וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקני החודש ב-NBA: החמישייה של ההוקס נבחרה במשותף

בליגה הטובה בעולם הפתיעו עם מחווה לקבוצתיות של אטלנטה שסיימה את ינואר במאזן 0:17, כשחרגה ממנהגה וחילקה את התואר בין חמישה שחקנים. הארדן שחקן החודש במערב, וויגינס ופייטון הרוקיס של החודש

פול מילסאפ שחקן אטלנטה הוקס. AP
חלוקה יצירתית. מילסאפ וקורבר/AP

ראשי ה-NBA הפתיעו הלילה (בין רביעי לחמישי) בבחירת שחקני החודש. בעוד שבמערב הוכתר ג'יימס הארדן למצטיין של ינואר, במזרח נבחרו כל שחקני החמישייה של אטלנטה במשותף לתואר. ג'ף טיג, קייל קורבר, דמארה קארול, פול מילסאפ ואל הורפורד חלקו את הפרס כאות לקבוצתיות המושלמת של ההוקס בחודש החולף, אותו סיימו במאזן הטוב ביותר בתולדות הליגה לחודש בודד - 0:17.

החמישייה של מייק בודנהולצר, שאף אחד מחבריה לא יפתח במשחק האולסטאר בסוף השבוע הבא, זכתה לכבוד בזכות האיזון הנדיר שלה, כשמילסאפ רשם 18.3 נקודות למשחק, הורפורד 17.1, טיג 16.6, קורבר 13.4 וקארול 12.3. זו הפעם הראשונה בתולדות ה-NBA שהתואר מחולק באופן יזום, ולא כתוצאה משוויון בקבלת הקולות בין שני שחקנים.

לגבי הארדן, הוא חיזק החודש את אחיזתו בתואר מלך הסלים של העונה עם ממוצעים של 25.8 נקודות למשחק ב-47.6% מהשדה ו-42.6% לשלוש, לצד 6.7 אסיסטים,,4.7 ריבאונדים ו-2.2 חטיפות לערב. יוסטון שלו רשמה מאזן של 6:11 בינואר. לרוקיס של החודש הוכתרו אנדרו וויגינס במערב ואלפרד פייטון במזרח.

קייל קורבר מגלה את שיטת האימונים הייחודית שלו

ג'יימס הארדן, יוסטון רוקטס. AP
במערב אף אחד לא התחלק איתו. ג'יימס הארדן/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully