וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: גולדהאר יכריע האם להחתים את איתי שכטר

20.1.2015 / 10:36

ג'ורדי קרויף המליץ על חלוץ נאנט, פאקו התרשם מביצועיו אבל הבעלים רוצה לבדוק לעומק לפני השלמת העסקה. שכטר דורש 400 אלף דולר לעונה, נאנט דורשת 350 אלף יורו עבור כרטיסו

one

תיק איתי שכטר נמצא על שולחנו של מיטש גולדהאר כבר מספר ימים ובמכבי תל אביב ממתינים להחלטתו של הבוס. המנהל המקצועי של הקבוצה ג'ורדי קרויף המליץ לצרף את שכטר וגם המאמן פאקו אייסטרן שפחות הכיר אותו צפה בביצועיו והתרשם לטובה, אבל כאמור כעת מחכים להחלטה בלעדית של בעלי הקבוצה. גולדהאר כבר עשה עסקאות יותר יקרות בכדורגל, אבל גם עסקת שכטר נחשבת לעסקה שיש לחשוב עליה. נאנט רוצה 350 אלף יורו עבור כרטיסו ולא מוכנה להתפשר. הצרפתים הסכימו לחלק את דמי ההעברה לשני תשלומים אבל במחיר לא הסכימו לרדת. שכטר מבקש 400 אלף דולר נטו לעונה, מה שהופך את העלות שלו במכבי ללמעלה משלושה מליון שקל בעונה.

איתי שכטר שחקן נאנט. GettyImages
גולדהאר יכריע אם לצרפו. שכטר/GettyImages

הלבטים של גולדהאר ובדיקת הפרטים לעומק הם חלק מההתנהלות הקבועה שלו. גם בעבר לקח לו זמן ממושך לקבל החלטה והוא מבקש בכל פעם להישען על נתונים רבים ודוחות סקאוטינג שמגיעים אליו. כך למשל מתעניין גולדהאר במקרה של שכטר בבעיית החזרה האחרונה של החלוץ מאירופה להפועל תל אביב. בעלי מכבי תל אביב רצה לדעת כל פרט על הסיבות בעטיין שכטר לא נקלט ובסופו של דבר חזר בחזרה לאירופה. גם הפן המקצועי נבחן בקפידה מאחר שבקבוצה רוצים בעדיפות עליונה חלוץ מטרה לעונות הבאות. בהיבט הזה מעריכים במועדון ששכטר יכול לשחק גם כחלוץ השפיץ אם כי זה לא ממש הסגנון הדומיננטי שלו. כך או כך בתל אביב ממתינים כאמור להחלטה שתגיע בכל יום מטורונטו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully