וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איל ברקוביץ': "לא הפסיקו לטנף עליי. רמון ניתק לי בפנים"

המנהל המקצועי לשעבר של הפועל תל אביב התראיין ב-102FM על עזיבתו: "אני כועס על דומב שהוא הלך בניגוד לאני מאמין של ברקוביץ'. גוטמן הנחה אותו בזמן שאני המנג'ר. אחרי שעשיתי ניקוי אורוות, אמרו לי ללכת קיבינימאט"

צילום: יותם רונן, עריכה: מתן חדד

צפו במסיבת העיתונאים של חיים רמון

"כל הזמן אמרתי שביום שבו אני לא אוכל לקחת החלטה מקצועית אחת, אני אלך הביתה, וכך היה. עידו חג'ג' מנע את הפיטורים, הוא חבר שלו"

איל ברקוביץ' לא נשאר חייב אחרי העזיבה שלו את הפועל תל אביב. המנהל המקצועי לשעבר, שנפרד בטונים צורמים מהקבוצה אותה הוביל החל מתחילת העונה, התראיין הערב (ראשון) ב-102FM והתייחס לנסיבות שהובילו לעזיבתו ולמסרים שקיבל מאז שהודיע על התפטרותו.

"חיים רמון במשך חודש וחצי אמר לי לפטר את אסי", הצהיר ברקוביץ' בפתיחת הראיון. "הוא רצה להתייעץ עם עידו חג'ג' ומני וייצמן. כשהתקשרתי הוא אמר שנדבר אחר הצהריים ואז הבנתי שהוא לא יכול לפטר את דומב. הבנתי שאם אני המנהל המקצועי ולא יכול לפטר אותו, אז מה אני שווה? כל הזמן אמרתי שביום שבו אני לא אוכל לקחת החלטה מקצועית אחת, אני אלך הביתה, וכך היה. עידו חג'ג' מנע את הפיטורים (של דומב), הוא חבר שלו".

הנאום של חיים רמון: "ברקוביץ' שרף את הגשר, לא אני"

המנהל המקצועי של הפועל תל אביב, איל ברקוביץ'. ברני ארדוב
"הבנתי שאם אני המנהל המקצועי ולא יכול לפטר אותו, אז מה אני שווה?". ברקוביץ'/ברני ארדוב
"הייתי מגיע למשחק ורואה קבוצה שאני לא רוצה לראות. אמרתי לו: 'אסי, זה לא מתאים, אתה לא יכול לבקש מגוזלן לרדוף אחרי המגן'. הוא אמר: 'זה מה שאנחנו צריכים לעשות', ואז הוא התחיל לדבר איתי בשפה שאלי גוטמן מדבר"

על ערעור היחסים עם רמון אמר ברקוביץ': "החלטתי להתפטר לפני חודש כשנכנסתי לשיחה עם וייצמן ורמון ובסוף השיחה היא הודלפה לתקשורת. היינו שלושה אנשים בחדר, אני, רמון ומני, אמרתי לו: 'אין לך בושה? אני שומר על הכבוד שלך ואתה מדליף את זה?'. הוא אמר לי: 'זה לא אני, זה מני וייצמן'. אמרתי לו תגיד אתה אמרת? הוא אמר: 'זה רק חיים'". ברקוביץ' נשאל גם על הבעיות בהפועל תל אביב, ואמר: "אני אוהב את העשייה, היום אני אוהב את הפועל תל אביב פי 1,000 יותר מהם (בעלי המניות) כי אני הייתי שם בכל יום במשך עשר שעות, אבל כשמלכלכים עליי כל היום, אז אני אגיד לחיים: 'אולי אתה קובע, אבל בעלי המניות הם האסון של הפועל תל אביב'. לא הפסיקו לטנף עליי מהיום שלא הסכמתי לעשות מה שהם רוצים, הדלפות והדלפות".

ברקוביץ' סיפר גם על מה שגרם לערעור היחסים עם אסי דומב: "אני גיביתי את אסי. אני חושב שהוא עשה עבודה מצוינת חוץ מהתוצאות. אני כועס עליו מכיוון שלפני שלושה שבועות ראיתי שהוא מפסיק לשתף פעולה. כל מה שאנחנו מתייעצים, אסי לא מסכים. אמרתי לו: 'אסי, אני רוצה ששני החלוצים ילחצו את היריב, שנהיה קבוצה התקפית'. הוא אומר לי: 'לא אייל. אנחנו צריכים לשחק הגנתי'. הייתי מגיע למשחק ורואה קבוצה שאני לא רוצה לראות. אמרתי לו: 'אסי, זה לא מתאים, אתה לא יכול לבקש מגוזלן לרדוף אחרי המגן'. הוא אמר: 'זה מה שאנחנו צריכים לעשות', ואז הוא התחיל לדבר איתי בשפה שאלי גוטמן מדבר. לא הבנתי מה קורה ואז התברר לי שהוא בקשר עם אלי גוטמן. גוטמן הנחה אותו בזמן שאני המנג'ר. אני כועס על אסי. הוא לא היה צריך לדבר, אלא להגיד שהוא לא רוצה להתערב בהפועל תל אביב. אני כועס על אסי שהוא הלך בניגוד לאני מאמין של אייל ברקוביץ'. חיים רמון רצה לפטר אותו כבר הרבה זמן. שלא יספרו שאלי כהן זה מאתמול בלילה כי הציעו אותו כבר לפני חודש".

הבעלים של הפועל תל אביב חיים רמון. ניב אהרונסון
"הקש ששבר את גב הגמל היה כשהוא ניתק לי את הטלפון בפנים". חיים רמון/ניב אהרונסון
"הלכתי לישון בצהריים יום שישי אחד, ואני יודע שכל רגע קורה משהו באינטרנט. פתאום אני רואה שיש יושב ראש חדש להפועל תל אביב, בן זאב. לא ידעתי על זה. ברור שהראו לי את הדרך החוצה"

"אנשים מתים עליי בהפועל. מאז ההודעה שלי, צלצלו ושלחו לי הודעות: שחקנים, אנשי מנהלה ועד המנקה". ברקוביץ' דיבר גם על התחושות מהקבוצה שאותה הוא משאיר, ואמר: "כשהגעתי להפועל תל אביב, אמרתי שאני לא רוצה להפסיד בדרבי ואני רוצה מקום שני. אחרי שבועיים עידו חג'ג' עזב, ירדו לנו עוד עשרה מיליון וכל הציפיות השתנו. אין כסף. יש 15 שחקנים, שחלקם אני הבאתי, שמרוויחים 7,000-8,000 שקל בחודש.

"הלוואי ויהיה פלייאוף כי זו תהיה הצלחה", המשיך ברקוביץ', וניתח את הקבוצה שהחל מהיום מודרכת על ידי אלי כהן. "השאיפות הן לשרוד. אמרתי לחיים: 'אל תדאג, אני לוקח הכול עליי'. כולם ברחו. הקש ששבר את גב הגמל זה שהוא (חיים רמון) ניתק לי את הטלפון בפנים". כשנשאל אם יש סיכוי שהוא ישוב לכדורגל הישראלי, הוא השיב: "אני אקנה את הפועל תל אביב, ואז אחזור לכדורגל הישראלי".

ברקוביץ' התייחס גם למקרים שבהם הרגיש פגוע מהפועל: "פנה אלי הרוכש קאהן דרך חבר. ברגע שהבאתי את הרוכש לחיים רמון, לא עדכנו אותי בכלל. חוץ מזה, קיבלתי את כל זכויות הניהול. הלכתי לישון בצהריים יום שישי אחד, ואני יודע שכל רגע קורה משהו באינטרנט. פתאום אני רואה שיש יושב ראש חדש להפועל תל אביב, בן זאב. לא ידעתי על זה. ברור שהראו לי את הדרך החוצה. אחרי שעשיתי ניקוי אורוות, הבאתי אנשי מקצוע, אמרו לי ללכת קיבינימאט. אני, בניגוד לאלה שלא דורכים בוולפסון, הייתי שם. כשהיה את המשבר הגדול, אני הייתי שם כדי להציל את הקבוצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully