וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: אלי כהן רוצה להתחזק בקשר אחורי ומגן שמאלי

המאמן החדש של האדומים סימן את העמדות בהן יחפש רכש, לא ברור אם לקבוצה יהיה תקציב לכך. שחקנים על פיטורי דומב: "לא הייתה לו דרך, הוא לא ידע להעביר את מה שהוא רוצה", ועל הגעת השריף: "עכשיו זה הזמן להתחיל לפחד מהמאמן"

one

בהפועל תל אביב לא הופתעו כלל אמש (שבת) מפיטוריו של אסי דומב. אחרי ה-0:0 החלש של הקבוצה מול הפועל פתח תקוה, עמדה הקבוצה על ניצחון בודד וחמישה הפסדים בעשרת משחקיה האחרונים, ולמרות הפיטורים דומב לא רצה להתבטא כנגד המועדון בו עבד בשנים האחרונות, ואמר: "אין לי טענות לאף אחד, חבל לי שככה נגמר".

הדעה הרווחת במועדון הייתה שהיה דרוש שינוי בעמדת המאמן. אי אפשר להגיד שהשחקנים לא חיבבו את דומב, אך באותה נשימה גם לא העריכו אותו כל כך מקצועית: "לקבוצה צעירה כזו היו צריכים להביא מאמן שידע ללמד טקטיקה", אמר אחד השחקנים אתמול. "בסך הכל אסי בחור נחמד, אבל לא הייתה דרך לקבוצה. לא הייתה שיטת משחק. זה היה יותר ניסיון להמשיך את מה שעבד בחלקים בעונה שעברה ולא הביא משהו מעצמו". שחקן אחר הוסיף: "כל הזמן חזרנו על אותן טעויות, הוא לא ידע להעביר את מה שהוא רצה לשחקנים. היו לו יותר מדי קלישאות, ולא הרבה הסברים. יש שחקנים שהסתדרו איתו מאוד ויש כאלה שהוא מחק ברגע בלי שום הסבר הגיוני".

"אנחנו אותה קבוצה", אמר סארי פלאח כשנשאל מה החלק של השחקנים בפיטורי דומב. "כולם ביחד גם בניצחונות וגם בהפסדים ואין אחד שהוא אשם. לםעמים זה חוסר מזל ולפעמים זה לא מתחבר ולפעמים אלה טעויות. זה הכדורגל. אנחנו צריכים להבין מה המצב שלנו".

אסי דומב מאמן הפועל תל אביב. גד גוזני, מערכת וואלה! NEWS
"היו לו יותר מדי קלישאות, ולא הרבה הסברים". אסי דומב/מערכת וואלה! NEWS, גד גוזני

הפועל תל אביב הודיעה על מינוי של אלי כהן למחליפו של דומב דקות ספורות אחרי הודעת הפיטורים. לפני למעלה מחודש פורסם בוואלה! ספורט כי נציגים מטעם האדומים פנו לשריף ובררו עמו ועם רוני לוי אם יסכימו להגיע לאמן את הקבוצה. אחרי משא ומתן קצר אמש, כהן מונה עד סוף העונה, כשלהפועל תל אביב תהיה את האופציה להאריך לו את החוזה בעונה נוספת. חשוב לציין כי כהן דרש בתחילה חוזה לשנה וחצי, אך נתקל בסירוב. המאמן כבר החל לשוחח עם סוכן השחקנים דודו דהאן במטרה לבדוק שחקנים לקבוצה. ללא קשר ללירוי צעירי, שלא בטוח שיצורף, כהן מעוניין להתחזק בעוד קשר אחורי ומגן שמאלי. ספק אם לאדומים יהיה התקציב לכך, אך בשלב זה המאמן מעוניין להתחזק בעמדות הללו.

השחקנים עצמם לא ממש ידעו איך לאכול את המינוי של השריף. התגובות היו מעורבות מצידם ואף אחד מהם אמר: "עכשיו זה הזמן להתחיל לפחד מהמאמן. הוא מאמן מהסוג הישן. אחד קשוח, ששמור על דיסטנס עם השחקנים. יש פה הרבה שחקנים צעירים שיבינו פעם ראשונה מה זה מאמן שאי אפשר לעשות אצלו שטויות". שחקן אחר הוסיף: "הכי חשוב שיהיה מאמן שילמד אותנו טקטיקה. הייתה חסרה לנו פיגורה בחדר ההלבשה. בטוח שיהיה הרבה יותר שקט תקשורתי עכשיו ולא כל דבר שיקרה במועדון ישר יודלף החוצה".

עוד באותו נושא

הפועל תל אביב והפועל פתח תקוה נפרדו ב-0:0 חלש

לכתבה המלאה
אלי כהן מאמן בית"ר ירושלים. קובי אליהו
"מאמן שאי אפשר לעשות אצלו שטויות". אלי כהן/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully