וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באיירן ללא ניצחון ב-2015, גווארדיולה: "אני מאוד מאוד מרוצה"

הבווארים מעדו גם נגד שאלקה, אבל המאמן שבע רצון: "לא פשוט לשחק עם פחות שחקן במשך 70 דקות נגד שאלקה". אריאן רובן עקץ: "שיחקנו נגד קבוצה הגנתית באופן קיצוני"

אריאן רובן באיירן מינכן מול בנדיקט הובדס שחקן שאלקה. GettyImages
"הובלנו ואחרי זה אפשרנו להובדס, שנחשב לשחקן הכי חזק שלהם באוויר, יותר מדי חופש בקרן". רובן במאבק עם הובדס/GettyImages

באיירן מינכן גילתה אתמול (שלישי) שהחיים אחרי פגרת החורף הם בהחלט לא קלים. הבווארים שספגו רביעייה מוולפסבורג ביום שישי האחרון המשיכו לגמגם במחזור אמצע השבוע וסיימו רק ב-1:1 נגד שאלקה. הרחקה של ג'רום בואטנג בדקה ה-17 הובילה לפנדל מוחמץ את צ'ופו מוטינג, אבל אחרי המחצית הראשונה אריאן רובן העלה את אלופת החורף ליתרון (67). אלא שבדקה ה-72 הרויאל בלוז איזנו עם נגיחה מדויקת של בנדיקט הובדס אחרי כדור קרן. אחרי התיקו, הפער בצמרת נותר על שמונה נקודות לאחר שוולפסבורג סיימה ב-1:1 נגד פרנקפורט.

"אני לא מרוצה, אלא אני מאוד מאוד מרוצה", אמר פפ גווארדיולה בסיום המשחק בתגובה מאוד לא אופיינית. "כמובן שרצינו שלוש נקודות, אבל לשחק עם פחות שחקן במשך 70 דקות נגד שאלקה זה לא דבר פשוט. שלטנו במשחק בצורה טובה מאוד והגענו למספיק מצבים. ההופעה שלנו הייתה הרבה יותר טובה לעומת המשחק נגד וולפסבורג. הכול בסדר. הכרטיס האדום, אין עליו מחלוקת. יש לנו מזל שהם החמיצו את הפנדל".

מי שהיה הרבה פחות מרוצה הוא אריאן רובן, שאמר: "התוצאה הזו מאוד מעיקה. שאלקה לא עשתה שום דבר במשחק. לא הגיע להם לסיים בתוצאה הזו. עשינו הופעה טובה נגד קבוצה הגנתית באופן קיצוני, אפילו אם היינו עם חיסרון של שחקן אחד. הובלנו ואחרי זה אפשרנו להובדס, שנחשב לשחקן הכי חזק שלהם באוויר, יותר מדי חופש בקרן. אתה חייב לתת את כל כולך בסיטואציה כזו. אנחנו חייבים להיות ביקורתיים כלפי עצמנו. אנחנו רוצים להמשיך להשתפר ולהתקדם. לספוג שער כזה עלול להיות קטלני בליגת האלופות". בשבת באיירן תמשיך למשחק נגד סטוטגרט בשאיפה להשיג את הניצחון הראשון ב-2015.

רק תיקו לבאיירן מול שאלקה, דה ברוין הציל את וולפסבורג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully