וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בבני הרצליה מקווים לסגור עם אריק שיבק לעונה וחצי הקרובות

3.2.2015 / 9:08

אחרי פיטוריו של מולי קצורין, מקווים בקבוצה מהשרון כי המאמן הלאומי יחליפו, למרות פערים בין הצדדים: "צריכים מאמן שיהפוך את הקבוצה". שרון אברהמי הוזכר כמועמד גם כן

one

בני הרצליה תקווה לסגור היום (שלישי) עם אריק שיבק לעונה וחצי הקרובות. הקבוצה, שפיטרה אתמול בבוקר את מולי קצורין כבר החלה במגעים עם המאמן הלאומי לשעבר, שמשמש כיום כמנהל המקצועי של מכבי בת ים מצמרת ליגה ארצית דרום, אך בין הצדדים קיימים פערים, שבהרצליה מקווים לצמצמם עד כמה שאפשר היום. לוואלה! ספורט נודע כי מאמן נוסף שאפשרות הגעתו נבדקה אמש הוא שרון אברהמי, מאמן נבחרת הנוער ואליצור קרית אתא, אך המהלך לא ייצא אל הפועל.

"אריק הוא מאמן עם ניסיון, ומאמן שיכול להוציא מהסגל הזה הרבה יותר", אמרו בהרצליה הבוקר, "כמובן שיש כמה נושאים שחייבים לסגור כדי להביא אותו, אבל אנחנו לא נתפשר בעמדת המאמן. אנחנו צריכים מישהו שיהפוך פה את הקבוצה, ולא כל מאמן יכול לעשות את זה". בינתיים הודיעו בהנהלת הקבוצה לשחקנים ולעוזרים מיקי גורקה ואיי ג'יי מיטניק כי אימון הבוקר שתוכנן להיום בוטל, והקבוצה תשוב להתאמן רק בשעות אחר הצהריים.

שיבק, שכאמור שימש בשנים האחרונות כמאמן נבחרת ישראל ויו"ר האגף המקצועי של איגוד הכדורסל, ועלה עם הנבחרת לשתי אליפיות אירופה, אימן את הרצליה בעונת 1999/2000 וסיים עם הקבוצה במקום השמיני עם מאזן 12:8. הפעם האחרונה בה אימן קבוצה ישראלית הייתה בעונת 2002/3 כשעלה עם הפועל תל אביב מהליגה השנייה לליגת העל, אך לא סיים את העונה והוחלף על ידי ארז אדלשטיין.

מאמן נבחרת ישראל אריק שיבק. AP
"אריק הוא מאמן עם ניסיון, ומאמן שיכול להוציא מהסגל הזה הרבה יותר". שיבק/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully