וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: פאו הזיעה בברלין, פנרבחצ'ה/אולקר ממשיכה ללהוט

היוונים עבדו קשה נגד אלבה ברלין, אבל חזרו עם 59:65 שמסדר להם מאזן 2:4. הטורקים כבר עם ניצחון שלישי ברציפות אחרי 90:91 על לבוראל קוצ'ה. אפס איסטנבול ניצחה את מילאנו

אסטבן באטיסטה שחקן פנאתינייקוס מול מרקו באניץ' שחקן אלבה ברלין. GettyImages
איפה הם היו ברבע השני? באטיסטה/GettyImages

שלב הטופ 16 של היורוליג מתקרב לנקודת האמצע, והערב (שישי) ננעל המחזור החמישי כאשר במשחק המוקדם פנרבחצ'ה אולקר שמרה על הבית וחגגה 90:91 על לבוראל קוצ'ה בדרך לביסוס המקום השלישי. במוקד, פנאתינייקוס הצליחה להשיג ניצחון שני ברציפות, וזה ממש לא היה קל לה מול אלבה ברלין, אבל היא חגגה עם 59:65 בחוץ. מלאגה השיגה ניצחון ראשון בטופ 16 על ניז'ני נובגורוד 76:85. מילאנו המשיכה להציג יכולת חלשה, ונכנעה לאנדולו אפס 73:71.

אלבה ברלין - פנאתינייקוס 65:59

בפעם הראשונה מאז תחילת הטופ 16, פאו מצליחה לחבר שני ניצחונות רצופים, ובכל פעם שנראה היה שהניצחון כבר מונח אצלם בכיס, אלבה ברלין סירבה לוותר וכפתה משחק צמוד עד הסיום. היוונים נעזרים בניצחון הזה כדי לחלוף על פני ברצלונה ולעלות למקום השלישי בבית. הגרמנים רושמים הפסד שני ברציפות. אחרי רבע ראשון צמוד, פאו סיפקה עשר דקות עלובות כאשר ברבע השני הקבוצה קלעה תשע נקודות בלבד וירדה להפסקה בפיגור 29:22.

ברבע השלישי הם כבר עברו להכתיב את הטון וירדו בסיומו ביתרון 45:55, ושלוש דקות וחצי לסיום המשחק אנטוניס פוטסיס צלף שלשה שקבעה 11 הפרש במה שנראה היה כאקורד הסיום. אלא שריצת 0:7 של הגרמנים בדקות האחרונות כפתה הכרעה לשניות האחרונות, אבל דימיטריס דיאמנטידיס הרגיע כשהלך לקו וסגר את הסיפור. אף שחקן בפנאתינייקוס לא גילה דומיננטיות מיוחדת, אבל הקלעי המוביל היה לוק מברוקפלידיס שסיים עם 11 נקודות. ג'אמל מקלין ורג'י רדינג קלעו 11 כל אחד.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

פנרבחצ'ה/אולקר - לבוראל קוצ'ה 90:91

איזו דרמה קיבלנו בדקות הסיום במשחק באולמה הביתי של אולקר, אבל הטורקים יכולים לפחות להישאר עם החיוך בזכות ניצחון שלישי ברציפות שמקרב אותם עוד יותר לעבר המטרה וביסוס המקום השלישי, שמאפשר להם גם לפנטז על איום על שני המקומות הראשונים. הספרדים, שהגיעו אחרי הניצחון הגדול על מילאנו בשבוע שעבר, ממשיכים עם המאזן השלילי.

שתי הקבוצות שמרו על משחק מאוזן במחצית הראשונה, אבל אמיר פרלדז'יץ' העלה ליתרון דו ספרתי (45:55), אך פרננדו סן אמטריו הוביל את החזרה של לבוראל קוצ'ה. בדקה האחרונה מייק ג'יימס קלע ארבע רצופות וכבר הוביל ל-89:90, אבל נמניה בייליצה הלך לקו והפך, לפני שג'יימס החטיא שלשה. אנדרו גודלוק סיים עם 19 למנצחים והוביל חמישה קלעים בדאבל פיגרס. גם למפסידים היו חמישה קלעים עם ספרות כפולות, ובראשם סן אמטריו עם 15.

נמניה בייליצה שחקן קוצ'ה לבוראל. GettyImages
שמרו על המתח עד הסיום. בייליצה/GettyImages
ניקוס זיזיס שחקן פנרבחצ'ה/אולקר. GettyImages
ממשיכים במגמת השיפור. זיזיץ'/GettyImages

מילאנו - אנאדולו אפס 73:71

הטורקים המשיכו בדיוק מאותו מקום שבו הם עצרו בשבוע שעבר כאשר הם ניצחו את אולימפיאקוס, והיום הם השיגו ניצחון יוקרתי נוסף על האיטלקים המידרדרים, שנשארים עם ניצחון אחד בלבד בשישה משחקים. מילאנו עוד הובילה ברבע האחרון, אבל מילקו בייליצה דאג להפוך שש דקות וחצי לסיום המשחק. דניאל האקט שמר על משחק צמוד עם שלוש נקודות רצופות, אבל קרב העונשין שהחל עם נקודות של תומאס הוארטל והסתיים עם סטארטוס פרפרוגלו (18 נקודות) הוכרע לטובת האורחים. האקט וברוקס סיימו עם 18 כל אחד למפסידים.

מלאגה - ניז'ני נובגורוד 76:85

סוף סוף הספרדים מצליחים לרשום ניצחון ראשון בטופ 16 אחרי חמישה מחזורים, אבל יש לה דרך ארוכה לעשות כדי אולי להשתחל בין ארבע הראשונות. ניז'ני נובגורוד רושמת הפסד שני ברציפות. ג'ייסון גריינג'ר התפוצץ הערב עם 29 נקודות ויחד עם קאלב גרין (16) סחב את מלאגה. טריי תומפקינס (27 נקודות) וטיילור רוצ'סטי (24) הובילו את המפסידים.

דניאל האקט שחקן מילאנו (ימין) מול ואנייליס מנצאריס שחקן אולימפיאקוס. GettyImages
דניאל האקט בפעולה. מילאנו תנסה לשפר עמדות/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully