וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוג'רס מתלהב מקוטיניו: "הוא הולך בעקבות לואיס סוארס"

מאמן ליברפול היה נרגש מהמהפך של קבוצתו בגביע נגד בולטון, ושפע מחמאות לברזילאי: "הוא יכול להיות מודל לחיקוי מצוין עבור שחקנים בריטים שבמשך שנים נזרקו מכיוון שהם היו נמוכים"

one

בתקציר: הניצחון 0:2 של ליברפול על ווסטהאם

שחקן ליברפול פיליפה קוטיניו חוגג. GettyImages
"הוא אולי לא פורה כמוהו, אבל הוא בדרך לרמה הזו". קוטיניו/GettyImages

ליברפול הייתה קרובה אתמול (רביעי) לספוג הדחה מהגביע, אבל התעשתה בזמן נגד בולטון ואחרי פיגור 1:0 נגד היריבה מהצ'מפיונשיפ, היא השלימה קאמבק בדקות הסיום בזכות שערים של ראחים סטרלינג ופיליפה קוטיניו. בשמינית הגמר יפגשו המייטי רדס את קריסטל פאלאס בחוץ.

ברנדן רוג'רס החמיא לקוטיניו, ואמר עליו: "אתה פשוט משלם כסף כדי לראות ילד כמוהו. תראו איך הוא משחק כדורגל. הוא יכול להיות מודל לחיקוי מצוין עבור שחקנים בריטים שבמשך שנים נזרקו מכיוון שהם היו נמוכים. הוא יהפוך לשחקן ברמה עולמית בשנים הבאות. עם לואיס סוארס, הוא היה ברמה מסוימת כשהוא שיחק בקבוצה, והוא התפתח עם הסגנון לפני שהוא הפך להיות שחקן ברמה עולמית. אני יכול לראות את קוטיניו הולך בעקבותיו. הוא אולי לא פורה כמוהו, אבל הוא בדרך לרמה הזו. הוא שחקן מדהים".

המאמן גם החמיא לאמרה ג'אן, שהיה אחראי לבישול לסטרלינג בדקה ה-86: "הוא ילד שהולך והופך לשחקן גדול עבור הקבוצה ועבור נבחרת גרמניה. הוא יכול להגן, למסור, יש לו מהירות, יש לו כוח. רבים מהשחקנים הצעירים האלה מקבלים הזדמנות". לקראת המשחק ב-14 בחודש נגד קריסטל פאלאס אחרי שהקבוצה הפסידה לאותה יריבה בנובמבר בפרמיירליג, אמר רוג'רס: "החזרה לשם היא דבר נהדר. לא שיחקנו בשום מקום ברמה הזו וזה היה המשחק הכי חלש שלנו העונה. אנחנו חוזרים לשם במצב שונה ובראש אחר".

גביע אנגלי: קאמבק גדול ו-1:2 לליברפול מול בולטון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully