וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: קרית גת הפסידה בהרצליה, רק תיקו לבני לוד

מכבי הרצליה ניצחה 0:2 את הקבוצה המפתיעה מהדרום, כשהרכש ההולנדי קווין טאנו כבש בהופעת הבכורה. 0:0 מאכזב לבני לוד מול רמת השרון, 0:0 גם בין הכח עמידר רמת גן להפועל ירושלים

שוער הפועל ירושלים, אבירם זיאת, מול שחקן מכבי הרצליה, גל דביר. דאבל פס
כבש את השני של מכבי הרצליה. גל דביר/דאבל פס

בני יהודה והפועל כפר סבא יכולות להיות מרוצות מהדרך בה הושלם הערב (שני) המחזור ה-21 בליגה הלאומית. השלישית בני לוד הסתפקה ב-0:0 ביתי מול הפועל ניר רמת השרון ונותרה מרחק שלוש נקודות מכפר סבא, כשהרביעית עירוני קרית גת הפסידה 2:0 בחוץ למכבי הרצליה. הכח עמידר רמת גן האחרונה סיימה ב-0:0 מול הפועל ירושלים.

בני לוד - הפועל ניר רמת השרון 0:0

מחזיקת גביע הטוטו של הלאומית אמנם לא הפסידה בליגה כבר חודשיים, אבל סיימה חמישה משבעת משחקיה האחרונים בתיקו ופספסה הזדמנות לצמק את הפער מכפר סבא השנייה שוב לנקודה בלבד. ההתקפה של לוד לא תפקדה בהיעדרו של רז שביט המוצהב, והיא נותרה ללא ניצחון ביתי על רמת השרון בכל המסגרות מאז 2009.

מכבי הרצליה - עירוני קרית גת 0:2

הקבוצה המפתיעה מהדרום ממשיכה להתרחק מהצמרת. הניצחון בשבוע על טבריה נתן תקווה של חזרה למסלול, אך הפעם עירוני קרית גת הפסידה בהרצליה ולמעשה לא כבשה בארבעה מחמשת המחזורים האחרונים. קווין טאנו, החלוץ ההולנדי החדש של הרצליה, כבש בדקה ה-54 בהופעת הבכורה שלו, כשהצעיר גל דביר הכפיל בחלוף שתי דקות עם שערו השני העונה. קרית גת רביעית עם 37 נקודות, הרצליה התקדמה למקום השביעי עם 28.

הכח עמידר רמת גן - הפועל ירושלים 0:0

האדומים מהבירה קיוו לנקום בהכח עמידר רמת גן על ההפסד 2:0 בסיבוב הקודם, אבל הסתפקו בנקודה בווינטר והתקדמו למקום העשירי בטבלה, כשבקרוב הם עשויים להיפרד מנבו מזרחי שצפוי לעבור להפועל עכו. הכח נותרה במקום האחרון עם 16 נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully