וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בניון: "רק עם הזמן נדע אם אנחנו קבוצה טובה יותר". הרדיוס בדרך?

24.1.2015 / 22:20

קפטן מכבי חיפה ניסה להרגיע אחרי הניצחון על באר שבע. הקבוצה צפויה להיענש אחרי שהשופט גרינפלד ציין בדוח את השלכת החפצים מיציעי חיפה ופריצת אוהד. בלבול: "שלטנו והכתבנו את הקצב, ניצחנו בזכות"

one

מכבי חיפה חזרה לנצח הערב (שבת). הירוקים עשו את זה עם 0:1 על הפועל באר שבע, במסגרת המחזור ה-19 בליגת העל, ובזכות פנדל מוצלח של רובן ראיוס בתוספת הזמן. עוד לפני השער הזה, החמיץ מאור בוזגלו מבאר שבע בעיטה מהנקודה הלבנה. מגן הירוקים אלעד גבאי בכה בסיום לאחר שפתח לראשונה העונה בהרכב בליגה והגביה את הכדור שהוביל לפנדל.

שחקני מכבי חיפה חוגגים. ברני ארדוב
סוף סוף רואים אותם חוגגים. שחקני מכבי חיפה בסיום המשחק/ברני ארדוב

השופט אוראל גרינפלד ציין בדוח השיפוט שלו את השלכת החפצים לכר הדשא ומכבי חיפה עשויה לספוג עונש קשה, גם בעקבות פריצת אוהד לדשא. נגד המועדון עומד עונש שני רדיוסים על תנאי, אם כי האוהד נתפס מיד עם הפריצה לדשא.

ממשטרת מרחב חוף נמסר הלילה ש"במהלךהמשחק פרץ למגרש ונעצר על ידי המאבטחים תושב ג'סר א-זרקא בן 38. כמו כן נעצר תושב ג'סר א-זרקא בן 28 שאיים על השוטרים במגרש בשל מעצרו של האוהד שהתפרץ. השניים הועברו לחקירה בתחנה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
לואי טהא, ג'ון אוגו שחקני הפועל באר שבע. ברני ארדוב
האכזבה בולטת על פניהם. טהא ואוגו/ברני ארדוב

מאמן מכבי חיפה מרקו בלבול אמר בסיום: "אני חושב שניצחנו בזכות, היינו במשחק מהדקה הראשונה, שלטנו והכתבנו את הקצב. אני שמח מאוד שהבחורים נתנו הכל על המגרש, הנענו את הכדור, לחצנו אותם מצוין. אני לוקח מהמשחק הזה בעיקר את שלוש הנקודות". בלבול התייחס לכך שנפסל לירוקים שער חוקי לאחר טענה לנבדל, שלא היה: "אני לא רוצה לדבר על שופטים וזה לא בגלל שניצחנו".

רובן ראיוס שחקן מכבי חיפה. ברני ארדוב
הציל את הירוקים. ראיוס/ברני ארדוב

בנוסף, נשאל המאמן על השילוב של השחקנים החדשים ואמר: "אני חושב שגם גבאי, גם קמארה, גם עידן ורד, כולם היו טובים. היינו נחושים, היינו קרובים אל שחקני היריב. הניצחון היה בצדק וזה הגיע לנו. אני במועדון במשך חודש, זו תקופה לא קלה. אני רוצה שאלעד גבאי יישאר. עטר מוסיף לנו מהירות, טכניקה, נחישות, והוא עוד יתרום רבות למכבי חיפה".

יוסי בניון שחקן מכבי חיפה מול בן ביטון שחקן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
"היינו טובים יותר היום". בניון/ברני ארדוב

קפטן מכבי חיפה יוסי בניון: "ידענו מההתחלה שיהיה משחק קשה, שיחקנו נגד אחת הקבוצות הטובות בליגה. המשחק התנהל בצורה צמודה מאוד ובסוף היה לנו קצת מזל והצלחנו לנצח. אני חושב שהיינו טובים לאורך כל המשחק היום. אני לא אוהב לדבר על השיפוט. גם אם היו טעויות במשחק, לא חושב שמשהו נעשה בכוונה. היום זה לא הלך לרעתנו וזה הכי חשוב.

"היינו טובים יותר היום, אבל עם הזמן רק נדע אם אנחנו קבוצה טובה יותר. אנחנו עדיין במצב לא טוב בליגה, אבל זה ניצחון חשוב מאוד בליגה. עטר וקמארה מוסיפים לנו המון, אני שמח בשביל אלעד גבאי".

מרקו בלבול מאמן מכבי חיפה. ברני ארדוב
חוזר לחייך. בלבול/ברני ארדוב
מאור בוזגלו שחקן הפועל באר שבע מחמיץ פנדל. ברני ארדוב
"אנחנו צריכים להשתפר, גם בחלק ההגנתי וגם בחלק ההתקפי". בוזגלו מחמיץ/ברני ארדוב
הירוקים חוגגים/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully