וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב עדיין ממתינה להתפתחויות בעניין איתי שכטר

29.1.2015 / 9:28

הצהובים לא שוללים אפשרות שהחלוץ יגיע בכל זאת אליהם ולא למכבי חיפה, בעקבות הפער במו"מ: "אם גולדהאר היה שלם לגמרי עם העסקה, הוא היה סוגר ולא עושה חשבון ל-100 אלף יורו". מגמה לחדש את חוזהו של ברק יצחקי, שיפוג בתום העונה

one

במכבי תל אביב עוקבים אחר ההתפתחויות בין איתי שכטר למכבי חיפה. בקרית שלום כבר היו בטוחים שהעסקה תצא לפועל והשאירו את הבמה לחיפה, אבל מבדיקות שנעשו במועדון, קיים פער של לא פחות מ-120 אלף יורו בין הדרישה של נאנט לבין מה שמכבי חיפה מוכנה להציע עבור כרטיסו של החלוץ. שכטר מאוד מעוניין לחזור לישראל מאחר שמשפחתו לוחצת עליו, אבל מאמן נאנט ישמח אם הוא יישאר ומכאן ההתעקשות של הצרפתים על המחיר.

הצהובים, כאמור, עוקבים ועדיין לא ממהרים להיכנס פנימה ולנסות לסגור לפני חיפה. כפי שכבר פורסם בוואלה! ספורט, תיק שכטר הונח כבר מזמן על שולחנו של מיטש גולדהאר ואחרי שעשה את כל הבדיקות המקיפות בעניינו, הוא לא מיהר לתת אור ירוק לעסקה מכל מיני סיבות. יחד עם זאת, הדברים דינמיים וכל עוד ג'ורדי קרויף מצדד בצירופו של שכטר ומנגד מכבי חיפה לא סוגרת, אי אפשר לבטל את האפשרות שהחלוץ יצורף למכבי תל אביב.

שכטר, אשר נמצא בנאנט, השאיר את כל ניהול ענייניו לסוכנו אבי נמני ובניגוד למה שהופץ, טענו בסביבתו כי הוא מעולם לא שלל את אופציית מכבי תל אביב. "אם מיטש היה שלם לגמרי עם העסקה, הוא היה כבר סוגר ולא עושה חשבון למאה אלף יורו", אמר גורם במכבי תל אביב. "הוא שוקל את הדברים ואולי חושב על אופציות אחרות, אבל כל עוד שכטר לא סגור במקום אחר וחלון ההעברות עדיין פתוח, האופציה קיימת".

בנושא אחר, במכבי תל אביב מאוד מרוצים מחזרתו של ברק יצחקי. זה לא רק היכולת והשערים החשובים בגביע המדינה, זו גם הבגרות שהוא מגלה והעובדה שהוא סבלני ולא לוחץ על המערכת לשחק כמה שיותר. יצחקי מסיים בתום העונה חוזה בן חמש שנים במועדון. הוא יהיה בן 31 בחודש ספטמבר והשאיפה של שני הצדדים היא להאריך את החוזה. יצחקי השתכר במכבי כחצי מיליון דולר נטו לעונה וגם הוא יודע שלא יוכל להרוויח את הסכומים האלה בחוזה החדש. ההערכה היא שלקראת חודש אפריל יחלו הצדדים במו"מ כשהכיוון הוא חוזה לשנתיים.

שחקן נאנט, איתי שכטר. GettyImages
ימשיך ללבוש צהוב גם בישראל? שכטר/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully