וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אברהם גרנט: "אם הגמר יגיע לפנדלים אתקשר לג'ון טרי לבקש עצה"

מאמן נבחרת גאנה התלוצץ לפני רגע האמת שלו מול חוף השנהב (21:00, יורוספורט), והוסיף: "לשחקנים שלי יש הרבה מוטיבציה, הם לא זקוקים לנאומים". המארגנים תיגברו את כוחות האבטחה מחשש להתפרעויות נוספות

שוטרים ביציעי גינאה המשוונית. AP
מקווים הפעם לערב שקט/AP

אפריקה מתמרקת הבוקר (ראשון) לקראת גמר אליפות אפריקה שיפגיש הערב את גאנה וחוף השנהב (21:00, שידור ישיר ביורוספורט), בצל החשש מהתפרעויות נוספות אחרי המהומה בחצי הגמר. אז כזכור הובילה ההשתוללות של אוהדי מארחת הטורניר גינאה המשוונית להפסקה של מעל חצי שעה במשחק מול גאנה, ולקראת משחק ההכתרה ביבשת השחורה דואגים לשמור על הסדר ככל הניתן.

אבטחה מוגברת תישלח לאיצטדיון בבאטה הערב, ודובר התאחדות הכדורגל האפריקאית אמר לקראת המשחק: "ביקשנו לתגבר את כוחות השיטור והאבטחה, אנחנו רוצים לראות יותר נוכחות משטרתית כדי לספק יותר ביטחון לאוהדים". בתוך כך מקווים שלא יהיו יותר מדי קרחות באיצטדיון בן 35,000 המקומות, בהיעדרה של הנבחרת המארחת.

אברהם גרנט מאמן נבחרת גאנה עם אנדרה איוו. רויטרס
יש לו למי לפנות. אברהם גרנט/רויטרס

הדמות שתרכז את רוב תשומת הלב תהיה כמובן זו של אברהם גרנט, שאחרי שבקושי צלח את שלב הבתים סחף את גאנה שלו לשני ניצחונות של 0:3 ברבע וחצי הגמר ונמצא על סף זכייה מתוקה בטורניר הראשון שלו כמאמן הכוכבים השחורים. לפני רגע האמת, מצא המאמן הישראלי זמן להתלוצץ עם הכתבים המקומיים, וכשנשאל מה יעשה אם המשחק יגיע לדו קרב פנדלים, השיב בחיוך: "אתקשר לג'ון טרי לבקש עצה...".

"לשחקנים שלי יש הרבה מוטיבציה, והם לא זקוקים לנאומים", הוסיף גרנט. "הגענו רחוק מאוד אחרי שאף אחד לא נתן לנו סיכוי, ונראה את זה בגמר. ראינו שחקנים איכותיים ורמת כדורגל איכותית לאורך הטורניר הזה, אבל אנחנו מצפים לעוד יותר מזה. יש הרבה שחקנים טובים בהרכבי שתי הקבוצות, ולכן אני חושב שניתן לצפות לגמר ברמה גבוהה מאוד.

עוד באותו נושא

גאנה חולמת על הגביע. אטסו: "בטוח שנעשה את העבודה"

לכתבה המלאה
הרב רנאר מאמן נבחרת זמביה. themba hadebe, AP
הזדמנות לעשות היסטוריה. הרב רנאר/AP, themba hadebe

יריבו של גרנט על הקווים היום יהיה הצרפתי הרב רנאר, מקווה ליכולת משופרת של כוכבו הגדול יאיא טורה, שלא הבריק בשלבים המוקדמים אך הרים את רמת משחקו ב-1:3 על קונגו בחצי הגמר: "אני בטוח שיאיא יהיה גורם מכריע בגמר. הוא יגיע בזמן, וזה היה מקרי שהוא כבש שער יפהפה בחצי הגמר. כשאתה שחקן פנטסטי, המשחקים החשובים הם בשבילך. אתה תמיד מוכן, ואין עליך לחץ מיותר. האנדרנלין של המעמד עושה את ההבדל, ואני בטוח שליאיא יהיה גמר טוב מאוד".

רנאר, שיכול להפוך למאמן הראשון שזוכה באליפות אפריקה עם שתי נבחרות שונות אחרי שהוביל את זמביה לזכייה ב-2012 עם ניצחון על חוף השנהב בגמר, הוסיף: "אנחנו מאוד ממוקדים במטרה. לא דיברנו הרבה לפני הטורניר על השאיפות שלנו, אבל אנחנו יודעים למה אנחנו מסוגלים. יהיה זמן לדיבורים אחרי המשחק, אבל מה שחשוב הוא המשחק עצמו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully