וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: נאפולי במקום השלישי, די נטאלה כבש מול האקסית

גונסאלו היגואין כבש צמד ב-1:2 על גנואה והחזיר את קבוצתו למקום המוליך לליגת האלופות. די נטאלה לא חגג מול אמפולי, כשאודינזה ניצחה 1:2 בחוץ והתרחקה מהתחתית. ספרד: חטאפה - סלטה 1:2

גונסאלו היגואין שחקן נאפולי. GettyImages
12 שערי ליגה. גונסאלו היגואין/GettyImages

המחזור ה-20 בליגה האיטלקית הגיע הערב (שני) לסיומו עם חזרתה של נאפולי למקום השלישי בזכות 1:2 ביתי על גנואה. לפני כן ניצחה אודינזה 1:2 את אמפולי, כשאנטוניו די נטאלה כבש מול קבוצת נעוריו.

נאפולי - גנואה 1:2

גונסאלו היגואין החזיר את קבוצתו למקום השלישי בטבלה והאריך את רצף המשחקים ללא ניצחון של גנואה לשישה. החלוץ הארגנטינאי נגח מקרוב לרשת בדקה השביעית אחרי הדיפה רעה של מתיאה פרין, אך יאגו פאלקה הספרדי איזן בדקה ה-56 ונתן לג'אן פיירו גאספריני תקווה לנקודה. למרות זאת, בדקה ה-75 כבש היגואין את ה-12 שלו העונה מהנקודה הלבנה אחרי שריקה מפוקפקת לפנדל.

אנטוניו די נטאלה שחקן אודינזה (משמאל). GettyImages
לא חגג. אנטוניו די נטאלה, משמאל/GettyImages

אמפולי - אודינזה 2:1

100 אלף יורו - זה כל מה ששילמה אודינזה לאמפולי עבור אנטוניו די נטאלה באוגוסט 2004. יותר מעשור לאחר מכן, האייקון בן ה-37 כבש בקרב התחתית ולא חגג מול הקבוצה בה החל את הקריירה. קפטן אודינזה ניצל את המצב הראשון במשחק ונגח לרשת את התשיעי שלו העונה בליגה בדקה ה-19, אחרי הגבהה טובה של אלאן הברזילאי. אמפולי קיבלה פנדל בדקה ה-37 בעקבות ספק נגיעת יד של דנילו ברחבה, והמושאל ממילאן ריקרדו ספונארה כבש בפנדל את הראשון שלו מאז חזר, אך וידמר הכריע בדקה ה-60. גם הרחקתו של פנאיוטיס קונה (74) לא מנעה מאודינזה את ניצחונה הראשון ב-2015. המארחת סגרה חודשיים ללא ניצחון ליגה ונותרה רק נקודה מעל הקו האדום.

* ספרד: חטאפה ניצחה 1:2 את סלטה ויגו וצירפה את יריבתה לקלחת התחתית. צ'ארלס העלה את סלטה ליתרון (15) אבל אלברו ואסקס איזן (19) ופאבלו סראביה הכריע (85) ותיקן את החטאת הפנדל של דייגו קסטרו (78).

עוד באותו נושא

מי החלוץ הארגנטינאי הכי גדול בתולדות הליגה האיטלקית?

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully