וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב ניצחה את ריאל מדריד 86:90

הצהובים חזרו מפיגור של 11 נקודות, השכיחו מחצית ראשונה רעה והנחילו לספרדים הפסד ראשון בטופ 16. הבונוס: עלייה למקום הראשון בבית ה'. שחורציאניטיס והיינס קלעו 17 כ"א

ברני ארדוב
סופוקליס שחורציאניטיס שחקן מכבי תל אביב (ימין) עם ג'רמי פארגו. ברני ארדוב
שניים מהמצטיינים של מכבי הערב. סופו ופארגו/ברני ארדוב

מכבי תל אביב גברה הערב (חמישי) 86:90 על ריאל מדריד במשחק במסגרת המחזור החמישי בשלב הטופ 16 ביורוליג. אלופת אירופה שוב גברה על היריבה אותה היא ניצחה בגמר היורוליג בשנה שעברה, והבונוס היה עלייה למקום הראשון בבית ה'.

מכבי נראתה לא טוב במחצית הראשונה, בעיקר בהגנה. ריאל מדריד הגיעה לזריקות חופשיות ובעיקר שלטה ללא עוררין בריבאונד. במחצית הראשונה, בה הצהובים ספגו 54 נקודות, הספרדים לקחו 11 ריבאונדים בהתקפה לעומת 8 של מכבי בהגנה. הרבה מהם הפכו לנקודות מהזדמנות שנייה.

למחצית השנייה הקבוצה של גיא גודס עלתה אחרת. ההגנה התהדקה והייתה אגרסיבית, הסגירה לריבאונד עבדה והתקפה רצה. ג'רמי פארגו ניהל היטב, סופוקליס שחורציאניטיס ייצר נקודות, מרקיז היינס וסילבן לנדסברג צלפו ודווין סמית' עשה את העבודה בדקות הסיום. בסיום ניצחון יקר ויוקרתי, ואם הצהובים ימשיכו לשחק כמו במחצית השנייה, הם יוכלו לזכות העונה בעוד תואר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

רבע 1

ריאל מדריד פתחה היטב מחוץ לקשת וצלפה שלוש שלשות מהירות , אבל בצד השני לא הצליחה לעצור את שחורציאניטיס שקלע 10 נקודות מ-12 הראשונות של הצהובים (12:13 לספרדים). אחרי כמה דקות צמודות, ריאל הצליחה לברוח ל-14:22 בזכות כמה ריבאונדים בהתקפה ונקודות מהזדמנות שנייה. בסיום הרבע 23:31 לספרדים.

רבע 2

הצהובים התחילו את הרבע עם חמש נקודות רצופות, מה שהוריד את הפיגור ל-31:28 בלבד. הספרדים התעוררו קצת, אבל סופו המשיך לחפור ברחבה, לנדסברג והיינס קלעו שלשות ופתאום זה 35:36 לצהובים. פה סרחיו רודריגס לקח בעלות על המשחק ובעזרת ניהול מבריק הריץ את ריאל ל-0:10 ול-46:54 בהפסקה.

סופוקליס שחורציאניטיס שחקן מכבי תל אביב (שמאל) מול גוסטבו איון שחקן ריאל מדריד. ברני ארדוב
קלע 10 מ-12 הנקודות הראשונות של מכבי תל אביב. שחורציאניטיס/ברני ארדוב

רבע 3

רנדל קלע 4 נקודות רצופות בתחילת המחצית השנייה, סמית' ושחורציאניטיס הוסיפו ומכבי השוותה ל-54:54. הדקות הבאות היו צמודות, כשריאל מוסיפה להוליך בהפרשים קטנים, אבל מכבי לא מאפשרת לה לברוח. במצב 59:67 לספרדים, לנדסברג ופארגו הריצו את אלופת אירופה ל-0:9 ולמהפך. נוצ'יוני קטע את הריצה הזו עם נקודות מתחת לסל ובסוף הרבע 68:69 לריאל מדריד.

רבע 4

היינס פתח את הרבע האחרון עם שלשה שקבעה 69:71 למכבי תל אביב. הצהובים רצו בכל הזדמנות, פארגו חילק אסיסטים מבריקים וריאל איבדה אחיזה. מכבי טיפסה ל-73:81, הספרדים הורידו למינוס 4, סמית' קלע, יול צלף שלשה ו-16 שניות לסיום זה 86:88 לצהובים. אלכסנדר קלע 2 מהקו, רודריגס איבד ושם זה נגמר. 86:90 למכבי תל אביב בסיום.

קלעו למכבי תל אביב: מרקז היינס 17 (5 מ-8 ל-3), סופוקליס שחורציאניטיס 17 ו-8 ריבאונדים, סילבן לנדסברג 16, דווין סמית' 14, ג'רמי פארגו 14 ו-9 אסיסטים, בריאן רנדל 6, ג'ו אלכסנדר 5, אלכס טיוס 4. יוגב אוחיון שיחק ולא קלע.

קלעו לריאל מדריד: פליפה רייס 20 ו-11 ריבאונדים, גוסטבו איון 13, סרחיו יול 11, יואניס בורוסיס 9, ג'ייסי קארול 7, רודי פרננדס וסרחיו רודריגס (8 אסיסטים) 5 כ"א, מרכוס סלוטר, קיי סי ריברס ואנדרס נוצ'יוני 4 כ"א.

סיבה למסיבה. פארגו וסופו/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully