לגיריס בחוץ. יריבה נוספת של מכבי תל אביב, ברצלונה, גברה 60:82 על גלאטסראיי. קודם לכן, אולימפיאקוס גירדה 83:91 על ניז'ני נובגורוד ברוסיה.

ז'לגיריס - ריאל מדריד 88:71

למשך מחצית אחת זה היה צמוד, אבל אז הבלאנקוס פתחו מבערים, רודי פרננדס ואנדרס נוצ'יוני התעוררו, וריאל טיילה בדרך לניצחון נוסף שמעלה אותה למאזן 1:6. הרבע השלישי הסתיים ב-13:25 לטובת ריאל, ומשם הליטאים החביבים כבר לא יכלו להתקרב עוד. פליפה רייס שהולך ומשתבח עם השנים שוב שמר את ריאל בתמונה ברגעים הקשים במחצית הראשונה, וסיים עם 16 נקודות. רודי סיים כקלע הבולט של הבלאנקוס עם 17 נקודות, נוצ'יוני הוסיף 15 והשניים הצליחו לחפות על ערב שקט של צמד הגארדים רודריגס-את-יול, שסיימו עם שבע נקודות ביחד. ריאל הורידה את ג'יימס אנדרסון לחמש נקודות בלבד, מה שאפשר לרוברטאס יבטוקאס הוותיק לסיים כטופ סקורר עם 12 נקודות לז'לגיריס. .

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
רכז ברצלונה תומאש סאטורנסקי. GettyImages
ערב נפלא. סטוראנסקי/GettyImages

ברצלונה - גלאטסראיי 70:82

אחרי ההשפלה בקלאסיקו, ברצלונה חזרה לעצמה ורשמה ניצחון חשוב, הודות לערב שיא של תומאש סטוראנסקי הצעיר. בארסה שלטה לאורך כל המשחק, ופתחה פער דו ספרתי לקראת ההפסקה, אך כמעט שמטה אותו לקראת הסיום. למזלה, הצ'כי הצעיר לא אפשר לה להשוות, למרות עוד משחק מצוין של זוראן ארצג. סטוראנסקי כיכב עם 17 נקודות וארבעה אסיסטים, בוסטיאן נכבאר תרם 15 וגם חואן קרלוס נבארו הפציע עם 11 משלו. זוראן ארצג סיים כקלע הבולט של גלא עם 18, אך הגיבור של הטורקים היה דווקא פטריק יאנג, שתרם דאבל דאבל של 11 ו-14 ריבאונדים

ניז'ני נובגורוד - אולימפיאקוס 91:83

כמו מול צסק"א מוסקבה, הקבוצה החביבה של איינארס בגאצקיס שוב מתחה יריבה גדולה ממנה והובילה במשך רוב שלבי המשחק, אך שוב הפסידה משחק צמוד, וצנחה למאזן 5:2. אקס הפועל ירושלים ארט פרחוסקי המשיך בכושר הנהדר שלו ורשם את משחק השיא שלו העונה עם דאבל דאבל נפלא של 25 נקודות ו-11 ריבאונדים, ועד אמצע הרבע הרביעי נראה היה שהמשחק הולך לכיוונה של ניז'ני, אך גיורגוס פרינטזיס (20 נקודות) חיפה על משחק חלש יחסית של ואסיליס ספאנוליס (13 נקודות, 3 מ-10 מהשדה) והוביל ריצה שהספיקה לקאמבק. היוונים עולים למאזן 1:6, ומייחלים להפסד מפתיע של צסק"א מוסקבה מחר כדי לשמור על המקום הראשון בבית.

שחקן ניז'ני נובגורוד ארט פרחוסקי. GettyImages
עוד הפסד שברח ברגע האחרון. פרחוסקי/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully