וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: ברצלונה ופנאתינייקוס שייטו לניצחונות ולמאזן 2:3

הקטלאנים התקרבו למכבי ת"א וריאל אחרי 72:89 מוחץ על ז'לגיריס אחרי 16 נקודות של טומיץ'. פאו התקשתה מול גלאטסראיי, אבל חגגה 77:86 בדרך למקום הרביעי. פנר ניצחה את מלאגה

גארד פנאתינייקוס אתונה דימיטריס דיאמנטידיס. GettyImages
עברו את המשוכה בהצלחה. דיאמנטידיס/GettyImages

המחזור החמישי של היורוליג ננעל היום (שישי) עם שלושה משחקים. בבית של מכבי תל אביב, ברצלונה פגשה את ז'לגיריס קובנה ועלתה למאזן חיובי אחרי 72:89 קליל בפלאו בלאוגראנה. פנאתינייקוס שיחקה לראשונה מול גלאטסראיי, וגם היא עלתה למאזן 2:3 אבל לה זה הלך קצת יותר קשה עם 77:86. בבית ו' מלאגה קיוותה להשיג ניצחון בכורה בטופ 16, אבל לפנרבחצ'ה/אולקר החזקה היו כוונות אחרות, וזה נגמר ב-60:68 לטורקים.

בית ה'

פנאתינייקוס - גלאטסראיי 77:86

למרות המסורת העשירה של שתי הקבוצות, הן נפגשו הערב לראשונה ביורוליג למשחק רשמי. היוונים, שעד עכשיו לא הרשימו בטופ 16 והובסו במשחק הקודם שלהם מול ריאל מדריד, הצליחו לעלות למאזן 2:3 והמשיכו ביכולת המצוינת בבית. לעומתם, הטורקים נפלו למאזן שלילי בעקבות ההפסד. פאו ניצחה בשלושת הרבעים הראשונים ובסיומם היא הובילה 46:65, מה שסימן שהרבע השלישי הולך להיות גארבג' טיים ארוך. בסופו של דבר שישה שחקנים של פאו סיימו בספרות כפולות, ובראשם יאניס בלומס שקלע 16 נקודות כאשר דיאמנטידיס עזר לו עם 14. אצל הטורקים הבולט היה ולדימיר מיקוב עם 16 נקודות, אבל מי שרשם נקודת ציון חשובה בקריירה הוא קרם גונלום, האיש הגדול של הטורקים, שרשם חמישה ריבאונדים שסייעו לו לחלוף על פני מייק באטיסט ולעלות למקום השישי בטבלת הריבאונדרים של המפעל עם 1,121.

ברצלונה - ז'לגיריס קובנה 72:89

בשתי מילים: לא כוחות. הליטאים רדפו במהלך כל המשחק אחרי ברצלונה, וספגו הפסד שמשאיר אותם עם ניצחון אחד בלבד. הקטלאנים, שפתחו לא טוב את הטופ 16 וסוחבים על גבם כבר שני הפסדים מול מכבי תל אביב ואלבה ברלין, ידעו שרק ניצחון בא בחשבון כדי להתקרב למכבי וריאל בראשות הבית. ברצלונה התייצבה עדיין ללא חואן קרלוס נבארו, אבל קיבלה את מרבית התפוקה שלה מאנטה טומיץ' שסיים עם 16 נקודות ובוסטיאן נקבאר שקלע 15. כבר אחרי הרבע הראשון, בארסה אותתה לנו לאיזה כיוון המשחק הזה הולך עם 13:29 מוחץ שלא השאיר לז'לגיריס סיכוי לקראת ההמשך. גודאיטיס הוליך את המפסידים עם 17 נקודות.

בית ו'

מלאגה - פנרבחצ'ה/אולקר 68:60

אחרי עונה מאכזבת מאוד אשתקד, פנרבחצ'ה/אולקר של אוברדוביץ' עדיין ממשיכה לקוות להגיע רחוק השנה, והניצחון הערב אולי מספק איתות לגבי היכולת האמיתית שלה אחרי ניצחון קשה בחוץ כפי שעשתה במחזור הקודם מול מילאנו. הערב פגשו הטורקים את מלאגה שמצטיינת העונה בליגה הספרדית, אבל בטופ 16 לקבוצה יש כבר ארבעה הפסדים בארבעה משחקים. באמצע הרבע האחרון קיבלנו משחק צמוד אחרי שקרלוס סוארס צימק לשלוש הפרש במה שפתח את המשחק. אלא שיאן וסלי התעלה בדיוק ברגעים הנכונים ויחד עם נמניה בייליצה, פנר שמרה על היתרון והרחיקה את מלאגה מהאפשרות להשיג ניצחון ביתי. גודלוק סיים עם 20 נקודות ו-וסלי הוסיף 17 למנצחים. סטפנסון קלע 13 למפסידים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully