וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה - מכבי תל אביב: "יש תחושה של משחק מיוחד"

7.2.2015 / 21:55

המארחת מאמינה ביכולתה להפתיע, אריאל הרוש חוזר לשער. גילי ורמוט מחוץ לסגל של פאקו, דור פרץ אמור להמשיך לפתוח בהגנה על חשבון קרלוס גרסיה (ראשון, 20:55, ערוץ 1)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
אין תמונה/מערכת וואלה, צילום מסך

טריוויה

* מכבי תל אביב כמעט מושלמת ב-15 המשחקים האחרונים שלה בכל המסגרות. בתקופה הזו רשמה הקבוצה רק שתי תוצאות תיקו. כל יתר המשחקים הסתיימו בניצחונות.

* שבעת המפגשים האחרונים בין שתי הקבוצות בכל המסגרות הסתיימו בשישה ניצחונות של מכבי תל אביב ותיקו בודד שהושג בתחילת העונה הזו באיצטדיון היהלום.

* משחק אחד החמיץ העונה ערן זהבי. זה היה בסיבוב הקודם מול מכבי נתניה. אז ריצה זהבי את עונש ההרחקה מהדרבי המפורסם.

* הניצחון האחרון של מכבי נתניה על מכבי תל אביב הושג לפני שלוש שנים והיה חתיכת ניצחון. 0:3 ניצחה אז נתניה מצמד של אחמד סבע ושער נוסף של פיראס מוגרבי.

seperator

מפתחות והכנות

מכבי נתניה:

אם לשפוט על פי התחושות של שחקני מכבי נתניה, הם לא מפסידים למכבי תל אביב מחר. "יש פה כבר כמה ימים תחושה שהולכים למשחק מיוחד", העיד היום אחד השחקנים. "כל המועדון בהתרגשות לקראת המשחק הזה, רק שזה לא יעשה את הפעולה ההפוכה". רוני לוי אוהב להביא דוגמאות מאתלטיקו מדריד ועוד לפני שזו מחצה את ריאל 0:4, הציג המאמן לשחקנים עוד קטעים ערוכים ממשחק ההגנה של שחקניו של דייגו סימאונה. לוי צפוי להמשיך בהרכב הרגיל שלו למעט אריאל הרוש שיחזור במקום שניר דורי הפצוע. כריסטיאן סרגי עדיין פצוע כך שמרכז ההגנה שוב יתבסס על ירין חסן ועידו לוי. בצד שמאל עשה אורי שטרית קאמבק נהדר מבחינתו והוא ימשיך. ההתלבטות הגדולה של המאמן היתה בקישור הקדמי אבל נראה שהוא ימשיך לתת אמון ברן רול ובעומר פרץ וייתן לעמית בן שושן ודיא סבע את הדקות שלהם מהספסל. לארי קאיודה שלא כל כך הסתדר עם עודד גביש בשבוע שעבר, ינסה לשחזר את השער שכבש מול מכבי תל אביב בסיבוב הקודם.

מכבי תל אביב:

"מכבי נתניה קבוצה שונה מזו שפגשנו בסיבוב הקודם", אמר היום פאקו אייסטרן לשחקניו. "הם קיבלו רוח גבית באחרונה והם באים במוטיבציה אחרת לגמרי. אנחנו חייבים להיות זהירים". הסיפור המרכזי לקראת המשחק הוא ללא ספק ההחלטה של הבאסקי לא להכליל את גילי ורמוט בסגל. פאקו רוצה לסמן לשחקנים שאין לו שחקן שנמצא ברמה אחרת וכזה שזוכה ליחס מיוחד. הוא נהג כך בעבר גם עם ערן זהבי והשחקנים מעריכים את הגישה הזו. כפי הנראה הסגל יהיה זהה לזה שעמד לרשות המאמן בדרבי האחרון. ברק בדש אמנם חזר לאימונים מלאים, אבל ספק אם הוא יהיה בסגל. ברק יצחקי עדיין סוחב את פציעה. יתכן שהבאסקי לא יערוך שינוי בהרכב ושוב ישלח את זהבי להתמודד קדימה עם הבלמים של היריבה. מהראן ראדי שהוחלף באופן תמוה בהפסקת הדרבי אחרי השער הנהדר שכבש, אמור להמשיך לפתוח לצידם של ניקולה מיטרוביץ' ונוסא איגייבור. במרכז ההגנה עוד מתלבט המאמן בין דור פרץ לקרלוס גרסיה אבל ההערכה היא שהוא ימשיך עם הבלם הצעיר והכשרוני.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
דור פרץ שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
אמור להמשיך בהרכב. דור פרץ/ברני ארדוב

יעמדו למבחן

מכבי נתניה: אריאל הרוש

אחרי שני משחקים בחוץ וכשסאגת אלי טביב כנראה מאחוריו, חוזר הרוש אל בין הקורות הישר למשחק שיש בו הרבה מה להרוויח. זו ההזדמנות שלו לסמן גם משהו לאלי גוטמן.

מכבי תל אביב: ערן זהבי

הכותרות בשבוע שעבר היו מטבע הדברים שייכות לגילי ורמוט וגם בתקופה הקרובה זה יהיה כך. אבל לזהבי, שבטח כבר מתגעגע לשער שדה, יש הזדמנות לחזור לכושר הבקעה באיצטדיון בו שיחק את משחק הבכורה שלו במכבי תל אביב וגם כבש בפרמיירה.

אריאל הרוש שוער מכבי נתניה. ניב אהרונסון
קל זה לא יהיה. הרוש/ניב אהרונסון

הרכבי הקבוצות

שופט: אוראל גרינפלד
אצטדיון: נתניה
קהל: 13500

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully