וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים מאיצה את המו"מ עם גליינור פלט

כפי שפורסם בוואלה! ספורט, חלוץ באר שבע בעונה שעברה עשוי להצטרף לקבוצה מהבירה ולנחות בימים הקרובים. הצעה כספית הוגשה לפרוסוויץ'. דוד אמסלם יחזור?

one

במקביל לחוסר הוודאות הניהולי בבית"ר ירושלים, סיום עבודתו של מנחם קורצקי ומינויו של גיא לוי, אלי טביב התעסק אתמול (שלישי) בערב גם בנושא הרכש לקבוצה. בבית"ר עושים מאמצים לצרף חלוץ, ואם לא יקרה משהו בלתי צפוי החלוץ ההולנדי גליינור פלט ינחת בישראל בימים הקרובים על מנת לנסות ולסכם בקבוצה עד לתום העונה.

מעבר לפלט, בבית"ר הגישו הצעה רשמית לחלוץ הגרמני ניק פרוסוויץ' וממתינים לתשובתו. גם החלוץ הסרבי מרקו שצ'פוביץ עדיין על הפרק ונציגיו ממתינים להחלטה אם ברצונו להגיע לישראל. בבית"ר העריכו אתמול כי מכבי תל אביב לא תשחרר את ברק בדש אך ימתינו להתפתחויות. כל השחקנים הללו משחקים על אותה המשבצת ורק אחד מהם יצורף למועדון.

גיא לוי מאמן בני סכנין. ניב אהרונסון
חלוץ בדרך, מה עם קשר? לוי/ניב אהרונסון

המאמן החדש גיא לוי צפוי להיכנס לעובי הקורה בימים הקרובים בניסיון לצרף גם שחקן קישור התקפי אך הסיכויים של בית"ר לעשות זאת עד לסוף החלון אינם גבוהים. בבית"ר מתרכזים כעת אך ורק בצירוף שחקן התקפה ומאמינים כי עד לסוף השבוע יגיעו להסכם עם אחד המועמדים.

גיא לוי יגיע מחר בבוקר לאימון הבכורה שלו בבית וגן. עדיין לא ברור מי יהיה עוזרו כאשר ייתכן כי דוד אמסלם ייקרא לשוב למערכת. אמסלם עזב באווירה עכורה אל מול אלי טביב ורק שיחה מאלי טביב יכולה להחזירו למועדון. גורם בבית"ר אמר הבוקר: "אם יש לגיא לוי איזשהו סיכוי, חשוב מאוד שדוד אמסלם יהיה לידו, מישהו שמכיר את המערכת ויודע איך לתפקד במצבי לחץ של המועדון".

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
גליינור פלט שחקן הפועל באר שבע חוגג שער, מאחוריו אליניב ברדה. ברני ארדוב
ינחת בימים הקרובים. פלט/ברני ארדוב
נפרד. מנחם קורצקי/נועם מושקוביץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully