וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בניון: "בונים כאן משהו לשנים הבאות". שכטר קרוב לחתימה

25.1.2015 / 8:05

אחרי תקופה קשה, קפטן מכבי חיפה מזהה שינוי: "ראיתם כמה איכות יש לעטר. מדו וגבאי מצוינים". ראיוס נשאר. בסביבתו של חלוץ נאנט מעריכים שיסגור עד יום ב', סכנין תתגמש בנוגע לפאס?

one

אחרי ששה משחקים כמאמן הראשי של מכבי חיפה, מרקו בלבול רשם אתמול (שבת) את הניצחון הראשון שלו בקבוצה, 0:1 על הפועל באר שבע, וזה מגיע בזמן הטוב ביותר מבחינתו – במקביל למסע הרכש שעושה יעקב שחר. בחיפה מאוד מרוצים מההשתלבות של מדו, שעדיין לא נמצא בכושר משחק מלא אבל הפגין אתמול ניצוצות של כדורגלן מבטיח. גם אלירן עטר, בדקות ששיחק, הוכיח שיש לו הרבה מה לתרום. אבל נקודת האור המשמחת ביותר מבחינתו של בלבול הייתה דווקא אלעד גבאי. רק לפני שבוע הוא החליט לשחרר את המגן הימני, אבל הפערים מול מכבי פתח תקוה השאירו את המגן שבוע נוסף, וכנראה עד תום העונה. "גבאי עבר תקופה קשה מאוד, רק מעטים היו שורדים כמוהו", אמרו במועדון על המגן הימני. "באו לכאן שני מאמנים שלא ממש רצו אותו בסגל, ההתעקשות שלו היא הוכחה לשחקנים שאחרי שבוע על הספסל רוצים לעזוב".

גבאי התקשה להסתיר את הדמעות, ומיד לאחר שריקת הסיום פרץ בבכי. גם רובן ראיוס זכה אתמול לשבחים. כפי שכבר פרסמנו בעבר, בלבול ביקש להשאירו בקבוצה עד תום העונה, והוא לא יהיה הזר שיעזוב את הקבוצה לאחר הגעת בלם זר אלא אם תגיע הצעה שהמועדון לא יוכל לעמוד בה. בעניין השער החוקי שנפסל אמר גורם במועדון: "למזלו של השופט ניצחנו אתמול, כי על טעות שיפוט נוספת אף אחד כבר לא היה עובר בשתיקה".

בלבול מרוצה: "שלטנו והכתבנו את הקצב, ניצחנו בזכות"

צדקתם, אין לכם סיבה לדבר על אליפות: על הנסיגה של באר שבע

אלעד גבאי שחקן מכבי חיפה. ברני ארדוב
התרגש. אלעד גבאי/ברני ארדוב

לפני שניגע בעניין הבלם, נתחיל עם עסקת איתי שכטר. בסוף השבוע נרשמה התקדמות מסוימת כששכטר, שעל מועמדותו לקבוצה פורסם לראשונה בוואלה! ספורט, קיבל רמז עבה מהנהלת נאנט שישוחרר כנראה היום. ההחלטה הסופית, שכפופה למגעים בין חיפה לצרפתים, צפויה בהמשך היום, אבל במכבי חיפה טוענים כי העסקה קרובה לסיום.

מלבד שכטר, במועדון רוצים להתחזק בעוד שחקן או שניים, כשאתמול חלה תפנית בנוגע לסאגת הבלם אברהם פאס מסכנין. ראשי סכנין פנו למועדון בבקשה לשפר את ההצעה על הבלם, לאחר שסירבו בכל תוקף לשחררו. מי שמתנגד כרגע למהלך הוא מאמנה אלי כהן, אבל הוא יסיר את התנגדותו אם חיפה תשחרר שחקנים בכירים. כזכור, אתמול התברר כי אחת הדרישות של האדומים היא לקבל לידיה את ג'אבר עטאא, עם או בלי קשר לעסקה. בסכנין מעוניינים גם במוחמד כליבאת (קיבל מבלבול אישור לעזוב, ייפגש עם בני סכנין) ואולי בעוד שחקן בכיר. הם היו רוצים גם בלם בכיר אחר, דקל קינן או אדין צוצאליץ', אבל לא בטוח שאחד מהם יסכים לעבור לשם. אם פאס לא יגיע, חיפה תפנה לאופציות אחרות בשוק. גם שמו של בלם בית"ר ירושלים סזאר ארסו עלה לאחרונה בשיחות פנימיות, אבל טרם נעשתה כל פניה רשמית בעניין.

עוד באותו נושא

ליגת העל: מכבי חיפה ניצחה 0:1 את הפועל באר שבע

לכתבה המלאה
איתי שכטר שחקן נאנט. GettyImages
קיבל מנאנט רמז עבה לגבי שחרורו. שכטר/GettyImages

חזרה למגרש. במועדון החליטו למנות השבוע פסיכולוג ספורט, ולפני המשחק נערכה שיחה ארוכה עם השחקנים על כר הדשא. מדובר בד"ר לאל גרשגורן שעבד עם בלבול בבני סכנין. "עטר וקמארה מאוד מוכשרים, קמארה יודע להניע כדור וראו כמה איכות יש לעטר בכל נגיעה שלו בכדור", אמר יוסי בניון על הרכש החדש. "אני מקווה שעוד שחקנים יגיעו. צריך לבנות כאן משהו לשנים הקרובות, לא תמיד כדאי להגיע לקיץ ולחכות. אנחנו בדרך הנכונה. שכטר? הלוואי שיגיע. עם השחקנים החדשים נהיה קבוצה יותר טובה".

על השמחה בסיום אמר הקפטן: "לא היה כוח לחגוג יותר מדי. צריך לזכור שזה רק משחק אחד. מבחינה אישית, אני מרגיש בסדר גמור. לא תכננתי לשחק היום. חשבתי לשחק 80 דקות, הרגשתי יחסית טוב עם הכדור. מדו זה אחד הדברים שהיו חסרים לחיפה, הוא צועק ומעודד וזה מכניס את כולם לטירוף. הוא שחקן מצוין, ואני מקווה שימשיך להתחבר. אני חייב לציין את אלעד גבאי. הייתה לו תקופה לא קלה, הוא הוכיח שהוא שחקן מצוין". על שריקות הבוז של אוהדי באר שבע אמר: "גם אם שרקו לי בוז אני אוהב את הפועל באר שבע. אני מאחל להם הצלחה. ברגע שחיפה לא יכולה לזכות בתואר, אני מחזיק אצבעות להפועל באר שבע". ביום רביעי תארח הקבוצה את קריית שמונה (21:00) והבוקר היא תחל בהכנות למשחק.

יוסי בניון שחקן מכבי חיפה מול בן ביטון שחקן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
"לא תמיד כדאי להגיע לקיץ ולחכות". יוסי בניון/ברני ארדוב

חיפה עשויה לעמוד לדין ולספוג עונש קשה בעקבות חדירת אוהד למגרש וזריקת חפצים על כר הדשא. נגד המועדון עומד עונש של שני רדיוסים על תנאי מהדיון בשבוע שעבר, וכאן מדובר באירוע דומה. חיפה תעמוד לדין בכל מקרה, כנראה כבר ביום שלישי. יחד עם זאת, חיפה תטען כי האוהד שחדר אל כר הדשא נתפס מיד. ממשטרת מרחב חוף נמסר הלילה: "במהלך המשחק פרץ למגרש ונעצר על ידי המבאטחים תושב ג'סר א-זרקא יליד 1977, וכמו כן נעצר תושב ג'סר א-זרקא ילדי 1988 שאיים על השוטרים במגרש בשל מעצרו של האוהד שהתפרץ. השניים הועברו לחקירה בתחנה".

אוהדי מכבי חיפה. ברני ארדוב
המועדון שוב יתייצב בבית הדין/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully