וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זעם בירושלים: "השנאה לבית"ר מעבירה את הדיינים על דעתם"

28.1.2015 / 19:45

תגובות קשות בבית"ר להחלטת בית הדין: "זו ההוכחה שיש שווים יותר ושווים פחות בכדורגל הישראלי". טביב וקורצקי סיכמו: פיצויים עבור שלושה חודשי עבודה נוספים. עדיין קיימים פערים בין טביב לדסה

one

בבית"ר ירושלים התקשו לעכל את העונש הכבד שספגו הערב (רביעי) מבית הדין של ההתאחדות. "השנאה לבית"ר מעבירה את הדיינים על דעתם", אמר גורם בקבוצה לאחר פרסום העונש. "כשמסתכלים על העונש של מכבי חיפה בעקבות אירועים דומים זה פשוט נשמע הזוי. יתרה מכך, אפילו בדרבי התל אביבי כשאוהד נכנס והרביץ לשחקן ואוהדים פרצו למגרש, לא נקבעו משחקים ללא קהל. בוודאות נערער על ההחלטה, לא נשתוק על זה".

בהמשך, בהודעה רשמית מטעם המועדון נכתב: "בית הדין של ההתאחדות לכדורגל הוכיח, ולא בפעם הראשונה, כי יש בכדורגל הישראלי, שווים יותר ושווים הרבה פחות. בית"ר ירושלים קבלה עונש קיצוני, מוגזם, מופרך, לא ספורטיבי ובעיקר לא שיוויוני. לא יעלה על הדעת שבאותו היום ממש, שבית הדין העליון דוחה את ערעור התובע על קולת ענש סגירת היציע בחיפה, בית הדין התחתון גוזר על בית"ר ירושלים עונש חמור פי גמה וכמה וזאת על עבירות קלות יותר. עונשים מופרכים ומפלים מעין אלו המונעים מדעות קדומות, לא רק שלא יסייעו למאבק באלימות ובגזענות, אלא יתסיסו את הקהל ויחמירו את המצב. המועדון יערער על העונש ואם לא יופחת באופן משמעותי, מפנה לערכאות אזרחיות הגבוהות ביותר".

עוד קודם לכן, הבעלים של בית"ר ירושלים והמאמן מנחם קורצקי הגיע היום להסכמה כי המאמן יקבל פיצויים עבור שלושה חודשי עבודה נוספים במקום החמישה שמגיעים לו עד לתום העונה. קורצקי יכול היה לקבל את כל הסכום, אך העדיף להימנע ממחלוקות ובוררויות וביקש מנציגיו להגיע לפשרה ולסיים את הסאגה. עוזרו אורי אוזן יקבל הודעה רשמית ביום שני ויסיים גם הוא את עבודתו.

בניגוד להודעת המועדון הבוקר, טביב וקורצקי לא שוחחו לפנות בוקר ולמעשה לא שוחחו מאז המשחק נגד מכבי נתניה. לאחר כל הבלגן התקשורתי המביך החליט הבעלים אלי טביב בלילה כי כבר אין דרך חזרה, סיכם עם גיא לוי ובבוקר יצאה ההודעה על המינוי. הסיכום של לוי בבית"ר אינו קשור לשכר אותו הוא מקבל מבני סכנין והוא אמר למקורביו כי "להזדמנות בבית"ר לא אומרים לא, כסף פחות משמעותי".

ימים סוערים בבית"ר ירושלים:

בית הדין הפחית לקבוצה נקודה אחת בפועל ועוד אחת על תנאי

דעה: טביב הוא הבא בתור - נקודת השפל של בית"ר ירושלים

בית"ר ירושלים מאיצה את המגעים עם גליינור פלט

גיא לוי מונה למאמן בית"ר ירושלים במקום מנחם קורצקי

מנחם קורצקי מאמן בית"ר ירושלים לשעבר. נועם מושקוביץ
הגיעו להבנות. מנחם קורצקי/נועם מושקוביץ

מי שעדיין לא סיכם את חוזהו החדש במועדון הוא המגן אלי דסה. כזכור, אלי טביב הגיש לשחקן הצעה משופרת ומצפה כי יחתום על חוזה לשלוש שנים במועדון. יחד עם זאת, עדיין ישנם פערים בין הצדדים והם צפויים לשבת שוב עם חזרתו של טביב מחו"ל. גורם המעורה בפרטים אמר כי "המטרה היא להגיע לעמק השווה. כרגע יש כמה מחלוקות, אך הכיוון של הצדדים הוא לפתור אותן בצורה חיובית".

בנוגע לסוגיית הרכש. זולט וארחם עדיין מערימה קשיים על שחרורו של גליינור פלט ובבית"ר ימתינו עד מחר לראות האם השחקן יכול להגיע חופשי. במקביל הוגשה הצעה רשמית לניק פרוסוויץ הגרמני ועד מחר הוא אמור להחזיר את תשובתו. המאמן גיא לוי אמור לחוות את דעתו גם על מרקו שצ'פוביץ' הסרבי ובבית"ר מבינים כי יהיו חייבים לסגור עם אחד מהשלושה עד לסוף השבוע.

בבית"ר יעשו ניסיון נוסף לצרף את אלון תורג'מן וצפויה פנייה למכבי חיפה בנוגע לשחרורו. בבית"ר יודעים שהעניינים סבוכים, תלויים בחתימתו של שכטר ואם תסכים חיפה לשחררו לבית"ר ולכן לא בונים על החלוץ בשלב זה. שמעון אבוחצירא עשוי גם הוא להפוך לאופציה ריאלית, אך גורם במועדון סיכום ואמר: "הזמן קצר ואם מכל הדבר הזה יחתום חלוץ אחד טוב נגיד תודה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully