וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע אנגלי: קאמבק גדול ו-1:2 לליברפול מול בולטון

המייטי רדס פיגרו מול הקבוצה מהצ'מפיונשיפ, אבל סטרלינג (86) וקוטיניו (91) סידרו להם כרטיס לשמינית הגמר. גביע איטלקי: 0:1 סופר-דרמטי לנאפולי על אינטר. באסטיה בגמר הגביע הצרפתי

רחים סטרלינג, ליברפול. רויטרס
קאמבק מופלא. סטרלינג/רויטרס

אחרי שנפרדנו ממנצ'סטר סיטי, צ'לסי, טוטנהאם, סאות'המפטון, סוונסי ועוד קבוצות פרמיירליג בכירות יותר או פחות כבר בסיבוב הרביעי של הגביע, גם ליברפול הייתה קרובה ללכת הביתה הערב (רביעי). המייטי רדס פיגרו 1:0 מול בולטון מהצ'מפיונשיפ, אבל הצליחו לעשות קאמבק בדקות הסיום בזכות שערים של ראחים סטרלינג ופיליפה קוטיניו וניצחו 1:2. בשמינית הגמר תשחק ליברפול בחוץ מול קריסטל פאלאס.

בולטון עלתה ליתרון בדקה ה-58 לאחר שזאק קלוף ספק הוכשל ספק נפל ברחבה לאחר עבירה של מרטין שקרטל ברחבה. איידור גודיונסן הוותיק ניגש לבעוט את הכדור מ-11 מטר. הוא שלח את סימון מיניולה לפינה אחת ובעט לפינה השנייה את ה-0:1 המפתיע. בולטון, שגם כך נאלצה להתמודד עם לחץ כבד מצד ליברפול אחרי השער, גם נותרה ב-10 שחקנים בדקה ה-66 לאחר שניל דאנס ספג צהוב שני בעקבות עבירה על ג'ו אלן.

הלחץ של המייטי רדס, שבא לידי ביטוי עם קורה ועוד מספר הזדמנויות מסוכנות, השתלם להם בדקה ה-86 לאחר שהקפצה גאונית של אמרה צ'אן מצאה את ראחים סטרלינג, שבעט את זה מהאוויר בין הרגליים של שוער בולטון אנדי לונרגאן כדי לאזן ל-1:1 ולשמח את אלפי אוהדי ליברפול ביציעים. שער הניצחון הגיע בדקה ה-91 והוא הגיע עם הרבה מאוד סטייל. פיליפה קוטיניו בעט מ-25 מטר כדור נהדר שעבר מעל לשוער, שפשף את המשקוף והלך פנימה כדי לקבוע 1:2 לליברפול.

* דרמה גדולה היתה גם ברבע גמר הגביע האיטלקי, שם גברה נאפולי על אינטר 0:1. הקבוצה של רפא בניטס היתה מסוכנת יותר, ובדקה ה-93 גם באה על שכרה: כדור חוץ נשלח אל גונסאלו היגואין, שעקף את אנדראה ראנוקיה, ומול חואן פאבלו קאריסו בעט פנימה. נאפולי מצטרפת לפיורנטינה, יובנטוס ולאציו שכבר העפילו לחצי הגמר.

* באסטיה העפילה לגמר הגביע הצרפתי, לאחר שניצחה את מונאקו 6:7 בפנדלים אחרי 0:0 בזמן החוקי. היא תפגוש שם את פריס סן ז'רמן, שניצחה ביום שלישי 0:1 את ליל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully