וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהפועל פתח תקוה מאמינים: "קורצקי יקבל את ההצעה שלנו"

9.2.2015 / 8:49

במועדון ממלאבס מקווים לסגור עם המאמן כבר היום. אם הצדדים לא יגיעו להסכמות, תיעשה פנייה לגילי לנדאו שאמר: "אני מאוד רעב לחזור". בר און שפוטר: "יכולנו לצאת לדרך חדשה"

one

בהפועל פתח תקוה מקווים לסגור היום (שני) עם מנחם קורצקי, אחרי שאמש הצדדים לא הגיעו להסכמות על החוזה של המאמן. קורצקי הוא המאמן המועדף על ראשי הקבוצה אחרי פיטוריו של עידן בר און והוא קיבל אמש את הפנייה באמצעות סוכנו גלעד קצב. למרות רצונה העז של פתח תקוה לסגור את הסיפור, נותרו פערים שמנעו את הסגירה אמש. מדובר בעיקר על הסכומים ועל אורך החוזה.

קורצקי, כך סיפרו אמש מקורביו, לא הכי נלהב להגיע מכיוון שמשכורתו מובטחת עד סוף העונה כמפוטר מבית"ר ירושלים. מצד שני הוא משוכנע שאפשר לעמוד במשימת השארת הקבוצה בליגה ואחרי שפתח תקוה צירפה חמישה שחקנים ביום האחרון של מועד ההעברות, יש גם סגל לא רע.

"אני מעריך שמנחם יקבל את ההצעה שלנו ויבוא", אמר אמש המנכ"ל יורם עינב. אם קורצקי יסרב, פתח תקוה תפנה לגילי לנדאו שאמר אמש: "הייתי די הרבה זמן בחוץ, אבל עכשיו אני מאוד רעב לחזור ויש לי תשוקה גדולה לאימון".

מנחם קורצקי מאמן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
מאמין שאפשר להשאיר את הקבוצה בליגה. קורצקי/ברני ארדוב

את ההודעה המסודרת על פיטוריו קיבל בר און מעינב בשיחה שקיימו השניים בשעות הערב בקרית אונו. "היה לי מאוד קשה", סיפר אמש עינב. "כולנו נקשרנו אל עידן. אנחנו אוהבים אותו והוא חלק מהפועל פתח תקוה. לצערי התוצאות לא היו טובות לאחרונה והיה מקום לעשות מהלך כדי לזעזע את המערכת. אני מקווה שעשינו טוב".

עד כדי כך הקשר עם בר און חם ומיוחד שאחר חצות כאשר המאמן היה מעורב בתאונת דרכים ופונה לבית חולים תל השומר, קיבל עינב שיחת טלפון מחברתו של המאמן שביקשה ממנו להגיע ולהיות לצד בר און. פיטורי המאמן מגיעים דווקא ביום בו ערך שיחה מלב אל לבבות עם האוהדים שהגיעו למתחם בסירקין כדי לקלל ולאיים עליו ובסוף מצאו את עצמם בשיחת נפש עם המאמן שהסתיימה בהרבה תמיכה והבטחה להיות לצד השחקנים במשחקם החשוב בשבת מול הפועל חיפה.

"העונה הזו בהפועל פתח תקוה הוציאה ממני דברים שלא ידעתי שקיימים בי", סיפר בר און לפני התאונה שעבר. "גיליתי כמה כוח יש לי וכמה תעצומות נפש. אני אוהב מאוד את כל השחקנים והמילים החמות ששמעתי מהם בימים האחרונים לימדו אותי שהדרך שלי הייתה נכונה. אני משוכנע שיכולנו לצאת לדרך חדשה ואחרי שקיבלתי שחקנים נוספים, התחרות הייתה גוברת והיינו נשארים בליגה. לא משנה מה קרה, תמיד אהיה אוהד הפועל פתח תקוה ואני משוכנע שיבוא יום ושוב אאמן את הקבוצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully