וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: רק תיקו לבאיירן מול שאלקה, דה ברוין הציל את וולפסבורג

אחרי התבוסה מול וולפסבורג, האלופה הסתפקה ב-1:1 מול הרויאל בלוז. רובן כבש (67) למרות הרחקה של בואטנג (17), הובדס השווה (72). שער של דה ברוין (88) הציל את וולפסבורג ב-1:1 בפרנקפורט

אריאן רובן באיירן מינכן מול בנדיקט הובדס שחקן שאלקה. GettyImages
שניהם כבשו, באיירן נותרה מאוכזבת. רובן מול הובדס/GettyImages

הבונדסליגה ממשיכה בקאמבק אחרי פגרת החורף הארוכה והמחזור ה-19 יצא לדרך הערב (שלישי), עם משחקיהן של שתי המוליכות. במוקד, באיירן רצתה להתאושש מההשפלה במחזור הקודם מול וולפסבורג אבל סיימה ב-1:1 ביתי מול שאלקה. סגניתה וולפסבורג לא ניצלה זאת וסיימה באותה תוצאה את משחק החוץ שלה מול פרנקפורט.

ג'רום בואטנג שחקן באיירן מינכן. GettyImages
השאיר את באיירן בחיסרון מספרי. בואנטג/GettyImages

באיירן מינכן - שאלקה 1:1

הבווארים חזרו בצורה איומה מהפגרה עם הפסד 4:1 בחוץ מול השנייה בטבלה, וולפסבורג. הערב הם פגשו עוד יריבה קשה מהמקום הרביעי וקיוו להתאושש אבל נותרו מהדקה ה-17 בעשרה שחקנים והסתפקו בחלוקת נקודות. האורחת חסרה את הונטלאר המורחק, אבל סידני סאם הביך את ההגנה של באיירן וג'רום בואטנג נאלץ להכשילו ברחבה. השופט שלף לו אדום והעניק פנדל לשאלקה, אבל מנואל נוייר הדף את הבעיטה של צ'ופו מוטינג. באיירן הגבירה את הלחץ במחצית השנייה ואחרי ששער של לבנדובסקי נפסל, אריאן רובן העלה אותה ליתרון בדקה ה-67. הקיצוני ההולנדי התרומם לכדור קרן של צ'אבי אלונסו ונגח פנימה. שאלקה לא נשברה ובדקה ה-72 השיגה את השוויון באותה צורה בדיוק. סידני סאם הרים כדור קרן מצד שמאל, בנדיקט הובדס התחבר לכדור בצורה מושלמת ונגח כדור שלנוייר לא היה סיכוי להדוף.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
סטפן אייגנר שחקן פרנקפורט חוגג. GettyImages
חגגו מוקדם מדי. שחקני פרנקפורט מברכים את סטפן אייגנר/GettyImages

פרנקפורט - וולפסבורג 1:1

כל אירופה דיברה בשבוע שעבר על ה-1:4 המדהים של וולפסבורג על באיירן מינכן. הזאבים הספיקו להתחזק מאז באנדרה שורלה שהגיע מצ'לסי אבל עדיין ללא שחקן נבחרת גרמניה סגנית המוליכה איבדה נקודות חשובות מול הקבוצה של תומאס שאף והוכיחה שהיא עדיין לא מתפקדת תחת הלחץ. סטפן אייגנר העלה את המארחים ליתרון בדקה ה-58 והזאבים היו בדרך להפסד מפתיע, אבל לוולפסבורג יש העונה את קווין דה ברוין. הכוכב הבלגי הנהדר קיבל כדור משאפר ושתי דקות לסיום כבש את שער השוויון. למזלה של וולפסבורג, גם באיירן סיימה בתיקו מול שאלקה כך שהפער בפסגה נותר על 8 נקודות.

משחקים נוספים:

מנשנגלדבאך - פרייבורג 0:1
למנשנגלאדבך: פטריק הרמן (23)

האנובר - מיינץ 1:1
להאנובר: ג'ימי בריאנד (26), למיינץ: אלקין סוטו (77)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully