וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

35 אלף שקל בחודש: החוזה של מנחם קורצקי בהפועל פתח תקוה

10.2.2015 / 10:30

המאמן העביר אימון בכורה, וישתכר עד סוף העונה כמחצית משכרו החודשי בבית"ר. אם הקבוצה תישאר בליגת העל יקבל העלאה של כמעט 30 אחוז. בחוזה אין סעיף יציאה אם הקבוצה תרד. אורי אוזן מונה לעוזרו

one

מנחם קורצקי העביר הבוקר (שלישי) את אימון הבכורה שלו בהפועל פתח תקוה. אתמול במסיבת העיתונאים דיבר קורצקי בבטחה על כך שהקבוצה לא תרד ליגה ואם כך יהיו הדברים, הוא גם ייצא נשכר כלכלית. קורצקי לקח על עצמו את התפקיד בחוזה נמוך משמעותית מזה שהיה לו בבית"ר ירושלים, אבל אם פתח תקוה תישאר בסוף העונה בליגת העל, הוא יקבל העלאה של כמעט 30 אחוז בשכרו. עד סוף העונה ישתכר המאמן 35 אלף שקל ברוטו בחודש. בבית"ר ירושלים היה לו חוזה של 70 אלף שקל ברוטו לחודש בקירוב. אם הפועל פתח תקוה תישאר בליגת העל יועלה שכרו של המאמן בעונה הבאה ל-45 אלף שקל ברוטו לחודש והוא גם יזכה למענק הישארות. אם פתח תקוה תרד לליגה הלאומית, ימשיך קורצקי להרוויח 35 אלף שקל ברוטו בחודש. החוזה עליו חתם הוא לעונה וחצי ובפתח תקוה אהבו את העובדה שהמאמן לא מבקש סעיף יציאה אם הקבוצה תרד ללאומית. אגב, שכרו של המאמן המפוטר עידן בר און היה בדיוק חצי מזה של קורצקי, כ-17 אלף שקל ברוטו לחודש.

מנחם קורצקי, אימון הפועל פתח תקוה. ברני ארדוב
במועדון אהבו את העובדה שהמאמן לא מבקש סעיף יציאה. קורצקי באימון הבכורה/ברני ארדוב

בפתח תקוה רצו את קורצקי אף שהוצעו להם מאמנים נוספים. ההחלטה ללכת עליו נבעה בעיקר מההצלחות שרשם במועדונים כמו הפועל רעננה ורמה"ש שלא מחזיקים במסורת של הפועל פתח תקוה ובכמות האוהדים שלה, אבל יחד עם זה נחשבים בשנים האחרונות למועדונים דומים בכל הקשור להישגיות ולתנודות בין ליגת העל לליגה הלאומית. ראשי המועדון נפגשו שלשום בבוקר גם עם גילי לנדאו ושמעו אותו והוא היה מתמנה למאמן אם המשא ומתן עם קורצקי היה מתפוצץ. מי שסייע לפתח תקוה לסגור עם קורצקי הוא סוכנו גלעד קצב שיש לו מספר רב של שחקנים בקבוצה, והוא גם זה שמייצג את המאמן.

רק אחרי שקורצקי חתם על החוזה, הוא דיבר על אורי אוזן כעוזרו, ולאחר שאוזן נפגש עם הנהלת המועדון סוכם על צירופו והוא ישמש עוזרו של קורצקי. נכון להיום לקבוצה אין כבר מהיכן לגייס עוד כספים. השינויים שנעשו בחלון ההעברות לצד חילופי המאמנים, הגדילו עוד יותר את התקציב.

עוד באותו נושא

מנחם קורצקי: "הפועל פתח תקוה זה מועדון לא פחות גדול מבית"ר"

לכתבה המלאה
מנחם קורצקי, אימון הפועל פתח תקוה. ברני ארדוב
מנחם קורצקי, אימון הפועל פתח תקוה/ברני ארדוב
מנחם קורצקי, אימון הפועל פתח תקוה. ברני ארדוב
מנחם קורצקי, אימון הפועל פתח תקוה/ברני ארדוב
מנחם קורצקי (מרכז), אימון הפועל פתח תקוה. ברני ארדוב
מנחם קורצקי (מרכז), אימון הפועל פתח תקוה/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully