וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנחם קורצקי: "הפועל פתח תקוה זה מועדון לא פחות גדול מבית"ר"

9.2.2015 / 18:25

מחליפו של עידן בר און הוצג בקבוצת התחתית והבהיר: "ירידה ללאומית היא לא אופציה. צריך להביא נקודות, גם אם זה יגיע על חשבון כדורגל יפה. אם יילכו בדרך שלי, נחזור לנצח כבר בשבת"

one

הפועל פתח תקוה קיימה הערב (שני) מסיבת עיתונאים באצטדיון המושבה, בה הציגה את מאמנה החדש מנחם קורצקי. 24 שעות חלפו מאז פוטר עידן בר און, וכעת בקבוצת התחתית מצאו את המחליף. החל משעות הבוקר התנהלו שיחות אינטנסיביות בין המאמן להנהלה, בתיווכו של הסוכן גלעד קצב. בקבוצה אהבו את ההבטחה של קורצקי, שאמר שגם אם היא תרד ללאומית, הוא ירצה להישאר ולבנות אותה מחדש.

"אני רוצה להודות לבעלים שנתנו לי להוביל את הקבוצה הזאת, אני שמח שהגעתי למועדון גדול בכדורגל הישראלי ומאמין שאוכל לעמוד באתגרים שיש לנו השנה ובשנים הבאות", אמר קורצקי. "היה מאוד חשוב לי לא לבוא לחודשיים-שלושה אלא למשהו שימשיך גם לשנה הבאה, ואני שמח על כך. מבחינתי לרדת ללאומית זו לא אופציה, אני הכי ווינר בעולם, אבל החוזה שלנו קיים גם לליגה הלאומית ואם ירצו אותי אני בטוח שאהיה שם. אבל אני בטוח שנעמוד באתגר של הישארות בליגה".

קורצקי הוסיף: "בנו פה קבוצה מאוד כישרונית, אני רוצה להכניס טיפה מהאופי שלי לקבוצה, להביא נקודות, להתייצב, ולאט לאט נשלב גם את הכדורגל היפה ומה שצריך בשביל להתקדם, אבל קודם כל צריך להיות רעבים ולקחת נקודות. אם זה יבוא על חשבון כדורגל פחות יפה, זה מה שיהיה. הפועל פתח תקוה מועדון לא פחות גדול מבית"ר, עם קהל שדוחף את הקבוצה ונותן את הערך המוסף. המטרה הראשונה שלי היא להחזיר את הקהל, שיהיה השחקן ה-12 שלנו, שידחפו אותנו ויחד נחזור למסלול הניצחונות".

על עידן בר און אמר המאמן החדש: "היה פה מאמן שעשה עבודה טובה, עונה ראשונה שלו, עונה ראשונה של המועדון בליגת העל. נבנתה פה קבוצה טובה, שיכולה לעמוד באתגרים שהציבו לה, אם יילכו בדרך שלי, נחזור למסלול הניצחונות כבר בשבת. אנחנו צריכים את קאלה דרשלר, אני סומך עליו ואני בטוח שביחד נפיק ממנו את המיטב".

המנכ"ל יורם עינב הוסיף: "צריך להקשיב לרחשי האוהדים כי כואב להם, ורצינו לעשות צעד שיהיה טוב לכולם. חשבנו על מנחם לפני שבועיים. מנחם מקבל קבוצה במצב מנטלי מצוין, החבר'ה פייטרים ונחושים, ואולי זו אחת הסיבות שמנחם הגיע. מאוד התרשמנו שהוא רצה להגיע לשלוש שנים".

מנחם קורצקי מאמן הפועל פתח תקוה. קובי אליהו
ברוך הבא. קורצקי/קובי אליהו

עוד בהפועל פתח תקוה - יום קשה עבר אתמול על עידן בר און. זה החל עם פיטוריו מהפועל פתח תקוה, והסתיים סמוך לחצות בתאונת דרכים בה היה מעורב, ושבעקבותיה אושפז בבית החולים. בר און, ששוחרר ב-3:00 לפנות בוקר לביתו, שוחח הבוקר עם וואלה ספורט ואמר: "היה לי הרבה מזל, זה יכול היה להיגמר אחרת לגמרי. עוד חצי מטר ימינה או שמאלה, ואני לא יודע אם היינו מדברים עכשיו. נסעתי במכונית והרגשתי את ההגה משוחרר, אמרתי שמשהו לא בסדר והחלטתי לעמוד בשוליים. ואז נפגעתי ממכונית ולמזלי ישבתי באוטו והפגיעות הן לא כאלה חמורות".

"לא הייתי צריך את התאונה הזו כדי ללמוד פרופורציות על החיים", המשיך בר און. "גם אחרי שהפועל פתח תקוה קיבלה את ההחלטה לסיים את דרכי, אני חושב שידעתי לקבל זאת בצורה בוגרת ומכובדת, אפילו שאני בסך הכל מאמן צעיר בעונה ראשונה שלו בליגת העל. אין בי שום כעס על דורון בן דקון בעלי הקבוצה, אלא להיפך. הוא קיבל את ההחלטה לפטר אותי, אבל אני אוהב אותו אהבת נפש. הוא נתן לי את ההזדמנות, ואני משוכנע שהוא היה רוצה לראות אותי איתו ביחד גם בעונה הבאה. לצערי הופעלו לחצים גדולים על המערכת, ומבחינה אישית אני מרגיש שאני עוזב בזמן בו הפועל פתח תקוה יכולה לעשות את השינוי".

"אני משוכנע שהשחקנים האלה יכולים לקחת 9 מ-9 בשלושת המשחקים הקרובים", הצהיר בר און. "אני כל כך מאמין בבחורים האלה ואוהב אותם, כמות ההודעות שהם שלחו לי והטלפונים שחלקו עשו לי חיממה לי את הלב, אני חושב שקשרתי איתם קשר מיוחד, ועברנו כברת דרך ארוכה מתחילת העונה, אז למי ששכח קיבצנו שחקני נוער ושחקנים צעירים מליגות נמוכות ובנינו קבוצה חדשה לגמרי, שונה בתכלית מזו שעלתה לליגת העל. לקח לנו זמן להתחבר, ואחרי הצעד שעשה דורון בשבוע שעבר, כשצירף חמישה שחקנים טובים, אני משוכנע שאפשר להישאר בליגה. אני אהיה הראשון שאהיה מאושר בשביל הפועל פתח תקוה אם היא תישאר בסוף העונה".

על עתידו אמר: "אני מאוד מקווה להמשיך בליגת העל, אני אומנם מאמן צעיר אבל אני חושב שמי שישוחח ויבקש לבדוק עם השחקנים שלנו מה הם חושבים עליי, ישמע דברים מאוד טובים. אני תמיד כיבדתי את המועדון, מעולם לא הוצאתי כביסה מלוכלכת החוצה. אף פעם לא התבכיינתי, תמיד הבעתי אמונה בשחקנים ואני משוכנע שאמשיך להיות מאמן בליגת העל".

עוד באותו נושא

בהפועל פתח תקוה מאמינים: "קורצקי יקבל את ההצעה שלנו"

לכתבה המלאה
עידן בר און מאמן הפועל פתח תקוה. מגד גוזני
"מרגיש שאני עוזב בזמן בו הפועל פתח תקוה יכולה לעשות את השינוי". עידן בר און/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully