וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קצורין עוזב את בני הרצליה, שיבק המועמד המוביל להחליפו

2.2.2015 / 12:01

המאמן הוותיק, שמונה אשתקד, עוזב בעקבות ההידרדרות בתחתית. על הכוונה לפטרו פורסם לראשונה בוואלה! ספורט. מאמן נבחרת ישראל לשעבר עשוי לרשת אותו בקרוב. גם עופר ברקוביץ' מועמד

one

מולי קצורין עוזב את בני הרצליה. אחרי התבוסה אמש (ראשון) 91:71 בידי הפועל תל אביב, המאמן הוותיק שילם את המחיר ועוזב אחרי עונה וחצי מאחורי הקווים באולם היובל. שני המועמדים שהוזכרו כמועמדים להחליפו הם אריק שיבק ועופר ברקוביץ', כשמאמן הנבחרת לשעבר מקבל עדיפות ונחשב למועמד המוביל.

קצורין אמר לאתר הרשמי של בני הרצליה: "אני רוצה להודות להנהלת הקבוצה ולשחקנים, לאוהדים, לכל מי שסובב את הקבוצה על התמיכה והעבודה המשותפת, מאחל לקבוצה מכל הלב שתצליח במשימות שלה עד לסיום העונה. אני רוצה להודות לעוזרים שלי, לכל הצוות המקצועי , הרפואי, המנהלתי"

בעלי הקבוצה לני רקנאטי נראה מאוכזב מאוד ביציעי אולם היובל ונטש את המקום במהלך הרבע הרביעי. עוד לפני שהוחלט על פרידה, הביעו בקבוצה אכזבה גדולה מהיכולת של הקבוצה. "אפשר להבין את האכזבה של לני מאיך שהקבוצה נראית", אמרו אמש בסביבת הקבוצה, "נעשתה השקעה של מאות אלפי שקלים במהלך העונה כדי לחזק את הקבוצה ולא רק כדי להשאר בליגה, אלא כדי להכנס לרבע גמר הפלייאוף, ומה מקבלים בפועל? שחקנים לא מחויבים וקבוצה שעושה טובה שהיא משחקת". בקבוצה מאוכזבים עד כה גם מדרון וושינגטון שקלע אמש רק 3 נקודות, "עם איך שהוא נראה, אין סיבה בעולם שהוא ישחק ועוז בלייזר יראה רק 14 דקות פרקט".

הרצליה תצא בשבוע הבא למשחק תחתית חשוב בגן נר נגד גלבוע/גליל, כשבשבוע לאחר מכן תארח את מוליכת הטבלה, מכבי תל אביב.

מאמן בני הרצליה מולי קצורין. מגד גוזני
שילם את המחיר. קצורין/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully